کد خبر 1085954
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
موسوی: استقلال با هوشیاری می‌تواند قهرمان شود

پیشکسوت استقلال گفت: این تیم هنوز شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و اگر کمی اعضای تیم هوشیار باشند می‌توانند در هفته‌های باقیمانده امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

به گزارش مشرق، «علی موسوی» اظهار داشت: پس از وقفه طولانی استقلال کار سختی را مقابل فولاد خوزستان پیش رو خواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه استقلال در هفته‌ گذشته ۲ بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط از دست داد تا در این روزهای حساس دست مربیان آبی‌پوش خالی شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که ۳۷ برابر اصل پولش از استقلال گرفت!

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمرینات مدت‌ طولانی تعطیل بود شرایط فیزیکی بازیکنان به گونه‌ای شده است که احتمال مصدومیت آنها را بالا می‌برد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال هنوز شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و اگر کمی اعضای این تیم هوشیار باشند می‌توانند در هفته‌های باقیمانده امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

وی در پایان گفت: اتحاد و همدلی مهم‌ترین فاکتور موفقیت برای استقلال است و امیدوارم حاشیه‌هایی که برای این تیم شکل گرفته است از بین رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 1
    اون موقع که هوشیار بود و 10 امتیاز جلو بود و بازیهای باقیمانده کمتر بود چهارم شده . اگر تناسب ببندید امسال چندم می شود. البته تنها تیمی در ایران است که بازیکن زیر 5 میلیون دلار ندارد مگر اینکه این موضوع برایشان چلره ساز باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس