وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: نیاز به فرهنگ مشارکت مردم در ساخت مدرسه بیش از نیاز به مدرسه است و نیازمند این هستیم که این جریان گسترش پیدا کند و همه جامعه را در بر گیرد.

به گزارش مشرق، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم سالگرد درگذشت محمدرضا حافظی پدر مدرسه‌سازی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: تمام کسانی که در مسیر آموختن انسان گام بر می‌دارند، در مسیر سنت الهی قدم بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید:

احتمال شروع سال تحصیلی جدید از تابستان

وی با بیان اینکه مدرسه کانون یادگیری است، ادامه داد: مدرسه تنها یک ساختمان نیست و خیر مدرسه‌ساز تنها کسی نیست که مدرسه می‌سازد بلکه آینده می‌سازد و در این میدان گام بر می‌دارد؛ بنیانی نهاده شد که از برکات این بنیان همچنان همه ما بهره‌مند خواهیم بود.

حاجی‌میرزایی اضافه کرد: بنیانی که اوج می‌گیرد با نیست خیر ساخته شده است و اگر روز به روز وسیع‌تر شده است یعنی درست بنیان نهاده شده است؛ آقای حافظی بنیان سنجیده‌ای گذاشت و برکات او همیشه استوار خواهد بود.

وی تصریح کرد: نیاز به فرهنگ مشارکت مردم در ساخت مدرسه بیش از نیاز به مدرسه است و نیازمند این هستیم که این جریان گسترش پیدا کند و همه جامعه را در بر گیرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال طرحی را آغاز کردیم که هر کسی بتواند با یک آجر در ساخت مدرسه مشارکت کند و امیدوارم این حرکت فراگیر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس