تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران

«فرهنگی» چهره‌ی شناخته‌ شده‌ی دانشگاهی است که با کتاب‌ها و مقاله‌های خود خدمات بسیاری در زمینه‌های مدیریت و ارتباطات ارائه داده است.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین اثر دکتر علی‌اکبر فرهنگی با عنوان «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» توسط نشر صاد سه‌شنبه ۱۷ تیرماه رونمایی می‌شود. این کتاب را می‌توانید در طرح پیش‌فروش آن، با ۲۵ درصد تخفیف سفارش دهید. مهلت استفاده از تخفیف تا ۳۰ تیرماه است.

«فرهنگی» چهره‌ی شناخته‌ شده‌ی دانشگاهی است که با کتاب‌ها و مقاله‌های خود خدمات بسیاری در زمینه‌های مدیریت و ارتباطات ارائه داده است. ایشان همچنین در سال ۸۴ به‌عنوان چهره‌ی ماندگار رشته مدیریت معرفی شد.

کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» در دو بخش و دوازده فصل تنظیم شده است. بخش اول دارای پنج فصل است که به بررسی ماهیت جامعه می‌پردازد، از تمدن‌های پیشامدرنِ عصر کشاورزی تا انقلاب صنعتی و ویژگی‌های جامعه صنعتی. و در بخش دوم نیز که هفت فصل دارد جامعه‌ی ایرانی را از زمان مادها و هخامنشیان تا صدر اسلام مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

برای تهیه کتاب با تخفیف ۲۵ درصد تا ۳۰ تیرماه فرصت دارید به سایت نشر صاد به آدرس saadpub.ir مراجعه کنید و از تخفیف طرح پیش‌فروش کتاب بهره‌مند شوید.

زمان ارسال کتاب به سفارش‌دهندگان ۳۰ تیرماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس