سلبریتی‌ها کمپین اعدام نکنید

ایستادن و حرکات سازماندهی‌شده در مقابل احکام قوه قضائیه از سوی سلبریتی‌ها تبعات نابهنجاری در پی خواهد داشت و به این موضوع باید رسیدگی شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - روز سه‌شنبه گذشته سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی، تائید حکم اعدام ۳ سارق مسلح و از مجرمان و اغتشاش‌گران آبان ۹۸، امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمدرجبی را توسط دیوان عالی کشور اعلام کرد و پس از آن هشتگ #اعدام_نکنید از سوی اهالی سینما و فرهنگ در افکار عمومی و فضای مجازی گسترش یافت.

بخشی از فعالیت توییتری ابراهیم داروغه

داروغه‌زاده چرا وارد بازی کمپ مجازی آلبانی منافقین و سعودی‌ها شد؟

پس از خاتمه یافتن پرونده قضایی داروغه‌زاده، انتشار توییت‌های مخالف‌خوان از سوی وی دوباره از سر گرفته شد. در حالی‌ که خبرگزاری برنا علی‌رغم اظهار نظر چند ماه قبل وی، مبنی بر اینکه دیگر دبیری جشنواره فیلم فجر را نخواهد پذیرفت ، خبر داد او به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر در جلسه‌ای در سازمان سینمایی حضور پیدا کرده است.

این حضور عنوان‌دار در جلسه سازمان سینمایی نشان می‌دهد این مهره سوخته، بازهم فعالیت‌های رادیکال خود را در فضای مجازی بدون هیچ واهمه‌ای از سر گرفته است و  در تقاطع‌هایی نظیر چند روز اخیر، با سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور سینمایی پیوند خورده است. این مدیر سینمایی به صورتی تابلودار در مقابل دستگاه قضائی کشور قد علم کرد، اما آیا نحوه مواجهه داروغه‌زاده با حکم قطعی شده افراد مسلح، یک حرکت فردی است؟

شواهد و قرائن نشان می‌دهد، تقابل این مدیر سینمایی با قوه قضائیه دامنه گسترده‌تری دارد. باید به این موضوع اشاره کرد، ممکن است درباره تصمیمات مجلس شورای اسلامی یا نهاد ریاست جمهوری، بتوان بر اساس منافع و مصالح ملی نظریاتی مخالف را در فضای مجازی نشر داد، اما در ایالات متحده، مهد تبلیغاتی و دروغین دموکراسی، هیچ شهروندی، اعم از مدیران سیاسی یا سینمایی یا چهره‌های مشهور، حق اظهارنظر درباره احکام دادگاه‌ها و دیوان عالی قضائی این کشور را ندارند.

جشنواره‌های داروغه‌زاده لبریز از مواجهه و تعارض با قوه قضائیه

اظهارات اخیر آیت الله خامنه‌ای درباره آثار سینمایی مرتبط با دستگاه قضائی، با رویکردهای متنی و فرامتنی داروغه‌زاده پیوندهایی دارد. «آیت الله خامنه‌ای» در ارتباط تصویری با همایش قوه قضائیه روز شنبه صبح در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۷  با رئیس و مسئولان عالی قضائی و همچنین رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور با ابراز خرسندی از اقدامات انجام‌شده در یک سال اخیر فرمودند: متأسفانه با غفلت برخی مسئولان مربوط در عرصه‌ی نظارت بر فیلم‌ها، شاهد نمایش فیلم‌هایی هستیم که اساس و مبانی قضائی جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند.

سال گذشته یلدا جبلی که سابقه درخشانی در سینما ندارد و فیلم مهمی در کارنامه‌اش ثبت نشده به دلیل ساخت فیلمی ضد قصاص(مضمون مورد علاقه داروغه‌زاده) در لیست هیات انتخاب فجر قرار گرفت. هیات انتخابی که به سادگی فیلم قصیده گاو سفید را در بخش مسابقه جای داد، فیلمی با مضمون اشتباه فاحش یک قاضی در اعدام یک بی‌گناه. وقتی آرایش آثار سینمایی پذیرفته شده در دو سال اخیر جشنواره با دبیری داروغه‌زاده را بررسی می‌کنیم، یکی از  رویکردهای اخیر این دو جشنواره، پررنگ کردن تعارضات مردمی از دریچه سینما با قوه قضائیه‌ و مبانی آن است، آنهم در شرایطی که سیستم قضائی در مسیر تعالی قرار گرفته و حتی کارکنان اسبق خود را  به صورت علنی محاکمه می‌کند و با تمجید رهبر انقلاب مواجه می‌شود.

در دو جشنواره اخیر  بسیاری آثار حاضر در بخش مسابقه فجر، با هدف شکاف عمیق میان مردم و دستگاه قضائی در این جشنواره پذیرفته شدند. باید به این مهم توجه داشت، سیاستگذاری این مدیر سینمایی، فراتر از انتشار چند توییت در حمایت از محکومان است.

حتی بسیاری از این آثار جشنواره‌های داروغه‌زاده، همچون یلدا (مسعود بخشی) یا جمشیدیه (یلدا جبلی) در دوره‌ای پروانه ساخت و نمایش گرفتند که داروغه‌زاده علاوه بر دبیری جشنواره فیلم فجر، ریاست اداره نظارت و ارزشیابی را بر عهده داشت و به این آثار پروانه ساخت اعطا کرد.  

سال گذشته یلدا جبلی که سابقه درخشانی در سینما ندارد و فیلم مهمی در کارنامه‌اش ثبت نشده به دلیل ساخت فیلمی ضد قصاص (مضمون مورد علاقه داروغه‌زاده) در لیست هیات انتخاب فجر قرار گرفت. هیات انتخابی که به سادگی فیلم قصیده گاو سفید را در بخش مسابقه جای داد، فیلمی با مضمون اشتباه فاحش یک قاضی در اعدام یک بی‌گناه.

 داروغه زاده در متن فعالیت‌هایش سطح مواجهه جشنواره فجر (به عنوان فستیوال سینمایی متعلق به جریان انقلاب) را با دستگاه قضا تقویت کرد و حالا در فضای مجازی و توییتر به عنوان مدیر سازمان سینمایی شجاعت سینماگران را در جهت تقابل با قوه‌قضائیه و احکام دادگاه‌ صالحه جمهوری اسلامی، به عنوان یکی از پیشروان فضای مجازی با هشتگ «اعدام نکنید» تقویت می‌کند. 

وقتی ترامپ به عنوان فرمان‌دهنده ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از این کارزار ضد قوه قضاییه حمایت می‌کند، آیا یکی شدن رویکرد دبیر جشنواره فیلم فجر و کارمند رسمی سازمان صدا وسیما، نمی‌تواند از جانب دستگاههای نظارتی قابل پیگرد باشد؟

توییت ترامپ در حمایت از مجرمان آبان

تحریک افکار عمومی و لشکرکشی مجازی در مقابل نهادهای نظام تبعات نابه‌هنجاری  در پی خواهد داشت و دادسرای فرهنگ و رسانه باید از جایگاه قوه قضائیه و هنر کشور صیانت کند

تلقی داروغه‌زاده از برخورد قوه‌قضائیه شیوه‌ای تعاملی است که در مورد پرونده‌اش رخ داد و در راستای وادار کردن نیروهای انقلابی به مواجهه با حکم قوه قضاییه، در صفحه توییتر خود با اشاره به سه شخصیت جبهه انقلاب از جمله سید محمود رضوی نوشت:

برادران انقلابی سکوت شما نشانه چیست؟ آیا با اعدام این سه جوان موافقید یا درخواست عفو آنها را از رئیس قوه قضائیه دارید؟

سیدمحمود رضوی از چهره‌های انقلابی که رابطه دوستی و صمیمانه‌ای با این مدیر سینمایی دارد، پاسخی قاطع به وی داد و در پاسخ به داروغه‌زاده نوشت : از مدیر فرهنگی جمهوری اسلامی بعید بود که هشتگ #اعدام_نکنید، بزند و با قانون جمهوری اسلامی تقابل کند! ساده نباشید و در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید. فردا روزی اگر خدای ناکرده، یکی از عزیزان شما را کشتند، شما اعدام نکنید. امنیت مردم ابزار سیاسی نیست با آن بازی نکنید.

پاسخ سید محمود رضوی به ابراهیم داروغه زاده

پس از فرمان غیر مستقیم مجازی داروغه‌زاده، «نوید محمدزاده» که این روزها با آرامش در مقابل دوربین، شربت و آبمیوه میلیاردی می‌نوشد، در استوری اینستاگرامش سه عکس را در حمایت از این محکومان منتشر کرد.

تصویر استوری اینستاگرام نوید محمد زاده

در عکس بالا نوید محمدزاده نوشت: ببخشید که غیرمرتبط به پیج هستش، اما واقعا نتونستم بی‌تفاوت باشم.

اظهار نظر بازیگر فیلم «عصبانی نیستم» که تا مدت‌ها ژست‌ ضدحکومتی داشت با کلمه "ببخشید" و خیلی محتاطانه آغاز شده و تاکید کرده غیرمرتبط است. این احتیاط نوید محمدزاده البته ریشه در قاطعیت نهادهای نظارتی و قضایی کشور دارد اما ظاهرا فشار بر محمدزاده نیز به حدی بوده که وی مجبور به واکنشی شده است که برخلاف تعهدات گذشته او بوده و باید منتظر ماند و دید آیا تبعات این نقض عهد، دامن او را می‌گیرد یا نه.

نیود محمدزاده علی رغم اینکه در چند سال اخیر سعی کرده هیچ تعاملی با رسانه ملی نداشته باشد، اما تیزرهای تبلیغاتی گران قیمت او از تلویزیون پخش می‌شود. پخش این ‌آگهی‌ البته با شرط و تعهداتی همراه بوده است. با این واکنش جا دارد  مسئولانی که روند پخش تبلیغات محمدزاده را در سیما تسهیل کردند در تصمیم خود تجدید نظر کنند تا هیچ کدام از سلبریتی‌های بازاری که از نهادها و تریبون‌های نظام متنعم و منتفع هستند،‌ اینگونه در کارزار تبلیغاتی علیه نظام شرکت نکنند.

در کنار چهره‌هایی مثل محمدزاده، پرنسس سعودی‌های، مهناز افشار، تهمینه میلانی، پوریا پورسرخ، شهاب حسینی، محراب قاسمخانی، هوتن شکیبا، مصطفی کیایی، طناز طباطبایی، رضا کیانیان، پری نازد ایزدیار  و همه اعضای ستاد ۱۳۹۶ روی موج "اعدام نکنید" سوار شدند.

تصویر دوم از استوری اینستاگرام نوید محمد زاده
پست اینستاگرامی تهمینه میلانی

استوری اینستاگرامی پیمان معادی
استوری اینستاگرام  شهاب حسینی

استوری محراب قاسمخانی
توییت الهام کردا
استوری امیر جدیدی

 پست اینستاگرامی پدرام شریفی
صفحه اینستاگرام پولاد کیمیایی
صفحه اینستاگرام ترانه علیدوستی

درباره سابقه حمایت ترانه علیدوستی از تروریست‌ها بیشتر بخوانید:

حمایت سه سینماگر از یک تروریست کومله

اینستاگرام حامد بهداد

اینستاگرام حبیب رضایی

پست اینستاگرام رضا کیانیان

بیشتر بخوانید:

رضا کیانیان بعد از چهل سال به فکر «پیکار» با جمهوری اسلامی افتاده است +فیلم

توییت سهراب پورناظری

غزل شاکری بازیگر و َآوازخوان دختر فرشته طائر پور همسر فعلی منوچهر شاهسواری و خواهرزن سید محمد بهشتی مدیر سینمایی دهه شصت و از بنیانگذاران خانه سینما
صفحه اینستاگرام محسن تنابنده

صفحه اینستاگرام مهتاب کرامتی

صفحه اینستاگرام هانیه توسلی

اکانت‌های توییتری و اینستاگرامی سلبریتی‌ها  با هشتگ «اعدام نکنید»   رویکرد انتخاباتی خود درباره سید ابراهیم رئیسی تقویت می‌کنند. در واقع اعتراض به حکم اعدام، صرفا یک بهانه است تا نقشه درجه یک اصلاح طلبان برای یک دو قطبی تمام و عیار در کشور عملی شود و تقابل مردمی با واسطه سلبریتی‌ها در برابر منصوبان رهبری افزایش پیدا کند.

اکانت‌های توییتری و اینستاگرامی سلبریتی‌ها  با هشتگ «اعدام نکنید» رویکرد انتخاباتی خود درباره سید ابراهیم رئیسی تقویت می‌کنند. در واقع این کارزار، صرفا یک بهانه است تا نقشه درجه یک اصلاح طلبان برای یک دو قطبی تمام و عیار در کشور عملی شود.

این رویکرد در حالی اتخاذ می‌شود که سه هفته قبل آیت الله خامنه‌ای از عملکرد یکساله قوه‌قضائیه تمجید کرد. اگر قوه قضائیه در مقابل این جریان عقب نشینی، تساهل و تسامح پیشه کند در آینده‌ای نه چندان دور، با اقدامات هدفمند دیگری مواجه خواهد شد.  موضعی که اگر بطور کامل در قبال امضاء کنندگان بیانیه صدای آبان پیگیری میشد شاید در همان نقطه پایانی بر این لشکرکشی‌های مجازی بود.

چنین وضعیتی نیاز به پرسش از رئوس این ماجراجویی مجازی دارد. در واقع در مورد بیانیه صدای آبان پرسشگری از عوامل اصلی تحریک صورت نپذیرفت و حتی در مورد بیانیه سیاسی خانه سینما به بهانه توقف خانه پدری، پرسشی از منوچهر شاهسواری از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح نشد.

صفحه اینستاگرام رخشان بنی‌اعتماد
صفحه اینستاگرام رخشان بنی‌اعتماد 

در مورد این هجمه اخیر، رئوس این جریان بسیار مشخص هستند، ابراهیم داروغه‌زاده، اصغر فرهادی، رخشان بنی‌اعتماد و یک چهره پنهان فعال همچون حبیب رضایی در مورد این رویکرد معارضانه و هشتگ «اعدام نکنید» باید مورد پرسش قرار گیرند.

این همسویی مجرمانه با ضد انقلاب و ترامپ اگر در این مقطع برای سلبریتی‌ها هزینه‌ای نداشته باشد، دامنه اعتراض به صدور سایر احکام مرتبطین با آشوب‌ها و اغتششات، با چالش‌های مجازی گسترده‌تری خواهد بود. این اقدام که در واقع فشار بر قوه قضاییه و رسیدگی‌کنندگان به پرونده تلقی می‌شود، اقدامی مجرمانه است که باید به آن رسیدگی شود.

سایر نهادهای انقلابی که در حوزه فیلم و سریال  فعالیت دارند هم نباید به سادگی از این اغتشاشات مجازی عبور کنند.

پست اینستاگرامی امیر آقایی

تصویر استوری امیر آقایی در اینستاگرام

امیرآقایی یکی دیگران بازیگرانی است که شجاعتش با ایفای نقش در یک سریال سیاسی شبکه نمایش خانگی تقویت شده  و در  اثری که با عنوان سریال «ضد فساد» تبلیغ می‌شود، حضور دارد. وی با انتشار عکسی از طناب دار، در این کارزار ضدقوه قضاییه و ضد نظام مشترک میان منافقین و براندازان و همه نیروهای ضدنظام در فضای مجازی ثبت کرد. سلبریتی‌های  همکار با یک نهاد ارزشمند، نباید دچار این توهم شوند، چون با چنین نهادی همکاری کرده‌اند می‌توانند هر واکنش معارضانه‌ای را منتشر کنند.

اگر این بازیگران که دستمزدهای کلان دولتی دریافت می‌کنند، شرط ضمن قراردادهایشان عدم فعالیت‌های مجازی علیه حاکمیت باشد، جرات و جسارت پیدا نمی‌کنند که مسیر طراحی شده از سوی منافقین و سلطنت‌طلبان را دنبال کنند. عبارت یک جمله‌ای امیرآقایی «دار پایان کار نیست» بسیار معنادار است و به سادگی نباید از چنین جملات معناداری عبور کرد.

صفحه اینستاگرام نیما رئیسی بازیگر سریال شاهرگ، سریال ضعیف و کم مایه‌ای علیه سازمان مجاهدین خلق

اما غیر از اقدام ویژه‌ای که دادسرای فرهنگ رسانه می‌تواند در  این مورد خاص و ویژه انجام دهد، انتظار می‌رود، در این هجمه ضد امنیتی، حراست صدا و سیمای جمهوری اسلامی به صورت خاص ورود کند. بسیاری از امضا کنندگان غیر از حضور در سریال‌های تلویزیون، مفر درآمدی در خوری ندارند. به عنوان مثال نیمارئیسی اخیرا سریال شاهرگ را روی آنتن سیما دارد.

سریالی که رئیسی به عنوان یکی از نیروهای انقلاب مامور خنثی کردن بمب‌های سازمان منافقین خلق است. اما با پیروی از هشتگ اعدام نکنید، به انفجار بمب مشترک سازمان منافقین و دیگر گروههای برانداز در فضای مجازی کمک شایانی می‌کند.  

استوری هادی حجازی فر

استوری محمد حسین مهدویان

هادی حجازی‌فر بازیگر مجموعه ماجرای نیمروز نیز از همان وضعیت مشابه نیمارئیسی تبعیت می‌کند. حجازی‌فر این روزها در سریال‌های سیما بسیار فعال است.

محمد حسین مهدویان کارگردان استخوان لای زخم که ایران را مسبب آغاز جنگ تحمیلی معرفی کرد، از ابتدا نیز سر سوزنی قصد همدلی و همراهی با جریان هنری انقلاب را نداشت و درخت گردو هم نگرش شیطنت‌آمیز مهدویان را هویدا کرد.

پوریا پورسرخ نیز جز تلویزیون زمینه فعالیتی دیگری ندارد، اگر صدا و سیما رویکرد قاطعانه‌ای در مورد این چهره اتخاذکند، سلبریتی‌های ترامپ با سازمان منافقین همراهی نخواهد کرد، حداقل برای اینکه بیکار نمانند، دست به چنین ماجراجویی‌هایی نمی‌زنند.

تبعیت دو داور برنامه عصر جدید از کمپین مجازی ضدنظام

در بزنگاه‌هایی از این دست، برخی سلبریتی‌های خاموش را باید شناخت. وقتی رویا نونهالی در برنامه عصر جدید حاضر نمی‌شود به نمایشنامه تک‌نفره‌ تاثیرگذاری درباره استعانت علی ابن‌موسی الرضا رای مثبت  دهد، می‌توان دیدگاه‌های او را به صورت نامحسوس کشف کرد.

امین حیایی از دیگر داوران عصر جدید، مثل شهاب حسینی از یک موج به راه افتاده تبعیت کرد و مشخص است جوگیری  دستیار و مدیربرنامه‌هایش در این مسیر بی‌تاثیرنبوده است.

اما حراست سازمان صدا و سیما کار بزرگی در پیش دارد. وضعیت سلبریتی‌ها از حامیان انتخاب ۱۳۹۶ به حامیان ترامپ تغییر کرده و اگر دستگاه‌های نظارتی، حراست سازمان صدا و سیما و وزارت ارشاد، در مواجهه با این هجمه تدبیر پیشه نکنند، روزهای سخت‌تری با سربازان مجازی ترامپ در راه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 302
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 90
  • ناشناس IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    من فکر می کردم این اهالی هنر و گروه های اصطلاح طلب ..... هنوز در سکوت مرگ گونه خودشون مشغول گریم چهره کریه محبوشون آمریکا هستند .... چه خوب اینا هنوز زنده هستند ?
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      از خانم‌مهناز افشار سوال کنید اگر فرزندشان یا شخص خودشان مورد تهدید ارعاب و تجاوز قرار بگیرند ایا بازهم مخالف اعدام خاطی میباشند؟تکلیف را معلوم کند.
    • SE ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      45 8
      از سلبریتی ها می پرسم: آیا شده ولو یکبار کمپین # نه به آتش زدن، # نه به غارت کردن، # نه به راه مردم را بستن، # نه به سوزاندن آمبولانس و ماشین آتش نشانی و نظایر آن راه بیدازند؟شده یکبار از آن کارگر پمپ بنزین که زنده زنده سوزانده شد یادی بکنند؟
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      18 1
      3 آشوبگر 98 به حق اعدام میشوند ولی چرا عامل اصلی اون اغتشاش محاکمه نمیشود؟
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      14 2
      نجاست تو حلقوم هرچی سلبریدیه، مگه اون شهروندی که در آتش سوزی های 98 کشته شد مادر نداشت؟ اونایی که گلوله خوردن انسان نبودن؟ چرا اون زمان که آدمکشها کف خیابون بودن از رحمت حرف نمیزدین و برعکس، بنزین توی آتیش اعتراضات میریختین؟
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      2 1
      اثلا مگه قوه قضاییه نظر اینا روپرسیده یا جایی تو قانون نوشته شده در این مورد بیسوادان بی فرهنگ و بی عفت یا همان سلبریتی ها هر چه بگوییند؟؟؟یه مدت این ها شبیه قوم مغول شدن افتی به جون مردم ایران به جای هنرمند باید گفت قاشق نشسته
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    برادر تکلیف این فماش بازیگرها روشنه هیچ طرفداری توی دنیایی واقعی ندارن اعدامشان کنید این دغل کاران را هم باید محاکمه کنید
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      62 35
      خب اینا رو قوه قصاییه احصار کنه و ازشون بپرسه بر اساس کدام ماده از قوانین کیفری مجازات اعدام رو رد میکنید ؟ بیایید به وکیلشون بگید ازشون دفاع کنه . و الا بابت تبلیغ علیه نظام و حمایت از تروریسم بتناسب مجازات بشن والسلام
    • خودم IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      0 0
      لعنت به خائنین وطن که با دشمن خونی مردم همصدا میشوند
  • سید IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    نوام چامسکی: یک ملّت آن روزی می میرد که اربابان فکری آن به جای اندیشمندان از آوازخوانان و بازیگران تشکّل یافته باشند!
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      49 32
      نفوذ ایران تو آمریکا نباید به ناو و کارخونه فولادشون محدود بشه باید آدم ما بشه رییس جمهورشون تا باهم بی حساب بشیم :)
    • ایران IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      12 26
      نوام چامسکی کسی بود که همراه معترضین 88 جلوی سازمان ملل اعتصاب کرد خود زنی نکنید بیسوادای مجازی
    • sohil IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      4 29
      چیز مفت خورده ولش بابا .مفسد اقتصادی .
    • محسن US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      24 0
      جناب ایران، نقل قولی از یکی از تئوریسین های سیاسی معاصر جهان در مورد یک ملت، قطعاً خودزنی نیست، چامسکی یک نظریه پرداز برجسته است، در منطق سست جنابعالی، حتماً جناب طالب زاده که بارها با چامسکی مصاحبه کرده هم بی سواد مجازی است!!!! بهتره مسائل را با هم قاطی نکنید.اگر کسی نقل قولی از چامسکی در حمایت از اصول کلی جمهوری اسلامی منتشر کرد، حرف جنابعالی قابل تامل است.
  • SE ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    مخالفین اجرای عدالت خود باید محاکمه و مجازات شوند
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    تا زمانی که قوه قضاییه منفعل عمل کنه ،این وضعیت ادامه داره.قوه قضاییه فیلم دادگاه و فیلم توی گوشی این متهمین رو پخش کنه. روابط عمومی قوه قضاییه در قد و قواره رییسی نیست.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      25 13
      به این راختی که نیست. بخشی از فیلمها تبعات امنیتی دارد.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    #سلبرینی خفه شو#
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      101 8
      #سلبریدی_مالیات_بده
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      60 8
      لطفا با سلبریتی های مخالف اعدام‌ مصاحبه علنی کنید و از انها سوال کنید اگر بجای مردم عادی ،،ایشان عزیزان ایشان خانواده های ایشان مورد تجاوز قتل غارت زورگیری سرقت همراه با مصدومیت و نقض عضو تا اخر عمر قرار میگرفتند ایا بازهم مخالف اعدام اشرار و غارتگران نوامیس خودشان بودند؟؟؟
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    به نظرم به جای اون سه نفر باید این آشغالهارو اعدام کرد تمام مشکلات و زیر سر این انگل های نفرت پراکن هست بی خاصیت های حراف مفت خور
    • تتتترورشون کن IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      4 10
      تو حرف اضافی نزن اول برو طرز درست حرف زدن رو یادبگیر اونا چیزی نگفتن فقط نظر دادن منم با نظرشون کاملا موافقم خیلی خیلی هم از اقای نویدمحمد زاده تشکر میکنم بابت نظرشون
  • حمید IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    باسلام و عرض ادب؛آیا هر همصدایی به معنای هم نوایی و هم فکری با طرف مقابل است؟مثلا اعتراض مردم به وضع معیشتی اگر همصدا با عوامل ضد انقلاب شد به معنای همصدایی با عوامل ضد انقلاب است؟
    • خداپرست IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      66 16
      سلام علیکم. هیچ‌کس منکر مشکلات کشور نیست که البته بخش قابل توجهی از این مشکلات ثمره حمایت همین سلبریتی‌های ناآگاه و بعضاً مغرض از کاندیدایی ضعیف و بی‌تعهد است که کشور را به چنین ورطه خطرناکی کشانده است. اما مخالفت با اعدامِ کسانی که محارب هستند و دستشان به خون مردم بیگناه آغشته است، به معنای هصدایی با دشمنان است.
    • آریا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      22 5
      من هم همین فکرو کردم بعد از خوندن این گزارش. اما وقتی به آینده فکر میکنم ، میبینم اگر قرار بر بخشش این جماعت که از اونور آب کد و دستور میگیرن باشه ، بی شک ترسِ امثال این ۳نفر که منتظر یک جرقه هستند آشوبی بپا بشه دوباره (اونطور که پدرانِ سیاسی شان برای هرج و مرج زحمت میکشن تابلکه آتشی دامن شهرهامونو بگیره بریزن توله هلشونو تو خیابون بانک و لاستیک آتیش بزنن) ، قطعا ترسِ همفکران این سه نفر میریزه و به نادونی شون ادامه میدن به امید اینکه چارتا سلبریتی شلوغ کنن درنهایت بخشیده بشن. و آش همانا و کاسه همانا. شخصا یکی از منتقدین قوه قضاییه هستم. و بششششدت مخالفِ اعدام. اما اینطور که بوش میاد و هرروز داریم میبینیم ، خِیری در این #اعدام_نکنید نیست،چرا که دشمن از رو به رو داره این چراغ رو میده. هرموقع دشمنت ازت تعریف کرد بدون یجای کار میلنگه. اگر دلسوزی این جماعت پست از سر مهروعاطفه بود یقیناً بهترین کار در طول زندگی شونو انجام دادن ، اما کجا و در چه زمانی ازاین جماعت غربزده(سلبریتی) خیری بهمون رسیده ؟؟ شما میتونی یک نمونه برای من بیاری !؟ اساساً جز منافع و چاپیدن پول بیت المال بهرطریق ممکن چیزی ازاینها دیدید؟؟ بی شک تعداد انگشت شماریشون نام نمیبرم شاید بی غرض حرفی بزنن اما تعداد بیشتر و اکثریتشون در مقاطع مختلف نشون دادن که چی در وجودشون نهفتس و جز بغض و عده آی روشنفکری آیا چیزی در چنته برای میهن و امنیت مثال زدنی اش دارند !؟ خیر.
    • سحردختر زاگرس IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      27 2
      اولا که خیلی سوال مسخره ای طرح کردی دوما اعتراض به معیشت اگه تو چارچوب قانون باشه ما هم ازش حمایت میکنیم ولی کدوم اعتراض چیزی که داری ارش حمایت میکنی شورش بودبانک اتش زدن و خونه و مغازه مردم ئرو سوزوندن و فیلم گرفتن برا رسانه های غربی و سعودی و دلار گرفتن برا خرابکاری کی گفته برا اعتراض باید ادم کشت و اسلحه دست گرفت مثل مجاهدین خلق که فقط مردمو میکشتند الان زیر چتر امریکا هستن سلیبریتی ها حق ندارن راجب امنیت ما صحبت کنند اونا باید چارچوب اخلاقی براشون در نظر گرفت یه عده ادم بیسواد غرب زده قانون میگه هرکی جرم کرده باید محاکمه بشه البته که اینا چیزی از قانون حالیشون نیست
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      31 4
      اعتراض با ضرب و شتم یک خانم فروشنده با سلاح سرد و آتش زدن بانک و ماشین شهرداری و فرستادن فیلم آن به رسانه های بیگانه و همکاری با منافقین متفاوته
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      21 1
      همین سلبریتی های بیسواد با حمایت از روحانی باعث وضع موجود و دلار 25000 تومانی و سکه 11 میلیونی و تورم 500 درصدی شدند.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    مشرق چرا انقدر از اعدام این سه نفر حمایت میکنی؟! به شرایط کشور که همه میدونن چقدر افتضاحه، اعتراض داشتن، یه تعدادیو که همونجا تو خیابون کشتن، بقیشونم که دارن اعدام میکنن. راهش خون ریختن نیست و اینکه یادتون باشه که خون های بیگناه با (صادق خلخالی) چکار کرد...
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      56 7
      اونایی که تو خیابون مردن بی گناهایی بودن که به خاطر معرکه گیری و لیدری امثال همین سه نفر مسلح کشته شدن. که از مردم عادی تا معترض و پلیس توشون بوده. چرا از خودت نمیپرسی که چرا اون چند صد نفری که گرفتن تو آشوب های آبان آزاد شدن یا نهایتا چند ماه زندان براشون بریدن ولی اینها اعدام؟! قطعا خلافشون خیلی سنگین تر از شرکت دز اعتراضات و آتیش زدن هست. اینها علاوه بر اینکه یک باند متخلف با کلکسیون خلاف مثل سرقت مسلحانه هستن جرمشون محاربه هست یعنی اقدام مسلحانه علیه امنیت ملی و شهروندی با همکاری سرویس های بیگانه.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      41 12
      اراجیف غرب زده ها رو تکرار نکنید سال ۹۶ هم خیلی ها به آیت الله رییسی میگفتن قاتل ولی الان داریم واقعیت رو میبینیم که خیلی ها رو عفو کرده
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      35 9
      اولا اغتشاش نه اعتراض..... بعدشم معلومه کی کشت و کی کشته شد...
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      29 18
      پرونده ای را که آدمها بنویسند خدا نمی خواند. خلخالی پیش خدا و رسولش روسفید است و شما که اسم آشوب و آتش ردن و غارتگری را اعتراض می نامید با شیطان محشور خواهد کرد.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      26 3
      اعتراض با خرابی کاری و اقدام مسلحانه و همکاری با منافقین فرق داره داداش
    • ترابیان IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      17 0
      همین شغل‌های سلبریدی با حمایت تمام قد از روحانی باعث بوجود آمدن مشکلات فعلی و آینده برای کشور شدند از قبیل از بین بردن صنعت هسته ای ،تعطیلی کار خانجات،هرج و مرج مدیریتی در کشور، تورم افسار گسیخته،افزایش تحریم ها و بی اعتبار کردن پول ملی ،گسترش فساد و پرداخت حقوق های نجومی ، از بین بردن علوم مهندسی با طرح چپاول سلامت به نفع پزشکان و گرایش نخبه های ریاضی به سمت پزشک شدن و از بین بردن صنعت فضایی ، از بین بردن ازدواج با گرانی سرسام آور و گسترش فساد و... با عوام فریبی و گول زدن مردم در رای آوردن روحانی نقش داشتند حالا مدعی حمایت از مردم و تجاوزگران به نوامیس مردم به بهانه فسادی که خودشان در بوجود آمدن آن نقش داشتند می باشند خدا لعنت کند این انگل های مفت خور جامعه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    47 6
    نیمی از گله ی مارا سگ چوپان برده...
    • وطن پرست DE ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      0 0
      اخ اخ راست گفتی. امان از سگان اصلاحطلب.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    اینا اهالی سینما نیستند. چند نفر معلوم الحال هستن که این اظهاراتشون تازگی هم نداره. جالبه بعضی از اینا سینه چاک روحانی بودن حالا بجای عذرخواهی و اینکه به مردم بگن غلط کردیم که شما رو فریب دادیم طلبکار شدند
  • NL ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    فکر کردن کی هستن اینهمه جوون با استعداد که اینها نمیذارن وارد این عرصه بشن با زد و بند و رابطه اومدن و هیچی هم ندارن جز افاده و شوخی های جنسی و بازیهای یخ.حالا هم که کنار منافقین و پهلوی چی های آمریکایی و اسراییلی ایستادند.لازم باشه بخاطر دین و امنیت کشور کل سینما و تئاتر رو تعطیل کنید.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    90 20
    شرکت در اعتراضات آبان مصونیت قضایی میاره؟ یعنی من اگر در اغتشاشات آبان شرکت کرده باشم و بعدش بزنم دو نفرو بکشم کاری بهم ندارن و میگن حله برو حمایتت میکنیم؟!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    64 24
    وزارت اطلاعات و قوه قضاییه قبل از اون سه نفر باید به این جریان مشکوک فاسد رسیدگی کنن جریانی که از پول امثال سعید امامی پروار شدند!!
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      22 6
      اتفاقا همین جریانات نیروی خالص و مومنی مثل سعید امامی را با توطئه ای از قبل طراحی شده حذف کردند. کسانی که به هر دلیل به این فرد تهمت زدند قطعا بد قیامتی خواهند داشت. حالا در هر پست و مقامی که باشند.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    14 13
    چرا در یک دادگاه علنی محاکمه نمیکید که براشون حکم بدین بدون تشکلیل دادگاه حکم صادر میکنید بدون ادله
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      28 1
      آتش زدن سه بانک و ماشین شهرداری و ضرب و شتم خانم فروشنده اسمش چیه بنظرت
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    24 7
    مهم نیست اینا چی میگن. آقای رییسی ریاست محترم قوه قضاییه حرف این آدم ها حرف ما مردم ایران نیست! سال 96 هم نبود قبلش هگ نبود بعدش هم نخواهد بود! دلار 24 هزار تومنی نتیجه جو سازی های این هاست
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    20 5
    خود نظام داره پر رو و پر روترشون می‌کنه و الا همان بار اول جلوشون را می‌گرفت. اگر دولت بی کفایت پس از گرانی بنزین و ایجاد آشوب استیضاح شده بود به اینجا نمیرسیدیم.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    35 2
    شما سلبریتی ها همین حضراتی که بالا افاضه میکنن باید حالا حالاها جواب بدید! بگید ببینم چرا دلار 7 برابر شد؟ مگه تبلیغ نمیکردید که اگر ما گوش کنید فلان میشه بیسار میشه؟! سر شبکه های فساد و مافیای رسانه ای برید دست از سر مردم بردارید!
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      7 0
      سلبریدی ها مزد خوش خدمتی خودشون رو از دولت غربگرا گرفتند این مردم بودن که کلاه گشاد مثلا هنرمندان سرشون رفت
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    19 1
    تو معرکه ها همش اسامی اینها عینا تکرار میشه. حامد بهداد محسن تنابنده, شهاب حسینی,امیر جدیدی, رخشان بنی اعتماد! انگار یه باند هستن!! باند نابود مردم ایران
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    18 5
    فیلمهای بعضی بازیگران نگاه کنید بی حجابی وفرهنگ غربی بیداد میکند از صدا سیما خواهش می کنیم اینارو از صدا سیما اخراج کنید مانیروی تحصیل کرده وانقلابی وبی کار زیاد داریم جایگزین کنید تا صداسیما به فساد کشیده نشده اینا از غربیها پول میکیرند حقوقهای نجومی دارند بازیگرایی مثل جمشید مشایخی خوب بودند یادش بخیر نوزری
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    22 9
    آقا این محسن تنابنده مشکوکه!! کی میخواید وارد پرونده امنیتی این آدم بشید اه. مماشات دیگه تا کی
  • سجاد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 5
    درعجبم چند نفر نظر میدهند 2نفر یا 3نفر
  • مهران IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    17 1
    نمیدونم اینها چقدر به اموال و بیت المال آسیب زدند ولی ایکاش با دزدان اصلی بیت المال که کوچیکشون همین آقای طبری هست هم مثل اینها عمل کنند و اعدام کنندشون
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 1
    اینها اکثرا خودفروخته هستند و تعداد کمیشون فریب خورده که این تعداد کم هم قابلیت خودفروختگی دارند خودفروخته به نظام سلطهولی جز بدنامی چیز دیگری برایشان نمیماند
  • DE ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    17 1
    اصلاً سلبریتی غلط کرده که در مورد حکم دادگاه نظر میده . به حکم دادگاه باید همه احترام بگذارند . اینجا اگر قوه قضاییه کوتاه بیاد دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه و این هنرپیشه ها و رئیسشون اعلام پیروزی میکنند و دیگه دست بردار نیستند .
  • بهرام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    17 2
    سلام در جایی خواندم هالیوود در خدمت ارتش کشورش آمریکاست سلبریتی ها ایران نیز... در خدمت ارتش آمریکا!!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    19 2
    (دستگیری حین سرقت مسلحانه آتش زدن پمپ بنزین از عوامل اصلی اغتشاش) = ننه هاشون دوستشون دارن منطقتون تو حلقم
  • بهنام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 1
    هیچ وقت این مسائل برای من خوشایند نبوده. ولی واقعا فقط یک چیز رو می خوام اعلام کنم. که با هر اتفاقی که میوفته شما سلبریتی های کثیف روز به روز چهره ی منفور و آلودتون بیشتر داره نمایان میشه. تاریخ ایران هرگز فراموش نمی کنه شما از هر اتفاقی برای کسب شهرت و سیاه نمایی استفاده کردید. فقط برای کسب شهرت. شما برای هیچ کس نه اقدامی کردید نه می کنید. آنقدر که شما رو در اینستا و توییتر میشه پیدا کرد در موسسه های خیره و کمک به بچه های بیمار نمیشه. امیدوارم روزی هشتگ و ترند "سلبریتی خفه شو" توی اینترنت به راه بیوفته.
  • حسین IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    11 1
    هر کی خود را جای دیگری بزارد اگر خدای نکرده یکی از عزیزان شما رو میکشد باز رضایت می دادید اون موقع میگفتن رسیدگی نمیشه اینها از روی دلسوزی نمی گن هدف چیز دیگری هست
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 4
    تا کی باید این بی سوادهای پوچ مغز اذهان عمومی رو متشنج کنند ، اینا ارازل هنریند.
  • محسم IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 0
    در تمام کشورها حتی آمریکا و اروپا نیز برای برخی مجرمان حکم اعدام صادر می شود.بنابراین دستگاه قضایی هر کشوری از جمله ایران نیز این اختیار را دارد و باید به وظیفه خود که صدور حکم اعدام برای برخی مجرمان است اقدام کند.
  • حمید IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    ما چقدر باید شاکی باشیم وچه بگوییم اگه بیشتر اظهار واقعیت ها کنیم یقینا درد دل های مارا پخش نخواهیید کرد ولی مطمئن باشید دستگاه قضا در حد مردم انقلابی وشریف ایران عمل نمی کنند.همین مطالب شما در بالا خود گواه روشنی از کاستی هاست بر خورد سریع وقاطع لازم است این همه انفعالی عمل کردن برای چیه اگر واقعا مجرمند پس عدالت باید اجرا شود.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 0
    این موجودات حقیر هنرفروش با توجه به اینکه تمام درآمد خود را در اروپا و آمریکا هزینه میکنند و بیشتر زندگی خود و فرزندانشان متعلق به غرب و فرهنگ غربیست برای ادامه حیات ننگین و سرتاسر وطن فروشانه ی خود چاره ای جز این دم تکان دادنها ندارند وگرنه کیست که نداند خرج نگهداری یک هفته ای سگشان برابر با حقوق یکسال یک کارگر است...آن موقع چه احمقی میتواند باور کند اینها دلسوز فقرا و جوانان هستند جز عده ای مجنون و مشنگ!!!!
  • احمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 12
    ای کاش با پرونده های فساد هم با این سرعت وشدت برخورد می شد چرا آقا زاده ها که خون ملت رو تو شیشه کردن اعدام نمی‌کنید اما سه جوان احساساتی رو......
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      16 1
      به نظرت مجاهدین خلق و آدمهای ریگی کسانی جز جوانان بی عقل و احساساتی بودند؟ این می شود توجیه سرقت مسلحانه و آشوب و آتش زدن؟ اتفاقا شما خودتان دارید در خدمت به همان آقاها و آقازاده های دزد این همه علیه قوه قضاییه شانتاژ می کنید.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    18 0
    این حجم آزادی سلیبریتی ها بسیار خطرناک و نگران کننده است.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    14 11
    یعنی هر بلایی سر ملت بیاد مردم صداشون در نیاد چون احتمال داره باعث خوشحالی آمریکا و اسرائیل و بشه؟؟؟؟
  • FR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    سلام کاربر بهایی سلطنت طلب به نام poorya0014 و اکانت زاپاسش Licalor در حال ترویج و تبلیغ خودکشی و انحرافات جنسی و اخلاقی در ویکی پدیا است. به محسن سالک مدیر ارشد ویکی فارسی (با نام کاربری مردتنها و اکانت زاپاس کوروش تهرانی) اطلاع داده شده ولی او با مجرم همکاری می کند. به نهادهای امنیتی گزارش دهید. بی تفاوتی شما عین شراکت در ادمکشی است. به عنوان یک رسانه از شما انتظار دارم هم برایش مطلب کار کنید هم به نهادهای امنیتی اطلاع دهید. فرد مذکور بیش از 200 مقاله در زمینه انحرافات جنسی و اخلاقی و ترویج خودکشی در ویکی پدیا ایجاد کرده است.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 4
    اروپایی ها احمقند چون فکر میکنند برجام باعث میشه ایران به بمب اتم فکر نکنه. اروپایی ها احمقند چون فکر میکنند شاخه نظامی حزب الله از شاخه سیاسی آن جداست. اروپایی ها احمقند چون در حالیکه چین داره کم کم بر دنیا مسلط میشه در اتحاد با آمریکا سستی میکنند .
    • فرهاد IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 10
      همه دنیا حمقن وشما زرنگ
  • ایرانی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 2
    شما برید مشکلات اخلاقی و روابط کثیف پشت پرده و شب نشینی ها و خوش گذرانی های خودتون رو براش یه فکری بکنید سلبریتی های دزد هنوز پولی که مردم به حساب شما واریز کردن برای زلزله پس ندادین انقدر اوضاعتون قراشمیش است که امار طلاق هایتهان مجالی برای دادرسی به قوه قضائیه نمی ده شما خیلی وقته که بوی تعفنتان بلند شده لطفا خفه شید سگهای ولگرد ترامپ
  • SE ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 1
    لشکر پوشکی مخالف موشکی و عاشق هرج و مرج و دزدی و جنایت و شرارت و مخالف اجرای عدالت در هچ ناکجا آباد یافت نمی شود جز نزد بیسوادان مدعی دانشمندی سلبریتیهای ایرانی و قمپوزوسیون خائن وطن فروش کفش لیس بیگانه.
  • مهدی اسدی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 2
    سلام . این سلبریتیهای کثیف ارزشی ندارند در جامعه ایرانی --- - اصلا نباید نظرات این کثافت های الوده به همه چیز را باز نشر داد . هرچه سریعتر این جانیان پست فطرت ها که دستشان به خون فرزندان این اب و خاک الوده شده است را اعدام کنید مردم از دست این راحت شوند
  • یاور IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 1
    سلام این آدمها برای مطرح کردن خودشان از هر سوژه ی استفاده میکنند حتی اگر پدر ومادر خودشان باشد یک روز می گویند اعدام کنید یک روز اعدام نکنید! پس کار قوای تعیین شده در مملکت چیه؟آدمهای که خودشان را نخود هر آش میکنند. یا علی
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 1
    این جماعت بازیگر دیگر به چه زبانی بگویند از اخور ملت می خورند اما با ملت و جامعه نیستند هر بار علیه جامعه حرف زدند و توییت زدند و ابراز غیرمردمی بودن کردند اما اینجا به خصوص صداوسیما مدام از انها به عنوان هنرمندان بزرگ!!!! یاد می کنند اینها دوتابعیتی های مزدوری هستند که از ایرانی بودن خود منزجرند پس نباید به یاوه گویی هایشان اهمیت داد متهم طبق قانون باید به درک واصل شود چون زن و بچه های ما اینجا در امنیت نیستند بازیگران که خارج نشین هستند و برایشان فرقی ندارد
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 8
    مشرق حالا که اینقدر کاسه داغتر از آش شدی وتا دیروز از همین کسایی که اسمشون آوردی مطلب می زدی درباره وضع معیشتی مردم لحظه به لحظه مطلب بزن ونهادهای نظارتی را مجبور کن واردگود شوند وگرنه این راه که می رویم سرانجام خوشی متصور نیست
    • متین IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      16 0
      مشرق نیوز بارها سیاست های اقتصادی دولت را نقد کرده و در مورد وضعیت سخت معیشتی مردم مطلب نوشته است. خوب چشماتو باز کن و سرچ کن تا ببینی.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    25 2
    خیلی جالبه !! کشته شدن یه سیاهپوست بدون محاکمه ، زیر زانوی پلیس نژاد پرست آمریکا را درست میدونن ولی اعدام سه تا سارق مسلح را پس از طی مراحل قانونی را اشتباه !! امان از این جماعت احمق ...
  • مهلا RO ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    اگر خدایی آدم کشتند گرچه گفتنش سخت است ولی قصاص حرف من ومانیست سخن خدا در قرآن است گرچه برای یک مادر شنیدنش سخت است اما باید تسلیم دستور خدا بود نه احساس وهمفکری با جلادانی که در خیابان ها با زانو گذاشتن خفه می کنند سلبریتی اگر فرزند خودت را کشته بودند حتما می گفتی اعدامش کنید اگر بخشش هم کنی ترس از کشتن چند نفر دیگر است بله چهره این ۳ معصومانه است ولی باید دید جرم چیست عاقلانه نظر بدهید نه از روی ندانم به کاری ،من هم دلم برایشان می سوزد ولی باید حقشان را بگیرند
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    هدف غرب وغربگرایان درواقع نجات این سه محکوم نیست بلکه هدف گروگان گرفتن امنیت مردم بازیرسئوال بردن قوه قضائیه برای نجات دزدان بیت المال وهمکاران امدنیوزکه هردوگروه درداخل دولت روحانی شبکه دارندودرصورت ادامه واکاوی این شبکه منتظر سروصداهایی ازاین قماش خواهیم بود تکلیف دزدان وهمکاران زم روشنه روی سخن با افرادبی غرض ومرضی است که دستهای پشت پرده که متعلق به همین دزدهاوغارتگرانست رانمی بینندوادرس غلطی رامیروند که پایانش سوریه یا لیبی است غرب وغربگرایان هرگزبرای مرگ دیگران تاسف نمی خورنداین یک ژست دروع است
  • احمد IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 3
    به نظرم اگر اینها رو اعدام نکنن بزرگترین ضربه رو به قانون در مملکت زدن نمیشه که هر حیوان متجاوزی رو چند نفر هشتگ بزنن اعدامشون نکنن که
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 3
    نمی دانم چرا باید این آدم های کم سواد ، تحریر گر سواد رسانه ای ملت ما باشند... این سلبریت ها ، موشک های سرگردانند که وقت و بی وقت سر و کله شان پیدا می شود و آتش بیار معرکه ،.. و هر بار که هم سو از دری آمدند ، درها را برای فتنه ای دیگر باز کرده اند... خدایا مراقب مان باش .
  • FR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    19 8
    ظلم پایدار نیست بترسید از روزی که اوضاع برگردد!
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      14 1
      ظلم یعنی اعدام آشوبگر و عدل هم یعنی زنده زنده سوزاندن کارگر پمپ بنزین
  • ایرانی واداده بیکار IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 14
    وضعیت معیشت مردم ایران اسفناک و غم بار است ، و تا این زخم ناسور درمان نگردد، نارضایتی مردم هم رو به ازدیاد هست . این موضع گیری ها نه از سر عناد و نافرمانی است و نه دهن کجی به قوانین بلکه تنها راه گوش زد به مسئولین نظام می باشد که در حال حاضر بیخیال همه چیز جز موقعیت شان شده اند . پس مردم را دریابید تا دیر نشده است !!!!!! دست در دست هم دهیم به مهر تا که میهن خویش را کنیم آباد .
  • ی GB ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 5
    قوه قضاییه ما تسلیم بازی رسانه و تویتر شد‌ ضعف و لقی نشون داد
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 3
    اتفاقا برعکس. اونا هستند که با اهالی سینما ومردم باصطلاح همدردی میکنند. وپاس گل خیلی عالی به شماها میدهند تا بدین وسیله. شماها نهایت سوءاستفاده را بکنید وملت نتوانند اعتراض کنند.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    16 2
    چرا قوه قضائیه اینها رو احضار نمیکنه
  • سعید IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    19 14
    همه احمق و سعودی و خودفروخته چی و چی و... فقط شما حالیتونه، شما خوبین
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      7 1
      آره. همه شما سلبریتی ها و روشنفکرها و سرمایه دارها و رباتها نمی فهمید. یعنی عمدا خود را به نفهمی می زنید.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 0
      بله همینطوره. دیگه؟
    • حسین US ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      25 0
      اقا سعید ، کسی نگفت همه، اینها مشتی معدود از جامعه ایران هستند، حتی همه سلبریتی ها اینگونه در زمین دشمن بازی نمی کنند، امثال جنابعالی، وقتی نتانیاهو و ترامپ یک حرفی را می زنند، نمی فهمید که نباید درخواست آنها را تکرار کنید؟!!!! فهمیدن این موضوع که چرا دارید از سه سارق مسلح که تخریب اموال عمومی را هم در کارنامه خود دارند و کارشان طبق قانون مجازات اسلامی، محاربه است ، حمایت می کنید و با این کار در زمین دشمن بازی می کنید، خیلی سخته؟!!! کل پاسختون اینه که شما خوبید؟!!! استدلال دیگری ندارید جناب منطقی؟!!!!!
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 4
    اینها بارها نشان داده اند ستون پنجم ودر واقع پیاده نظام غرب هستند حال که این طور است به اینها کار ندهید بروند خدمت اربابشان در بهشت هالیود مشغول شوند وشبانه روز دعا گو ترامپ شوند
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    11 4
    اعدامشون کنن دماغ همه شون بسوزه....
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 3
    ریشه ها رو باید قطع کرد ، در این میدان هم باید دانه درشت ها رو محاکمه و اعدام کرد ، مثل موسوی ، کروبی ، تاجزاده ، خوئینی ها و..... نه اینکه در حصر نگه دارید تا بعد چند سال دوباره طغیان کنند ، کسانی که مردم ساده رو تحریک میکنند وبه خیابونا میکشونن کسانی که هدایت کننده این جریانها هستند .
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    14 0
    طور نیست اعدامشوننکنید بجاش آدرس این بازیگرای مفت خور را به این سه تا اراذل بدید بگید برای بخشش باید همان کاری که با مردم عادی کردید با این موجودات نفهم سینمای ایران هم انجام بدید تا شما واین حکم رو درک کنن بعد ببینید دوباره از این شر و ورها میگن یا نه
  • سید IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    اگه خدای ناکرده تروری صورت بگیره و عزیزترین شما بدست همچنین جرثومه هائی کشته بشه باز ازاین غلط های زیادی میکنید.
    • حسین CA ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 8
      اقاسید . لطفا اینقدر کوتا فکر نباشید. همه حق دارند نظر بدهند و همه حق زندگی دارند. لطفا داعشی فکر نکنید. اینها فرزندان ابن سرزمیت هستند که مدیریت غلط مسئولین باغث خطای آنها شده. بخود بیایید و کمی تفکر کنید
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      9 1
      کاربر حسین حکم اعدام در قرآن حکم داعشی هست ؟ بابا یک کم فکر کردن بد نیست حرفت درست مدیریت غلط وجود داشته ولی این باید دلیلی بشه برای عده ای برای شرارت ؟اتفاقا اگر شرارت کردن و اقدام مسلحانه کردن اعدام اونها جلوی گسترش بیشتر داعش و تفکر اون رو میگیره
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 9
    حق با ترامپ است
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      0 0
      ترامپ ناحق است.!!!
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      0 0
      حق با خانواده مقتولین است که قصاص می‌خواهند. ترامپ دشمن است.!!!
  • میرپورفرد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 1
    متاسفانه این افراد انسان های کوچکی هستند که توسط صدا و سیما و با پول بیت المال بصورت مصنوعی و بادبادکی حجیم شده اند و متاسفانه برای این بازیگران این توهم ایجاد شده که واقعا کسی شده اند و چون اکثر این افراد بدنبال رزومه برای زندگی در غرب هستند لذا همنوا با آمریکا و رژیم صهیونیستی و تفاله های منافقین هر از چند گاهی مواضعی بر خلاف امنیت ملی ایران اسلامی از خود بروز می دهند.
  • بیسیمچی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    دستگاه قضا بر سر دوراهی سختی قرار گرفته. بد یمن و بد نهاد بودن بعضی آدم ها رو میشه از همین مواقع فهمید. این سه نفر به نظر من جدای از جرایمی که مرتکب شدن همین که مرگشون هم عاملیه تا نظام اسلامی رو که با خون های جواناندپاک این کشور استوار شده، دچار ضرر و مشکل کنه، انسان های پست و بدسگالی هستن. دوستان از جماعت سلبریتی که نوعا به دلیل غلبه احساسات بر عقل ، در مواقع حساس دچار اشتباهات فاحش می شن مکدر نشن. چون خداوند می فرماید در قصاص حیات است و درک این امر تنها از عهده "صاحبان خرد" بر میاد.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    مگه این سلبریتی ها خودشون یه پا طبری اند که بتونن حکم عوض کنن؟
  • زبیر ابن قین IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 1
    اعدام نکنید بفرستین جزیره!!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 0
    درپیتی ها
  • حسن IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 3
    بخشش، لازم نیست اعدامش کنید. بخشش لازم نیست، اعدامش کنید.
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 0
    دکتر مصدق در ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ کودتاگران را دستگیر کرد. اگر آنها را که چند نفر بیشتر نبودند دار میزد ، آمریکا و شاه بر ایران مسلط نمی شدند ، هزاران جوان پاک نهاد زیر تیغ جلادان خونخوار پهلوی به شهادت نمی رسیدند و ایران تسلیم دشمنان نمی شد. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    اعدام کنید انها خودشان مفسد هستند
  • ناشناس IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    اینها ازاول هم هیچ ارزشی نداشتند فقط درصدا و سیما و روزنامه ها با اینها مصاحبه کردند و شرح زندگی سراسر پوچ و بی ارزش انها را بزرگ کردند اینها هم باد توشون افتاد و خیال کردند علی اباد هم شهره درحالی که اینها هیچ جایگاهی دربین مردم عامی و کوچه و بازار ندارند و خیلی ازمردم اینها را نمیشناسن.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    بابا این مطربها دارن به کارفرما گزارش کار میدن،پروانه کاری انها باطل نشه،افتاد!!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 0
    اسم اینها سلبریتی نیست اسم اینها دشمن ملته این جماعت با این کارهاشون نیشتربه قلب ما میزنن اینها به فیلمهایی که بازی می کنن هیچ اعتقادی ندارن فقط برای پول بازی میکنن خدا ریشه ایناها رو بسوزونه
  • ایرانی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 0
    سلبریتی مفت خور دو تابعیتی دارن در حق شهدا جفا میکنند بیرون کنید این آشغالها را از سینمای ایران
  • mahdi IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 1
    قوه قضائیه نباید در مجازات این سه نفر مماشات کنه اگه این کار انجام بشه و این سه نفر که به جان و مال و ناموس مردم تعرض کردند و مردم رو کشتند ببخشند بی ثباتی در کشور پیش میاد ایران میشه افغانستان و عراق این سلبریتی ها مسئول فرمان دادن به مردم برای اغتشاشات و ستون پنجم دشمن هستند خواهشن ما خواستار اعدام این سه نفر و مجازات سلبریتی های غرب پرست که خدا و قبله اونها امریکا و اسرائیل هست هستیم والسلام
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 0
    سلام نقش صدا و سیما در آگاه سازی مردم در موضوع کجاست؟ یک سازمان بزرگ چه زمانی باید به شبهه ها پاسخ دهد.
  • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 1
    باید هرزه ها و فاحشه ها جای پا ی خود را در امریکا را محکم کنند
  • حسن IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 1
    حکم رو شرع و قانون تعریف کرده از قضات محترم خواهش میکنم تحت تاثیر رسانه ها نباشن
  • ناشناس IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    14 2
    چرا سلبریتی های ما اینقدر خر تشریف دارند
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    حتما با ترامپ ونتانیاهو هم عاقبت هم می‌شوند.!!!
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 15
      از نظر من نباید اعدامشون کنن... اینقدر هم به این سلبریتی ها فحش ندین.. ترامپ درست گفته ما کاری نداریم کی گفته مهم اون حرفه هست شیطان هم یه زمانی فرشته بوده
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      3 0
      مابه سلبریتی ها فحش ندادیم گفتیم با ترامپ ونتانیاهو هم عاقبت میشند. این از نتیجه عمل آنها گفتن است.!!!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      1 0
      از بدعاقبتیشون گفتیم. مشرق جان چاپ بفرما.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      5 1
      12:52 نکنه توبا این نظر دادنت همون شیطونی که یه روز فرشته بودی. عاشق ترامپ شیطان.!!! مشرق جان لطفا چاپ بفرما ممنون.
  • مختار US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    از استحکام از پایش از محافظت و کاریزم در صدا و سیما خبری نیست!
  • پوریا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 6
    سلام ابن مقاله یاد اور دوران استالینیسم است.آیا ما در حال ورود یا گذار دوران استالین در ایران هستیم؟
  • سجاد US ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 1
    واقعا عجیبه ها ! سلبریتی محترم طرف تروریسته میفمی یعنی چی ؟ شما جای اینکه از مظلوم واقعی حمایت کنی کاملا فریب خوردی و داری با با موج نادانی اعدام نکنید همراه میشی . شما که دم از مهربانی میزنین همیشه چرا فریب میخورین ؟ آقا هر کی باید سزای عملشو ببینه.ما هم احساس داریم ولی نادان نیستیم که امنیتمونو فدای چارتا هشتگ کنیم .ببخشید سیلی نزده که رضایت بدیم تموم بشه . شما با واژه ی ترور انگار آشنا نیستین بعد میگین چرا به ما میگن بی سواد! اعدام کنید تا درس عبرتی بشه برای هم قماشان اینا تا دیگه از این غلطا نکنن
  • احمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    انتظاری بیشتر از اینها نباید داشت،خانخ نقش بازی میکنند بیرون هن نقش بازی میکنند
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 0
    طبری رو انداختن زندان، تا تو حکم ها کسی دیگه دخالت نکنه و از نفوذش استفاده نکنه، حالا سلبریتی ها هم میبینیم همه یه پا طبری اند!ا
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 0
    این جک جونورهارازیاد جدی نگیرید به قول معروف سگ زرد برادر شغال است
  • صبور IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 0
    این افراد کسانی هستند که یا گرین کارت دارند، یا فرزندانشان در آمریکا زندگی میکنند. برای پر کردن رزومه باید این هشتگها را بزنند.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    11 1
    یکلاام ختم کلام اعدام ودیگر هیچ بدون هیچگونه رحم گذشتی چراکه نرحم بر پلنگ تیز دندان ظلم است بر گوسفندان اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام
  • قاسم باوی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    باسلام ازجناب اقای رییسی که چراغ امیدراباامدنش درقوه قضائیه روشن کردوازدادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم تقاضا دارم برای یکبار وبرای همیشه با این دیوستان برخورد قانونی صورت دهند تا اینقدر بااحساسات مردم شهیدداده ومحجوب ایران اسلامیتوسط اراذل واوباشی که سردمدار فرهنگ سینمایی کشور هستندبازی نشود مرگ بر دنباله روهای امریکایی خدا لعنتتان کند
    • مسعود IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      0 5
      با توهین به یکدیگر مشکلات حل نمیشه بهترین روش علنی کردن برگزاری دادگاه و شفاف سازی و رو در رو کردن قشر های سلبریتی با مدارک و مردم است .. ما بادعوا و شو ی خبری نمی توانم مردم را قانع کنیم
  • NZ ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    فقط قاطعیت دستگاه قضایی در غیر اینصورت شاهد رشد تصاعدی فعالیتهای تروریستی است.
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 1
    یک مشت آشغال تاریخ مصرف گذشته بزارید همچنان پارس کنند
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 1
    قوه قضائیه باید تکلیف این اشخاص که از انسانیت بوی نبردندراروشن کند ودرصداوسیما ازاین ارازل سوال کند اگر اعضا خانواده خودشان هم ازبین رفته بودند این پیامها را منتشر می کردند چطور درقبال شخص ویا اشخاصی که به حیوانات صدمه میزنند می گویند باید باشد مجازات برخورد شود ،انصافا که شما عده ای جانور آدم نما هستید،اینها بااین عمل زشت خود در حمایت از جنایتکاران توهین به خانواده های داغ دار و مظلوم شهدا کردند بجاست که تحت تعقیب قضایی قرار گیرند
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    12 0
    بر پدر مادر هرچه سازمان مجاهدین لعنت که این کثافتها از. داعشیها بدترند وب دانند که در هیچ حکومتی جایی در ایران ندارن چهل ساله اینها ایرانیها را به خاک و خون کشیدن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    مردم خواهان محاکمه پیاده نظام یهودیان صهیونیستی هستند لطفا مسئولین امنیتی وقضایی باشجاعت بیشتری عمل کنند واین بازیگران را با اعمال قوانینی محدود کنند درحد همان سوادنداشته شان واینقدر دل مردم را خون نکنند.با بیت المال مشهور می شوند، مالیات نمی دهند، علیه امنیت ملی اقدام می‌کنند، همیشه طلبکارند . مثل رخشان بنی اعتماد که دخترش باران کوثری تابعیت آمریکایی دارد،دلش برای ما مردم نسوخته مطمئن باشید مشتی دلار درکاره یاتنابنده و.....
  • مهدی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    تنها راه حل این اوباش بظاهر فرهنگی حذف آنها از دایره فرهنگ این نظام است.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    این افراد به اراذل مجوز دادند هر کاری خواستند با اموال اینها بکنند حتی اگر با سلاح سرد یا گرم سروقت آنها رفتند چون اینها با مجازات افراد موافق نیستند.
  • خــــودمــــون IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 0
    معاویه از عمر عاص پرسید که مگر از شمشیر علی(علیه السلام) قویتر هم هست....گفتش آری :*جهل مردم* ....جهل از این بیشتر....کشتار مردم درخیابانهای آمریکا آزاد....چپ کردن صندلی چرخدار پیرمرد ۸۰ ساله توسط پلیس آمریکا...هول دادن مرد۷۰ ساله وترکوندن مغزش روی کف خیابون...و....و....دیده نشد هشتک نداشت....هرچند وقت کشتار کودکان وزنان بیگناه یمنی!! راستی یادم رفت به این.....!! یاد آوری کنم چرا برای کشته های انفجار ناو آمریکایی هشتک نزاشتین....دیر نشده ها خداوند عاقبت همه را ختم بخیر گرداند مکرو ومکر الله والله خیر الماکرین....
  • مهدی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 3
    به نظرم باید چالش #نه به اعدام نه به ترامپ راه اندازی بشه
  • امانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    جامعه سلبریتی ها شدند مثل بزی که از جومیپره باقی گله هم تبعیت میکنه البته اظهار نظر افراد جامعه در مورد یا موردهای خاص بخودی خود محل اشکال نیست بلکه مهمتر اینه که اکثریت قریب باتفاق همه اینها از مفاد پرونده های محکومان بی خبر هستند وصرفا بخاطر خالی نبودن عریضه وسلبریتی ها هم بخاطر رضایتمندی اربابان غربی در روز مباداوعرضه ان جهت تابعیت گرفتن از کشور خاص مورد نظر اظهارتی را بیان ویا مینگارند وصد افسوس که دولتهای ما خصوص دولت کنونی چقدر از پول بیت المال را به سبب بازیگری به این جماعت پرداخت میکنند در حالیکه میبایست تولید وتولید کننده ما در راس این امور قرار گیرند
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    قوه قضاییه باید حال همه پادوها را بگیرد
  • ناشناس IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    اهای سلبریتی های که سردرآخوربیگانه داریدچرابرای بچه های یتیمی که بدست این جنایتکارهایتیم شدند خفه خون گرفته بودید ازبیگانه چقدر پول میگیرید که راحت براشون دم تکون میدید وهم صدای میکنید خجالت بکشید نمک به حرام خوارها
  • بابک مدافع حرم IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    با عرض سلام خدمت امام خامنه ایی ودرود و ارزوی سلامتی برای ایشان و خانواده محترم امام خامنه ایی و سلام بر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رئیسی خداوند نگهدار شما باشد به نظر بسیاری از دوستان و آشنایان کسی که با ناموس و جان‌مردم اینگونه رفتار کرده و حکم این ۳ نفر بهترین و عادلانه ترین حکم میباشد اینان دست نشانده آمریکای ملعون هستند و کسانی که از این سه نفر حمایت میکنن نیز مانند خود اینها دشمن مردم و انقلاب هستند حالا با هر اسم و نشانی که وارد این بازی کثیف امریکا و اسراییل شدن با اینهایی که به اسم سلبریتی خودشون رو نشون میدن و با این قوه قضائیه پاکدست اینگونه برخورد میکنن هم‌باید برخورد بشه اینا خائنین و وطن فروشن مرگ بر منافق مرگ بر ضد انقلاب
  • حقیقت گو IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    باسلام - باید با این افراد برخورد انقلابی شود . بعضی از این افراد اگر بتوانند خود و وطن فروشی می کنند .
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    ترامپ نتانیاهو سلبریتی پیوندتان مبارک
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    چند تا دلقک بیش نیستند اصلا اینها ارزش این که از انها نام ببرید نیست . مه فشاندن نور و سگ عوعو کند .
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 9
    و شما چرا همیشه طرفدار اعدام و سنگسار و قطع عضو بدن و سرکوب و رشوه گیری و عزاداری و ریاکاری و ... هستین ؟
    • معرفت IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      11 1
      چی میگی مردک مغز تهی ؟!هر کی جرم ها کرده باید تاوانش بده اکر ناموس خودت هم تجاوز می کردند همی جوری براشون عرعر می کردی؟می خوای شعبان بی مخ تو جامعه پرورش پیدا کنه؟!!
  • ایرانی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 11
    خوشم میاد دو کلمه حرف چجور داره پارتون می کنه 20 صفحه اراجیفی نوشتی که بجز خودتون هیچی نمی خونه ، زیاد بخودت فشار نیار مشرق بیشتر پاره میشی. اون سه نفر قاتل هم باشند ببین چه کردین که مردم قاتل رو بیشتر از شما قبول دارن. خطرشون برا مردم کمتره.
  • سردار IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 1
    اگر این افراد 1000 بار اعدام شوند کم است. قاتل افراد بیگناه که فقط و فقط در رژه شرکت کرده بودند باید اعدام شود تا درس عبرتی برای دیگران شوند . مگر آنها به جوانهای مردم این سرزمین رحم کردند که به آنها رحم شود .
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    سلبریتی های خائن مزدور و یاران همیشه در صحنه شیخ ب علی برکت ا...
  • مسلمان IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 4
    تلاش باید بر این باشد که با مهر و عطوفت همه را جذب خودمان کنیم این نوع برخوردها برای نظام هزینه ساز خواهد بود و روح مردم رو آزرده می کنه اون هم در این برهه که جامعه مثل انبار باروته و منتظر جرقه
  • حمید IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    سلام.# اعدام کنید این نامردهای وطن فروش را. در کنارشان هم این سلبریتیهای نون به نرخ روز خور را به همراه آقازاده های وطن فروش و کثیف را اعدامممممممممممم کنید.والسلام
  • سیروان IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 3
    جالب است یک روز همین سلیبریتیهارا به خاطر نقش انها انقلابی امام زمانی و .... میخوانند و روزی دیگر غرب زده، اسرائیلی و دشمن جهان جالب است احتمالا تمامیت کفر در مردم ایران جمع شده و عده محدودی فقط فرشته هستند. معترضین به گرانی دست نشانده سعودی هستند ، معترضین به قیمت بنزین اسرائیلی ، معترضین به شکم گرسنه و قیمتهای فضایی نوکر امریکا و اعتراض کارگران هم که دیگه مال گشنگی نیست اینا نیروهای ویژه سازمان سیاه هستند میشه بگید از جمعیت ایران چی باقی موند؟
  • ابراهیم IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 0
    چقد این سلبریتی های خیانتکار منزجرکننده و نفرت انگیزه این کاراشون.واقعا اگه کسی زن و بچه ها اونا رو هم می کشت همینجوری هشتگ می زدن.چقد بی سواد و بی بصیرت اینا
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    15 0
    ملتی که افسار فکری اش دلقک ها و بازیگرها تشکیل بدهند فاتحه اش باید خواند. توصیه میکنیم در صدا و سیما مناظره کنید و استدلال نگذارید فکر و اعتماد مردم بوسیله سلبریتی جماعت مسخ شود و تریبون را جز در لوده گریشون تو سریال های بی ارزششون(!) ازشون بگیرید. چه لزومی داره یه سلبریتی احمق بیاد از سگ بازیش توی دورهمی مهران مدیری بگه!والسلام.
  • محمد ID ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    خیلی از همین سلبریتی ها از دولت روحانی حمایت کردن و بعد که ناکارامدی دیدن صداشون در نیامد و بواسطه ضربه ای که به این مملکت با فریب توده مردم زدند عذر خواهی نکردن . جماعت احساساتی که با یک غوره سردی و با یک کشمش گرمی شان می شود را به کار قضاوت چه کار اینها را باید قوه قضاییه ببرد و از نزدیک با جنایت متهمان و پرونده آشنا کند تا دیگر برای خوش رقصی اجانب و نفوذی های داخلی خوش رقصی نکنند و با دشمن همسو شوند .
  • امید IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    باید حکم قضایی اجرا شود چرا وقتی شیعان در عربستان اعدام می شتوند تمامی اینها ساکت و خفه شده اند و حرفی نمی زنند. برخی از به ظاهر آدم نماها فقط برای تظاهر و نمایش و like گرفتن دست به هرکاری می زنند و حاضرند بدون اطلاع و دانش در جامعه نمایش درست کنند. ترامپ و نتانیاهو و سران انگلیس جز نابودی و مرگ ایرانیان هیچ آرزویی ندارند و تاریخ نشان داده که مکر معاویه و سادگی خوارج داخلی همچنان ادامه دارد.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    27 1
    هنرمند نما
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 1
    این همه فشار رسانه تبلیغاتی داخلی و خارجی با هشتک اعدام نکنید تنها هدفشون زدن قوه قضائیه هست اگه قوه قضائیه عقب نشینی کرد دیگه اون اقتدار خودشو از دست میده و کسانیکه دارید از این سلبریتی ها و نفوذی ها حمایت نکنید بدونید اگه فردا کارتون به دادگاه کشید و اون نتیجه دلخواهتون نشد بدونید از عملکرد و حمایت شماها از این نفوذی هاست همچون اون روزا با طناب اونا تو چاه روحانی پایین رفتید که دارید نتیجه شو می بینید کسی که از گذشته درس نگیره دو دسته اس یا خائن یا نادان
  • وحید FI ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 2
    با حامیان،،، اعدام نکنید،،، باید برخورد جدی بشه ، بوی خیانت به ایرانیان به مشام میرسه، باید سلبریتیهایی که از اغتشاش گران حمایت میکنن حداقل به ۱۰ سال زندان محکوم بشن
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    اگه یکی از این سلیبریتی هاجای امثال من بودن که توی این حوادث اموالمون با خاک یکسان شو و بدبخت شدیم و بماند پشت پرده های این بدبختی..... واقعا اون موقع هم همینو میگفتن؟؟؟ فقط یه مشت بیشعورن همشون که گاهی بلدن شمع روشن کنن
  • حمید IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 5
    اینا ک نظر ب اعدام این ۳نفر میدین از سگ و شغال و کفتار هم پست تر هستین
    • س IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      4 1
      این الفاظ فقط به امثال شما میچسبه نه اونی که دنباله رو حقه اف بر امثال تو که پشت سر خائن وایسادین وطن فروشی جرمه چه برای من چه برای این سه نفر راهیه که خودشون انتخاب کردند در واقع تفکرشون بوده
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    نظر این هنرمندنماهایی که هیچ هنری در زمینه حل مشکلات مردم و مملکت ندارن چه اهمیتی داره؟اینا یه مشت اوباش هستن که فقط به فکر شهرتشونن.حالا اگه یکی از غماش یا خانوادشون آسیب میدید اونوقت واکنششون دیدنی میشد.
  • رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    لطفاً اهالی سینما را از جمله آدما جدا کنید... یک قلم فقط لباس پوشیدنشونو تو مراسم ببینید کلاه سرشونه عین داروغه ناتینگهام.... چله تابستون شال گردن میندازه تا پشت پاش... زنیکه هفتادو رد کرده تیپ چارده ساله ها رو میزنه....
    • مم IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      0 8
      انقلابی ادب رورعایت کن .مشرق فقط نظرات موافق خودتو منتشرمیکنی وبرات فرقی نداره هرچرندوناسزایی که بنویسه ولی نظرات مخالف رواصلا منتشرنمکینی که یه وقت ریا نباشه!!!!!
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    اینها موقع شهادت سردارسلیمانی کجابودن به امریکابتازن؟ این بی بنوبارهای پیاده نظام اسرائیل دربرابراعدام ومرگ صدخها آمریکایی درتظاهراتهای اخیرچراخفه خون گرفتن؟ اینها اگرکسی خونه شون رااتش بزنه بچه شون بکشه وامنیتشون راازبین ببره اونومیبخشن؟!! حتماقانونی هست که ترویج ناامنی باحمایتازاشوبگران توسط این سلبریتیهای که باسفارت انگلیس هماهنگ میشن جلوشون بایسته هنوزخون اون طلبه همدانیباتوییت مهنازکثیف قاچاقچی پاک نشده
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    پیشنهادم به قوه قضائیه اینه که همه یا تعدادی از این سلبریتی ها رو با حکم قضائی متناسب دعوت کنن و همه رو جمع کنن در یک سالن و با تروریست های محکوم به اعدام با دست باز تنها بزارن و درب رو هم ببندن و وقتی تعدادیشون شلوارشون رو خیس کردن، فیلم و عکس بگیرن و منتشر کنن تا بفهمن امنیت با رفتار لاکچری ایجاد نمیشه
  • ایران IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    آنهایی که برای هموطنان ما مرگ به ارمغان می آورند سزایشان فقط مرگ است و لاغیر .این آدمکشها که به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند بایستی اعدام شوند . آنها با داعش هیچ فرقی ندارند . آنها نوکر حلقه به گوش آمریکای تروریست هستند . مرگ بر سابریتی وطن فروش
  • بانو IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    چقدر درد داره دیدن جهل جماعتی که خودش رو مثلا فرهیخته میدونه. کسی از اعدام و قصاص لذت نمیبره ولی وقتی پای شرارت و آسیب به امنیت جامعه در میان بیاد رحم کردن بر اراذل یعنی چراغ سبز نشان دادن برای آشوب ها و فتنه های بعد اگر تمام اموال زندگیتان در آتش شرارت فتنه می سوخت و به خاک سیاه مینشستید یا یکی از عزیزانتون از بین میرفت، باز هم همین نظر را داشتید؟ این یک دعوا و اشتباه سهوی نبوده که تقاضای بخشش دارید.اینها با علم و یقین وارد این آشوب شدن.... التماس تعقل !
  • محمدی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 14
    عجب از حجم نظرات تایید شده و تایید کننده اعدام مشخصه عاشقان سینه چاک نظام چقدر زیادند! پس جان مادرت مشرق حمایت کن همه پرسی را! خواهی دید چند درصد مردم نظام را نمیخواهند.
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      1 0
      عجیبه که در هر شرایطی توهم اکثریت دارید!
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 0
    #سلبریتی منافق #سلبریتی مزدور همین افراد پست و مزدور و دمدمی مزاج هستن که باعث شدن اقتصادمون ویران بشه. کنار روحانی ایستادن. و نه تنها عذر خواهی کردن بلد نیستن بلکه چهره ی طلبکارانه بخود میگیرن. آهای سلبریدی. نه سلبریتی. فکر نکن مردم نمیفهمن.چرا خوب میفهمن که شما جیره خور اونور آبید. و چه بسا از همین دولت پول میگیرید واس حرف زدن و هشتک گذاشتن و حمایت از قاتلین و سارقین مملکت.
  • با غیرت IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    15 0
    ترسم از اینه فردا همین چهره ها ب پوچی بیشتر که رسیدن طناب دار خودشونو برای خودکشی که سر کردن هنوز هم بعد خبر مرگشون نحوستشون جوون های مارو بگیره حیف فیلم ها و صدا و سیما و هزینه های که خرج این خدا نشناس ها که هرروز خودشونو به حیوون های دور و برشون از لحاظ پوشش شبیه تر می کنن میشه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    # سریع اعدام کنید تا خیالمان راحت شود # سلبریتی خایمالی نکن مالیات بده # سلبریتی- خفه شو
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 1
    الان باید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد جواب هشتک امین حیایی و رویا نونهالی رو حسابی بدهند
  • کارگر ساده IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 1
    پدر این سلبریتی هارو باید دراورد اینا الوده به فساد هستن باید جمع بشن
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    یک سال دیگه هم بتازند. به زودی اون مناطق رو هم فتح و این بلندگوهای دشمن رو خفه خواهیم کرد.
  • علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    قوه محترم قضائیه باید عدالت را رعایت کند وبه حرف افراد خود فروخته واجنبی پرست گوش نکند ما دلسوزان نظام میگوئیم اعدامشان کنید، بخشش لازم نیست. تادرس عبرتی باشد برای دیگران. ننگ برسلبیریتیهای بی غیرت و بیگانه پرست که حرف دشمنان را تکرار می کنند.
  • مهدی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    باید پذیرفت که اکثر بازیگران سینما ایران آمال و آرزوهایشان جمهوری اسلامی و قوانینش نیست! اینها عاشق روابط آزاد زن و مرد حتی روابط جنسی در سینمای ایران مانند هالیوود در آمریکا هستند و برای همین هم حتی حاضر نشدند کوچکترین اعتراضی به برخوردهای خشونت آمیز حکومت آمریکا با معترضین بکنند. در واقع آنها مشکلی با اعدام محکومین ندارند اما چون از جمهوری اسلامی داغ دل دارند به هر چیز اون اعتراض میکنند....
  • جانباز IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    اینها گروهی سگ گردان و حیوان باز هستند که آنقدر پول و ثروت دارند که حاضرند وطن فروشی را فدای شهرت احمقانه در قامت بشر دوستی کنند . اینها بیشتر آمریکایی اند تا ایرانی انقلابی اسلامی. کسی که ایجاد وحشت و خرابکاری کرده تکلیفش در همه ی ممالک دنیا روشن است. کوتاهی در اجرای عدالت باعث ضعف حکومت و شکست قانون نظام است. هوشیار باشید .
  • مختاری IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    این اقایونی که دم از حقوق بشر میزنن مثلا آقای شهاب حسینی که اون موقع که تو پاریس اقدام تروریستی شده بودیا امثال این قضایا براشون شمع روشن میکنه ولی برای مردم که عمدی کشته میشن حرفی نمیزنه که هیچ بلکه به طرفداری از قاتل قیام میکنه اونم قاتلی که مردم بی گناه و با ماشین زیر میگیره اینا راهشان مشخصه ،لعنت بر وطن فروش
  • نمک نشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 1
    پروانه کاری این آت آشغال های به اصطلاح هنر مند را باطل کنید که از یه مشت جانی ومتجاوز به نوامیس مردم حمایت نکنن!
  • اکبر IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 23
    این سایت هم شد مجلس زنونه خودتون میگید میدوزید و تصمیم میگیرد و کسی هم به حرف هاتون اهمیت نمیده چون خریدارش خودتونید
    • امیر IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      11 1
      همین که شما نظر دادید مشخص می کند که این مطالب مهم هستند مشرق دمت گرم
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    این گله سگها زرد و سیاه سفید را زیاد جدی نگیرید زیاد خودشان را جدی گرفتن انشاالله که بزودی عزیزانشان گرفتار یکی از این عشاقشان بشود وبا قمه به تکه پاره شان کنند و آنوقت حال روزشان دیدن دارد و خندیدن دارد در آیه ۱۶۵ سوره اعراف می‌خوانیم: «فَلَمَّا نَسُوا۟ مَا ذُكِّرُوا۟ بِهِۦٓ أَنجَيْنَا ٱلَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ ٱلسُّوٓءِ وَأَخَذْنَا ٱلَّذِينَ ظَلَمُوا۟ بِعَذَابٍۭ بَـِٔيسٍۭ بِمَا كَانُوا۟ يَفْسُقُونَ». و چون چيزهايى را كه بدان تذكرشان داده شده بود به غفلت سپردند، كسانى را كه از بدى منع می‌كردند رهانيديم و كسانى را كه ستم كرده بودند به سزاى آن عصيان كه می‌كردند به عذابى سخت دچار كرديم.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    سئوالم از مسئولین اینه، تا کی میخواین با این خودفروختگان مماشات کنید؟! اینهمه خیانت و اینهمه بلندگوی صهیونیست بودن کافی نیست؟! جمع کنید این اراذل و اوباش وطن فروش رو که اسم خودشون رو گذاشتن سلبریتی!!!!!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    این گله سگها زرد و سیاه سفید را زیاد جدی نگیرید زیاد خودشان را جدی گرفتن انشاالله که بزودی عزیزانشان گرفتار یکی از این عشاقشان بشود وبا قمه به تکه پاره شان کنند و آنوقت حال روزشان دیدن دارد و خندیدن دارد در آیه ۱۶۵ سوره اعراف می‌خوانیم: «فَلَمَّا نَسُوا۟ مَا ذُكِّرُوا۟ بِهِۦٓ أَنجَيْنَا ٱلَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ ٱلسُّوٓءِ وَأَخَذْنَا ٱلَّذِينَ ظَلَمُوا۟ بِعَذَابٍۭ بَـِٔيسٍۭ بِمَا كَانُوا۟ يَفْسُقُونَ». و چون چيزهايى را كه بدان تذكرشان داده شده بود به غفلت سپردند، كسانى را كه از بدى منع می‌كردند رهانيديم و كسانى را كه ستم كرده بودند به سزاى آن عصيان كه می‌كردند به عذابى سخت دچار كرديم. اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام دیگر هیچ
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 0
      خاک تو سرت با این افکارت
    • رضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 0
      به عقلت شک نکنم به انسان بودن شک کردم
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    به نظر من قوه قضاییه اسامی این سلبریتیهای بی شعور را یاداشت کنه و هر وقت از طرف کسی به اینها شرارتی رسید طرف را ببخشه خاک تو سر این سلبریتیهای بی شعور
  • ثلاح IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    هنرمند جماعت در هر امری دخالت میکنه یرای همین هم در اکثر جوامع افراد غیرقایل اعتماد هستند . زیاد نباید تحویلشان گرفت. نه شغل ثابت نه بیمه نه صنف محکم نه ...
  • .... IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    اکثر این سلبریتی ها همانهایی هستند که با دفاع از روحانی باعث شدند وضعیت اقتصادی مردم بویژه افراد کم درآمد به بدترین وضع ممکن درآید و در جهنمی از بدبختی گرفتار شوند.
  • علیرضا IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 1
    اگر این سلبریتی ها به جای اظهارنظر مالیاتهایشان را می دادند اینقدر ما وضع اقتصادی مردم افتضاح نبود. سلبریتی های بی عاطفه!
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    خیلی جالبه همصدا شدن با دشمنان کشور و آدم کش ها و قاتلین و عدم حتی همدردی با مردم خویش در گرفتاریها و مصایب
  • امیرعلی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 1
    سلبریتی حیا کن مملکتا رها کن
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    هر چی بدبختی می کشیم از دست این اولیاء شیطان هست / همینا رئیس جمهور .. رو روی کار آوردند و همین ها از تروریست ها و قاتل ها و جنایتکارا حمایت می کنند / خدایا خودت دیگه عذاب رو نازل کن که از دست این قوم مجرم و فاسق خسته شدیم / خدایات خودت منتقم و منجی رو برسان
    • ناصر IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      2 0
      الهی آمین
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    10 1
    سینما و عرصه هنر در قبضه نفوذی ها هست، اینها به تنهایی جرات ندارند این استوری ها بگدارند
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    اون یکی با قیافه کچلش ... یادتون هست مردم را رعیت میخواند ... مقدا فهم اینها از مردم همینه .. یک مو اجب دلاری هم از امریکا میگیرن سنگین و رنگین ،از دهنشون هر بوی بدی بیرون میاد
  • رضایی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    قاتلهای زنجیره ای باید کشته شوند اگرچه مورد حمایت زر و زور و تزویر غربیها و ایادی غرب باشند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    درطول تاریخ مفسدان جنایتکاران ومتجاوزان واقعی و...اعدام شدند وهمزمان دنیا حامی بیگناهان ومعارضان ومخالفات،ازاد طلبان.... هم بوده که تابحال اینهمه بشر پیشرفت کرده
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    نهادهای امنیتی باید تکلیف اینها رو روشن کنند
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 1
    خاک بر سرتون با این اینترنتتون. خود معاویه هستید شما
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    9 1
    لعنت خدا و ملائکه او و جمیع انبیاء الهی و ائمه طاهرین (ع) و جمیع مومنین و مومنات و جمیع لعنت کنندگان بر این جماعت خود فروخته و منافق صفت.
    • ناصر IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      4 0
      آمین آمین آمین
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    وای بر ملتی که این افراد دانشمندان وروشنفکران آن باشند!!؟افرادی که حتی قادر نیستند چند کلمه جلوی دوربین زنده صحبت کنند و یا از کمترین سوادی تحصیلی برخودارن!!؟وای بر اونهایی که این افراد رو الگو قرار بدن.
  • دکترای روابط بین الملل US ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    این هشتک نه به اعدام آنهم برای کسانی که عملا طرفدار جنگ مسلحانه و گرم با نظام بودن یک اعلام جنگ رسمی به ایرانه از سوی منافقین داخلی و خارجی...یعنی سوریه سازی ایران
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 6
    اقا اعدام نکنید بحثم سیاسی نکنید علی گفت اعدام کنید ممد گفت اعدام نکنید بخاطر انسانیت اعدام نکنید بخدا دچار خشم خدا و مردم میشید.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    اعدام در امریکا خوب است در ایران نه!!!
  • حسن IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    اگر فقط صدا و سیما این هنرپیشه ها را بایکوت کند دوربین ومیکرفون در مناسبت ها به این ها ندهد و نخواهد زندگی لاکچری وغربی این ها تبلیغ کند مطمئمن شوید این ها هیچ پخی نیستند وکسی با سینما به آ نها اهمیت .....سگ هم نمی دهد
  • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    اگه باخانواده خودتان اینکاررامیکردند بازهم حمایت میکردید شماها فکر میکنندکی هستید یکعدوطن فروش
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    جنس این مطربهای کثافت با امثال ترامپ و ناتانیاهو خیلی متفاوت نیست فقط اینها منافق ترندو کثافت تر
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    چرا اینا آزادن هر اراجیفی بگن...چرا جریمه نمی شوند....چرا چرا چرا چرا...من از این جماعت تهوع آور شاکی ام
  • ایرانی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    این اشغالها بیسوادن وفقط ادای روشن فکری در میارن اینها حزب بادن
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    آهای به اصطلاح هنرمند امنیت کشور و مردم فیلم نیست که تو هم بازیگرش باشی واقعیته...تو که زورت میاد یه جزئی از درآمدت را تحت عنوان مالیات به کشوری که سنگش را به سینه میزنی بدی ..مردم چطوری باید سوختن و به تاراج رفتن حاصل یک عمر زحمتشون توسط یک مشت لمپن بی سر و پا را نظاره گر باشن .....تو اصلا معنی نا امنی را می فهمی نفهم
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    اینا سلبریتی های احمق بی سواد هستند واقعا باید براشون متاسفم باشیم
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    این سلبریتی ها واقع بی غیرت اند
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 4
    باسلام مشرق اگر اینها طرفدار شما هستن من افسوس میخورم خدایا امت شیعه داره به کجا میره. خدایا اگر مؤمنین اینها هستن. وای بحال معصومین. که پیش خدا چه جوابی برای این امت دارند. شاید اینها اعتقادی به قیامت ندارند. با حرفها آبروی شیعه بودن را بردین. این چه منطقی هست هرکسی اعتراض کند معاند هست. شماها بااین رفتار تیشه به ریشه اسلام زدین. از قهر خدا بترسید
  • ایرانی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 1
    اینها همه جیره خوار آمریکا و اسرائیل هستند.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    اینا یه لیبریتی هم نیستن چه برسه به سه لیبریتی علی برکت ا...
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 15
    حالا با این اوصاف چون ترامپ و سلبریتی ها گفتن اعدام نکنید ،ما باید بگیم اعدام کنید؟ چطور دارین مردم احساسی میکنید تا از روی لج اینا بگن اعدام کنید، اعدام برای مفسدین اقتصادی و اشرار و قاتلین هست، نه معترض به وضع اقتصادی، اگر قرار باشه معترضین اعدام بشن باید -90 درصد ایران اعدام بشه
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      3 0
      باز بگو معترض! کدوم معترض؟ دزد مسلحی که اموال دولتی رو به آتش کشیده و با قاتلین ۱۷۰۰۰ ایرانی هم پیاله شده اسمش معترض نیست، جانیه، اینقدر بزنید به خریت تا از همین معترضهای ملوس جلوی خودتون هم دربیاد و دلشادتون کنه، البته اگه خودتون از گروهشون نباشید
    • احمدی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      7 0
      از تیرانا چه خبر یا تلاویو ، هوا خوبه !؟
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      2 0
      اعتراض یعنی سوزاندن
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      6 0
      خودتونو به اون راه زدید اینها سرقت مسلحانه کردند که شاکی خصوصی هم داشتند بعد از بازداشت تازه از فیلم های گوشی خود اینها فهمیدند که اینها در آشوب های آبان ماه بانک هم آتش زدند این همه آدم در آبان ماه دستگیر و بعد هم آزاد شندند کسی اونها رو محاکمه هم نکرد
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    اول ببینید چکار کردن بعد کورکورانه دفاع کنید هنرمندنماهای سرزمین من.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 0
    حرف قاتل سردار سلیمانی هم همینه...
  • ایرانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    با سلام و احترام ؛ ضمن عذر خواهی از برخی بازیگران موثر در فرهنگ و هنر و ... روی صحبتم با برخی آقایان و خانمها ی (سلبریتی بیسواد و و بیهویت و خودفروخته) که فرهنگ برهنگی و لا ابالی گری و....رو کورکورانه از غرب وحشی برای فرزندان و دلبندانمان به ارمغان آورده اند! برید بمیرید بی غیرتهای وطن فروش. کاش بجای بی هویتی تون به یک دین و مذهب (نه لزوما اسلام) پایبند می بودید.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 3
    اول مرگ برامر یکا درود بر رهبر عزیز دوم رهبر عزیز ملت بزرگوار عفو عفو عفو من یه ایثارگر جنگ تحمیلی
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    دو نفر از این عوضیها موقع سرقت مسلحانه برای دزدی اموال یک خانم بی دفاع دستگیر و فیلم آتش زدن مغازه های مردم از موبایلشون کشف شده، به هر حال از ماست که بر ماست ما این به اصطلاح هنرمندنماها رو بزرگ و آدم کردیم.
  • جواد IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    عزیزان صبر کنید و حرص نخورید ، فراموش شدن ، ممنوع التصویر شدن ، ممنوع الکار شدن برای سلبریتی ها از مرگ هم سختر و ناگوارتر و تلختره ، به امید خدا مرگ اینان (فراموش شدن) سال آینده با پایان این دولت رقم خواهد خورد .
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    موندم اگر مادر خودشونم با اسلحه تلکه می کردن و مغازه خودشونم آتیش می زدن این طور براشون هورا می کشیدن!؟
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 2
    نمیگم اعدام چیز خوبیه اما بعضی از جرم ها تو کل دنیا اعدام داره، حالا قوه قضاییه ما مستقل خودش بررسی میکنه.
  • فرزانه IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    سلبیریتی عزیز میشه خفه شی؟ شما در دوره های قبلی انقدر گند زدی تو این مملکت با اون انتخابات و ... که به اندازه ۷ پشتت نظر دادی ، بسه دیگه ، ببننننند
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    سلام :سلبریتی ها دارند دین معافیت خود از مالیات را به دولتی های اصلاح طلب ادا می کنند.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    چرا برای اعدامی های بحرین و عربستان سعودی وهابی ، از این هشتک ها نمی زنید ؟؟ اونجا که اعدامهایشان بدون وکیل مدافع است و بیشتر به بهانه های واهی اعدام می کنند . بروید و مطاعه کنید که صدای مظلوم را چجوری تو این دو کشور از بین می برند . البته خبر دارید که خود همین سلبریتی ها و بخصوص مهناز افشار ، جیره خوار عربستان سعودی وهابی است . برخی هم که تابعیت کانادا و امریکا دارند . اتفاقا اینها را بیاورید و مجازات کنید .
  • ایرانی وطن پرست IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    با سلام گول ادعاهای انسان نمای به ظاهر هنر مندان رو نخورید البته یادم رفت بگم اینها که ظاهر شان در جلو دوربین با باطنشان در زندگی روزمره یکی نیست و نوعی نفاق و دو چهرگی را به نمایش می گذارند حق دارند که از آلبانی نشینیان طرفداری کنند خاک پست ترین جای ایران لیاقت در هم کشیدن جسد کثیف اینها رو نداره من نمی گویم اعدام کنید یا نکنید بلکه می گویم عدالت علوی را اعمال کنید و بهتر است باب دل آدم نماها بگم اصلاً عدالت نادر شاه افشار , کوروش کبیر رو در حق اینها پیاده کنید
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 9
    ضرر اینگونه اعدام ها برای نظام بیش از سود آن است بگذریم از سو استفاده ترامپ وایادی غرب از حکم و ‌نظرات قسمتی از جامعه هرچیزی را ترامپ ونتانیاهو ،منافقین ،،،،تایید کنند به معنی بد بودن آن موضوع نیست وما خودمان باعث سواستفاده آنها میشویم با لجبازی واعدام این جوانان ما آب به آسیاب آنها میریزیم چرا این محاکمه ها علنی نبود که این مسائل پیش نیاید
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      5 0
      محاکمه محمد ثلاث علنی بود و همه این مسائل هم پیش آمد. حرف شما یعنی پیروزی رسمی سلبریتی ها . یعنی تضمین امنیت ابدی برای آشوبگری
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      7 0
      به نظرم نبايد قوه قضائيه صداش رو درمياورد. تو سكوت اعدام ميكردند. مثل خيلي از اعدام هاي ديگه
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      5 0
      در کار نظام به عقلای کار کشته تاسی کن. احساسی نباش. هیچ مملکت با احساسات رنگ امنیت رو نمی بینه . باید برنده بود وقتی دست نامحرم حریم مملکت رو به آتش میکشه.
  • عبدالله IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    این افراد به جای هشتک اعدام نکنید باید از قوه قضائیه بپرسند جرم این افراد چیست که باید اعدام شوند؟ اگر واقعا مجرم هستند باید مجازات شوند اگر نه نه. اما واضح است که این عده معلوم از اهالی محترم سینما با همنوایی و همصدا شدن با ترامپ که دشمن درجه یک ایران است خود را از مردم شان دور کردند. این افراد واقعا درک سیاسی ندارند. آمریکایی ها و رئیس جمهور خبیثش نه دل خوشی از ایران وایرانی دارند و نه دلشان به حال مردم ایران میسوزد بلکه او نها به دنبال آلوده کردن فضا برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان هستند. هوشیار باشید گرفتار دام شیطان نشوید. آمریکا شیطان است.
  • اسدی GB ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    13 2
    حمایت میکنم از قوه قضاییه اگه یکی از اعضای خانواده این مثلاً روشن فکرها توسط این ارازل به قتل می‌رسید بازم دهن گشادشون باز میکردن
  • Ma IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    یک مشت بازیگر خائن و وطن فروش که تمام شبکه های تلویزیون را دراختیا گرفتن جز چرت پرت و برنامه های مزخف چیز دیگری ندارند الگوی مردم شده اند و از هرچی نا آرامی واشوب ونامنی حمایت وهم راستی سیاست های آمریکا و انگلیس واسرائیل می شوند آیا کسی نیست جلوی اینها رو بگیره مگر در جامعه دانشمند، نخبه ، انسانهایی که در جامعه مفید می باشند و خدمت میکنند وجود ندارد که اینها با در اختیار گرفتن تلویزیون شدن الگوی جامعه پدر زندگیشون جز خوشگذرانی و هزار فساد دیگه کاری ندارند
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعا برای همچین عنوانی باید اظهار تاسف کرد.
  • رضا IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    جالبه این آشغال کله های به اصطلاح سلبریتی با پول نظام اسلامی خودشونو هم به لحاظ مادی هم شخصیت رسانه ای بزرگ کردند حالا میان همصدا با دشمنان نظام همچون قاتل سردار بزرگ اسلام و منافقین بر علیه نظام موضع میگیرن.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 1
    ایرام دروغ زاده یه شب اگه بریزن تو خونت اموالتو ببرن و بهت تجاوز بکنن آنوقت قیافت دیدن داره همه دنیا رو زیر سوال میبری حالم بهم میخوره ازاین جماعت مثلاً هنر مند
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 1
    از مسولین محترم کشور در خواست دارم این سلبریتی‌ها عزیز را بفرستن برای زندگی پیش عموی عزیزشان آقای ترامپ یا کانادا بفرستن، این جا کشور اهل بیت جای این آدم ها نیست نا گفته نماند ما بازیگران خوبی هم داریم مثل محمود پاک نیت، علی نصیریان، داریوش ارجمند، یک موی سری این ها بخور تو سر این سلبریتی‌ها که آبروی سینما ایران را بردند.اگر یک شب این ها گرسنه بخوابند مملکت را بهم میرزند چون شکمشان سیر حرف مفت زیاد می زنند.با تشکر از عوامل مشرق نیوز
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    آقایون سلبریتی ظاهرا در زمینه امور مربوط به قاضی و قضاوت نیز تخصص خوبی دارند که حکم میفرمایند چه کسی گناهکار است و چه کسی بی گناه.چه کسی باید اعدام شود و چه کسی سزاوار نیست که اعدام شود!.
  • یک ایرانی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 6
    راست میگن ما هم میگیم اعدام نکنین
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      15 0
      چرا نمی گویید آتش نزنید و غارت نکنید؟
  • ناشناس IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 1
    مخمص کلام هرکسی وهرشخصی وهرگروهی که با اعدام این سه نفر آدمکش مخالفت کند ضد انقلاب و ضد جمهوری اسلامی است دستش با ترامپ ونتانیاهو در یک کاسه است
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    بنده در این نظر قوه قضاییه که متجاوزین به ناموس مردم باید اعدام بشن هیچ شکی ندارم : تشکر هم دارم
  • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    فقط میتونم بگم همشون ...
  • مهدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 0
    یه جایی از متن نوشته بودین قوه قضاییه نیروهای خودش رو هم محاکمه می‌کنه درست. ولی یه روز یکی از برادران قوه قضاییه توی تلویزیون گفته بود کسانی که وارد کار قضاوت میشن فقط شیش ماه پاکند ولی بعد شیش ماه آلوده رشوه شدند.اسمو مسولش یادم رفته ولی تلویزیون ایران بود گفتگوش. منم که یه روستایی هستم دارم توی بخش خودمون واقعا قضاوت‌ها و ضد و بندها رو میبینم. یه جایی یه بزرگی گفته بود اگه قاضی فاسد بود دیگه فساد جلوش گرفته نمیشه چون فاسد ها میدونید از دادگاه سرافراز میان بیرون. هر چند بازم تشکر میکنیم از این گام کوچکی که بازم برداشته شده برای مبارزه با فساد
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    توحکم اعدام که از نیمبرلیتیها نظر نمیخوان! اگه اینجوریه براحکم مفاسد اقتصادی هم از شماها رای گیری بشه تاحکم طبریها صادر بشه! زیادی دخالت نکنید بفکرکم کاری دربخش اقتصاد ی ک همفکراتون بوجودآوردن باشید و........اگه می‌خواین صدای مردم باشید
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    6 1
    مرگ بر منافق و این سلبیرتی ها
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    عاشقتم سید ابراهیم ریسی
  • ولایت IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    خوانندگانی که از ایران رفتند قدیما مثل این خانواده هنر و سینما ی ایران که انقلابی موندن به ایران موضع نگرفتن به ایران هم اندازه اینها خیانت نکردن همصدا با ترامپ و نتانیاهو که قاتل شهدا هستن .اینها نمک خور نمکدان می شکنند. اینها بنظرم مدتی باید دور شوند از هنر اسلامی
  • علیرضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    خائنین به خون هزاران شهید گرانقدر حق نفس کشیدن ندارند لطفا این کثافتهای بی هویت را هرچه زودتر به درک واصل کنید که اگر زنده بمانند هیچ تضمینی برای کثافتکاری دیگر اینها نیست
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 1
    اخه اینا سنگ خودشونوبه سینه میزنند بیچاره ها ازترس اینکه نتونن به اروپاوامریکاسفرکنندبااونهاهمصداشدندوحاضرن هرخفتی روبپذیرن درست مثل غربگراهی اصلاح طلب
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 1
    همون وقتی که این سلبریتی های بیشرف همصدا با دشمن خارج نشین گفتند درجشنواره شرکت نکنید باید بااین مفسدین باید برخورد شدید میشد
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 0
    یه مشت لیبرال
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    23 8
    به نظر میاد دلیل اعدام نشدن این سه نفر یه چیزی بیشتر از فشار رسانه ای و حمایت هنرمندا باشه . اگه شخص رئیس قوه قضائیه این تصمیم و گرفته و اگه ما ایشون و آدم شجاع و عادلی می دونیم خوب باید به این تصمیم نسبتا سختی هم که گرفته احترام گذاشت .
  • محسن IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    7 0
    اینا خودشون از اون اراذلا چی کم ندارن، واسه همین ازشون دفاع میکنن ، مملکت قانون و قانون حرف اول و آخره
  • یه جو غیرت IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    این سلبریتیا خودشون بدترین اراذلن. همشون جیره خوارن
  • قدرت IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 1
    ما به جناب ریسی اعتماد کامل داریم البته از پرونده وعملکردنامبردگان اطلاع جامع نداریم اگرنقش جاسوسی و تخریب داشتن ونقش درکشتن هموطنی داشتن حکم جنابان درست است البته اگر امکانش هست ونادم هستند میشه جوان هستنداشتباه کردن میشه تخفیف در حکم انهادهیدمردم انهاراببخششند
  • سید IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    2 0
    این اشخاص بی هنری که اسم خودشان را هنرمند گذاشتند و از اخلاق و احکام و آداب مسلمانی هیچ نمی دانند چطور به خودشان اجاره دخالت در حکم خدا و قانون انبیاء میدهند!!!!!!!!!!!!!!
  • ج IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    3 0
    به نظر من اینهایی که در ایران برای ملکه تولد می گرفتند وبرای اختشاشات فیلم می گرفتند و در کنار سفیر انگلیس خبیث برنامه هرج ومرج را طراحی می کردند و ژست مخالف را بازی می کردند و.... و خلاصه اینکه اینها همان پیاده نظام ترامپ و نتانیاهو هستند با این اوصاف اینها همکار اختشاشگران هستند .
  • یه بنده خدا US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 2
    کم دارین همتون
    • DE ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
      0 0
      واقعا راست گفتی کم داریم همه مون برای همین هم پیاده میریم سر کار بیا ایران ای اولاغ خوشرنگ تا ملت سوارت بشیم بریم به کارهامون برسیم پاشو بیا قول میدیم کاه و جو و علف تازه برات بریزیم داخل توبره ات
  • محمد‌ IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    اموال‌بیت‌لمال‌نه‌اموال‌بیت‌اخوندی
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 1
    « مِنْ أَجْلِ ذَلِكَ كَتَبْنَا عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ...» بترسید از احتمال اینکه مثل محکومان ترورهای هسته ای اشتباه کرده باشید.
  • محمد شاکر IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 3
    با سلام میدونم نظر منو نمیزارید تو صفحه چون همیشه چیزی که به ضررتونه رو نمیزارید فقط اینو بدونید مردم همه چی رو میدونن چندین ساله که فقط خودتونو خسته میکنید برای توجیح هرچی و هرکی که حرف میزنه بهتون بر میخوره میشه معاند و امریکایی و ضد نظام،کجا یاد گرفتید اینقدر انتقاد ناپذیر باشید همه دنیا بد حتی ما که تو این اب و خاک هستیم و عضو هیچ گروه و سیستم سیاسی نیستیم و ادم عادی هستیم بد فقط شما خوبی!!!"
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    3 0
    سلام من که فکر میکنم اهالی سینمای ما همه سر سفره ی آمریکا و اسرائیل ارتزاق میکنن... متاسفم که ما اینهارو مثل بادبادکی خودمون هوا بردیمشون...
  • علی IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    2 0
    ب پول این مملکت پولدار شدن این سلبریتی ها با اینکه دارن علیه ایران حرف میزنم ولی منکه عاشق ایرانم بیکارم درآمدی ندارم واقعا افسوس
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    3 0
    از یک مشت آدم پر رو که به اسم هنر نون هتاکی و بی حیایی شون را میخورند نباید انتظار فهم و شعور داشت...
  • ترنم IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط ای کاش همه ی خاطیان مجازات بشن این هم فقط یک شو پر سر وصدا تواین وضعیت نابسمان که همه درگیر بدبختی خودشون وکرونا هستن
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 2
    لطفا یکم به دل مادران اون سه جوان فکرکنید چطور داتاندمیادکه اعدامشان کنید مگه جنایت و اختلاس و دزدی کردن فقط به چهره رعنا ومعصوم انهانگاه کنید اگه پیربودن دلم نمیسوخت ولی اونهاواقعاجوانند ازگناهشان بگذرید
  • دهستانی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 0
    سلا متافانه دوران جوانی خیلی احساسی است ار بتوان احساس جوانان را با عقلانیت همراه کرد میتوان با دنیا را تسخیر کرد درغرب برای اینکه از تجمع عقلانیت واحساس جلوگیری کنند مرتب برروی رفتارهای بی ارزش میکوبمد متاسفانه امین حیایی وخانم نونهالی بر ای رفتارها میکوبند شاید اینها هم به سفارت انگلیس رفته باشند شاید هم از دور هوای انها را دارد حالا هم با انها همراهی میکند چقدر باید مراقب باشیم
  • تارا IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    2 2
    خب چرا نظرات مخالفی قرار نمیدین. اون که هیچ حتی لایک و دیسلایک کامنتا رو بستین. از چی میترسین؟! رسوا شدن ترس هم داره.
  • برهان سلسله IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    2 1
    هر چه زودتر اعدام شان کنید مسله زودتر جمع میشود. . اعدامشان کنید تمام
  • بانو IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    5 0
    ترامپ و شهبانو فرح شدن دایه مهربون تراز مادر سواک همون موقع هم اعدام میکرد ترامپ گوشت خوک خور اگه به فکر مردم اول تحریمارو برداره اینم خودش یه نوع اعدام شما یه بچه کارو سر راه یمی از همین سلبریتها قرار بدین اگه پشت نکردن بهش چرا باید این سه جوان زندگی ما مردمو نابود کنن مخالف بودن باشه از راهش پیش میرفتن نه اینکه زندگی همه مارو بهم بریزن
  • وطن پرست DE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    4 0
    امریکا در اوج جنگ سرد دست به پاکسازی گسترده در هالیوود زد و حدود دو سوم این قشر رو از بین برد چرا که نفوذ کمونیست در این قشر مشهود بود. حتی چارلی چاپلین رو هم بخاطر منافع ملی امریکا از هالیوود اخراج کرد. الان کدوم یکی از این مطرب ها در حد چالریچاپلین هستن!!! منافع ملی رو دستخوش منافع گروهی نکنید.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    1 0
    #اعدامشان کنید. اینهایی که میگند اعدام نکنید. ولشون کنند بیایند کشت وکشتار راه بیندازند.؟؟؟!!!
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    2 1
    اونهایی که گفتید اعدام نکنید وحمایت کردید. یادتان باشد از پل صراطی باید بگذرید که از متن جهنم می‌گذرد آیا جواب دارید.؟؟؟
  • CA ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    باعث تاسف هست
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    از این سلبریتیا باید پرسید اگه نیتتون پاکه چرا نه به خرابکاری راه نمیندازین؟
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    همه‌تون‌خفه‌شین‌وطن‌فروشای‌بی‌‌حیا‌،انشاالله هرچه‌زودتر‌خبرگوربهگور‌شدنتونو‌میشنویم‌بی‌وجدانا‌،کدوم‌.....‌گفته‌شما‌الگوهستین‌شما....هم‌نیستین
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    اعدام‌نکنین‌اوناهم‌مادردارن‌خیلی‌ازمادرای‌ سرزمین‌ماداغدارن‌به‌دلایل‌خاص‌خودشون‌ به‌این‌بچه‌هارحم‌کنین‌لطفا‌
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 0
      اونهایی که بدست اینها شهید شدند مادر ندارند.؟!
  • حسن IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    جای تعجب نیست که بعضی ازاهالی سینماباهشتک آمریکاواسرائیل ومنافقین وسلطنت طلبها هم داستان شوند الحمد الله این موضوع نقاب ازچهره نفاق آنهابرداشته ونشان داده که این افراد پیاده نظام معاندین نظام جمهوری اسلامی درداخل کشورهستندوباحضور درشبکه های اجتماعی متعدد با ارائه مطالب وعکسهای اغواآمیزهم به افکار وپوشش جامعه درراستای اهداف دشمنان جامعه ایران حمله می برند لذا صدا سیما دربکار گیری این افراد باید دقت عمل را بوجود آوردتااین دانشگاه بزرگ محل جولانگاه این افساد طلبان نگردد کسانی که برای قاتلان و تارج وتخریب کنندگان اموال عمومی سینه چاک میکنندوبا تحریک جامعه وایجاد زمینه گسترش ناهنجاریهای اجتماعی مانع ازاجرای حکم قضایی میشوند که اگراین روند توسط دستگاه محترم قوه قضائیه تمکین شودبدعتی بوجود خواهد امد وامنیت جامعه دچار مشکل خواهد شد این سلبریتی هاشریک دزدند رفیق قافله واحتمالا همفکر قاتلان و تارج کنندکان اموال مردم
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    درواقع بعضی هنرمندان هم صدا با شیاطین شدند.!
  • علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    جاوید اصلاحات
  • جواد ایزی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ مشاهده آیه در سوره [2–179] (مشاهده آیه در سوره) ای عاقلان، حکم قصاص برای حفظ حیات شماست تا مگر (از قتل یکدیگر) بپرهیزید.
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    کاش این تروریست ها عزیزان خودتون رو می کشتن ببینیم اون موقع هم از زندگی و فلان و بهمان حرف می زنید یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس