کد خبر 1083791
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
پلیس کالیفرنیا

ماموران پلیس جنوب کالیفرنیا یک لاتین تبار مظنون به حمل سلاح را نزدیک یک پمپ بنزین به قتل رساندند.

به گزارش مشرق، یک لاتین تبار  در آمریکا  به  ظن حمل سلاح  از سوی ماموران پلیس  روز شنبه به وقت محلی به قتل رسید.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» پلیس کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که  شبانگاه شنبه به وقت محلی یک مظنون به حمل سلاح  با شلیک گلوله ماموران پلیس کشته شد. ماموران  پلیس مستقر در «سن برناردینو» به دنبال برخی گزارش‌ها نزدیک یک  پمپ بنزین حضور یافته  و به ظن حمل سلاح  به سمت این شخص  شلیک کرده و او را مجروح ساختند. پلیس مدعی شده که گزارش‌هایی را مبنی بر حمل سلاح از سوی این شخص دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

۵ ویژگی اعتراضات اخیر آمریکا

 به دنبال تیراندازی پلیس و جراحت فرد مظنون، نیروهای پلیس او را به بیمارستان انتقال دادند اما وی جان خود را از دست داد. پلیس اعلام کرده که مقتول یک لاتین تبار بوده ، اما برخی گزارش‌های اولیه از سفید پوست بودن وی حکایت دارد.

فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیز نشانه گیری اسلحه ماموران پلیس به سمت این شخص  را نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده از این ماجرا برخلاف ادعای پلیس، نشانی از حمل اسلحه از سوی این فرد مشاهده نمی‌شود. پلیس کالیفرنیای جنوبی به مشخصات بیشتر مقتول و حتی نام او نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است.

در حالی‌که هنوز تظاهرات علیه قتل «جورج فلوید» سیاه پوست آمریکایی که چندی قبل به دست ماموران پلیس شهر «مینیاپولیس» کشته شد ادامه دارد، رسانه‌ها شنبه شب نیز از قتل یک سیاه پوست دیگر در این کشور خبر دادند.

 «دفتر تحقیقات ایالت جورجیا» به نقل از اداره پلیس شهر «آتلانتا» از کشته شدن یک مرد سیاه پوست حین پارک خودرو در محوطه یک رستوران در جمعه شب به وقت تهران خبر داد. در جریان این حادثه نیروهای پلیس با شلیک یک کلت برقی این فرد را کشتند. 

چندی قبل نیز «جورج  فلوید» سیاه پوست آمریکایی به دست ماموران پلیس شهر «مینیاپولیس» کشته شد که پیامدهای منفی بسیاری برای دولت آمریکا تاکنون به همراه داشته و در اقصی نقاط جهان موجب برپایی تظاهراتی در اعتراض به نژادپرستی شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس