کد خبر 1081546
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
لائوتارو مارتینس هواداران اینتر را امیدوار کرد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر که شایعه پیوستنش به بارسلونا شنیده می‌شود با انتشار یک پست جدید هوادارن تیمش را به ماندن در ایتالیا امیدوار کرد.

به گزارش مشرق، تنها چند روز پس از انتشار خبری مبنی بر توافق لائوتارو مارتینس و باشگاه اینتر برای خروج مهاجم آرژانتینی از نراتزوری، او با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بسیاری از هواداران اینتر را به ماندنش در این تیم امیدوار کرد و البته خیلی‌های دیگر هم برداشت متفاوتی از آن داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

برنامه عجیب بارسلونا برای خرید ستاره اینتر

در این پست، لائوتارو تصویری از خودش در حال شادی پس از گل با دست‌های باز منتشر کرده است که به زعم بسیاری از هواداران اینتر آن را به عنوان یک نشانه از ابراز تمایل او برای ماندن در تیم ایتالیایی با وجود همه اخبار حاکی از تمایلش برای پیوستن به بارسلونا قلمداد کرده‌اند. در همین حال اما عده‌ای دیگر از هواداران اینتر این عکس را شیوه‌ای برای قدردانی از آنها و باشگاه قبل از جدایی قریب الوقوع دانسته‌اند. به هر حال پیام مارتینس هر چه بوده باشد، او با انتشارش سوژه‌ای داغ برای بحث در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است.

تیم فوتبال اینتر , فوتبال , تیم فوتبال بارسلونا ,

در این میان اما مارتینس سکوت رسانه‌ای اختیار کرده است و هیچ حرفی راجع به آینده‌اش نمی‌زند. این در شرایطی است که دو باشگاه بارسلونا و اینتر در پشت صحنه در حال مذاکره برای انتقال او به نوکمپ هستند. در واقع این بارسلونا است که سعی دارد اینتر را راضی کند به شیوه‌ای جز دریافت غرامت فسخ قرارداد بازیکنش به نوکمپ موافقت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس