تارتار: نمی‌توانیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را در تمرینات رعایت کند و از زمان آغاز تمرینات فقط یک تست کرونا از اعضای تیم گرفته شده است.

به گزارش مشرق، «مهدی تارتار» درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دیدار با شاهین بوشهر در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم و گرمای هوا، خیلی نمی‌توانستیم از نظر بدنی روی بازیکنان فشار بیاوریم. همانطور که می‌دانید هنوز مسابقات شروع نشده، چند بازیکن دچار مصدومیت شدید شدند. در مجموع اکنون تیم به ۸۰ درصد آمادگی رسیده است.

وی در خصوص برگزاری دیدارهای دوستانه گفت: سه دیدار دوستانه انجام دادیم که حاصل آن ۲ مساوی و یک پیروزی بود و در مجموع هم یک گل هم خوردیم. خدا را شکر هم در لیگ و هم در بازی‌های دوستانه به نباختن عادت کرده‌ایم. در این فصل کلا ۳ شکست داشتیم که در ۳ بازی خارج از خانه و مقابل تیم‌های تراکتور، استقلال و شهرخودرو بود و  روند خوبی را در لیگ طی می‌کردیم اما کرونا همه چیز را خراب کرد.

بیشتر بخوانید:

تارتار: چطور به تیم‌های صنعتی کمک می‌شود اما به تیم‌های نفتی نه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه آیا امکانات لازم برای رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات این تیم وجود دارد یا خیر؟  عنوان کرد: به هیچ وجه نمی‌توانیم در تمرینات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و خودمان را به خدا سپرده‌ایم. شرایط تیم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب نیست و نمی‌توانیم این وضعیت را فراهم کنیم. از روزی که اعلام کردیم به کمک نیاز داریم، فقط کمک محدود سازمان لیگ که شامل مواد ضدعفونی کننده و دستکش و ماسک بود را دریافت کردیم.

تارتار ادامه داد: واقعا نمی‌دانیم در تیم ما بازیکن کرونایی وجود دارد یا خیر؟ چون فقط یک تست انجام دادیم و بعد از آن دیگر تستی نتوانستیم از بازیکنان بگیریم.  

وی در خصوص شرایط اسکان در شهرهای میزبان لیگ برتر،  گفت: مانند گذشته تیم‌هایی که به مسجدسلیمان می‌آیند در مهمانسرای دانشگاه مستقر می‌شوند. البته برای برگزاری لیگ به طور حتم مسائل بهداشتی رعایت می‌شود اما واقعاً برای تمرینات امکاناتی نداریم.

تارتار تاکید کرد: از نظر من انجام مسابقات بهترین تصمیم سازمان لیگ بود و از این تصمیم حمایت می‌کنیم اما برگزاری مسابقات در این شرایط سخت است و باید به تیم‌هایی مانند ما برای انجام پروتکل‌های بهداشتی کمک شود. ما تابع سازمان لیگ و فدراسیون هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سووال که چطور ادعا می‌کند تابع سازمان لیگ است اما نامه لغو لیگ را امضا کرده بود، خاطرنشان کرد: ما اگر نامه‌ای امضا کردیم بر اساس تصمیم باشگاه بوده چون باشگاه توانی برای هزینه ندارد و امکاناتی هم نداریم. به خاطر همین از ما خواسته شد تا طومار را امضا کنید اما من به شخصه تابع تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ هستم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس