کد خبر 1086067
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
سهرابی: دژاگه گفت خانواده‌اش نگران هستند و فعلاً در آلمان تمرین می‌کند/ به ما پاسخ ندهند، به AFC و فیفا پناه می‌بریم

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت اشکان دژاگه به خاطر نگرانی خانواده خود از بازگشت به ایران، درخواست کرده که در آلمان تمرین کند.

به گزارش مشرق، میرمعصوم سهرابی درباره تکذیب تماس سازمان لیگ فوتبال با محمدرضا زنوزی اظهار داشت: نبی از فدراسیون فوتبال تماس گرفت و سازمان لیگ آن اطلاعیه را داد. این نشان می‌دهد کمیته‌های مختلف فدراسیون هماهنگ نیستند. نبی از زنوزی خواست نماینده باشگاه یعنی من به تهران بروم که زنوزی گفت دعوا و حرفم فقط برای خودم نیست، بلکه مدیران همه باشگاه‌ها باید در جلسه حاضر باشند تا خردجمعی ایجاد شود. باشگاه تراکتور باید به فکر منافع خود و سلامت بازیکنانش باشد، چون بیشتر بازیکنان قراردادهای دو یا سه ساله دارند.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: از روزی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم‌ها می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند، درهای باشگاه و ورزشگاه ما به روی بازیکنان باز شد و با تمام قدرت و زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را آغاز کردیم. اکنون مسائل فنی و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و بازیکنان را ملزم کردیم به صورت انفرادی یا دسته‌های چند نفره، زیر نظر کادر فنی و مربی بدنساز تمرین کنند. باشگاه تراکتور حرفه‌ای است و بازیکنانی حرفه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

زنوزی: تصمیم را بر عهده هوادارانمان می‌گذاریم

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه بازیکنان این تیم باید در بالاترین سطح آمادگی جسمانی باشند، گفت: مگر در لیگ آینده بازی نداریم؟ اکثر بازیکنان ما ملی‌پوش هستند، مگر آنها نباید به اردوی تیم ملی بروند؟ اگر یک بازیکن  حرفه‌ای سه ماه تمرین نکند، اضافه وزن می‌گیرد و کیفیت فنی و آمادگی جسمانی او اُفت می‌کند. نمی‌خواستیم این بازیکنان اُفت کنند، اما شعار باشگاه تراکتور سلامت است و ما همه پروتکل‌ها را رعایت کردیم. ما تنها تیمی هستیم که چهار تست کرونا در این مدت از اعضای تیم گرفتیم و سلامتی بازیکنان خیلی مهم است.

سهرابی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه تراکتور توان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، خاطرنشان کرد: ما مشکلی از این بابت نداریم. ما پرواز چارتر هم داریم، اما آیا تیم‌های میهمان یا میزبان ما می‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند؟ ما موضع خود را درباره مسابقات اعلام کردیم و موضع ما، تعطیلی لیگ برتر است. این سیاست مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه بوده و این موضوع را در نامه‌ای، به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. روز گذشته (شنبه) آخرین نامه را برای ادامه لیگ نوشتیم و شروط خود را گفتیم.

وی با بیان اینکه تراکتور می‌خواهد در لیگ برتر به میدان برود، گفت: ما فقط می‌گوییم فدراسیون فوتبال که اصرار دارد بازی‌ها را برگزار کند، مسئولیت آن را بپذیرد. در جام حذفی جزو چهار تیم برتر و در سه تیم بالایی لیگ برتر هستیم. ما دنبال این هستیم که زیرساخت‌ها برای سایر تیم‌ها و برگزاری لیگ خوب، فراهم باشد. ببینید شرایط کشورهایی چون اسپانیا و آلمان چگونه است. سه کشور همسایه ما یعنی آذربایجان، عراق و امارات، لیگ‌های خود را تعطیل کردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مشکلات تیم‌های لیگ بیان کرد: اکثر تیم‌های ما مشکل مالی دارند و حتی آب معدنی هم ندارند، چگونه می‌خواهند پروتکل‌ها را رعایت کنند؟ خود فدراسیون سلامت بازیکنان را تضمین کند. یا اینکه مدیران باشگاه‌ها را جمع کنند تا تصمیمی با خردجمعی گرفته شود. اگر پاسخی به ما ندهند، شکایت نه، بلکه به  AFC و فیفا پناه می‌بریم.

سهرابی درباره وضعیت اشکان دژاگه و انتشار تصویری از او بدون رعایت پروتکل‌ها در صفحه شخصی خود گفت: او چند بار با کادر فنی هماهنگ کرده است. در ایران و برعکس سایر کشورها، آمار کرونا بالا رفته است. دژاگه گفت اجازه دهید همین‌جا (آلمان) تمرین کنم و خانواده‌ام نگران من هستند. از کجا بدانیم این عکس برای الان است؟! بعد در آلمان شرایط  خیلی فرق می‌کند. رعایت پروتکل‌ها و فرهنگ‌سازی مردم در این کشور خیلی دقیق است و مردم موارد را رعایت می‌کنند. صریحاً می‌گویم دژاگه نگفته که به ایران نمی‌آیم، بلکه گفت خانواده‌ام می‌ترسند که بازگردم. برخی در فضای مجازی دوست دارند از کاه، کوه بسازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 2
    اکثر بازیکنان تراکتور ملی پوش هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حجت IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      0 0
      مگه نميدوني تيراختور بعد از منچستر اوله چرا ميخند؟؟؟
  • محققی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 6
    واقعامتاسفم المانیهابرای درمان کرونابه مارجوع می کنند وکیت تهیه میکنند اونوقت برای اثبات ناتوانی خودشون به هردری میزنن تالیگ رو تعطیل کنند کارمندوکارگروغیره هم که اصلاادم نیستندکادارن تواین وضعیت فعالیت میکنند لااقل باخودتون صادق باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس