کد خبر 1075210
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
سریال زیر خاکی

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، «زیرخاکی» شبکه یک به مخاطب بیش از ۵۰ درصد بینندگان سیما تا اولین شب قدر رسید و رضایت ۷۸.۴ درصد از ببنندگان را به خود جلب کرد.

به گزارش مشرق ،پشت صحنه جذاب سریال پربیننده «زیرخاکی» امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.با اتمام پخش آخرین قسمت از فصل اول سریال رمضانی «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا  نصیری‌نیا، پشت صحنه این سریال جمعه شب ساعت ۱۵ : ۲۲ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.


بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، «زیرخاکی» شبکه یک به مخاطب بیش از ۵۰ درصد بینندگان سیما تا اولین شب قدر رسید و رضایت ۷۸.۴ درصد از ببنندگان را به خود جلب کرد و رتبه اول سریال‌های ماه مبارک رمضان را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

مخاطبان برای تماشای «هم گناه» چقدر باید اشتراک فیلیمو و نماوا بخرند؟

 «زیر خاکی» با نگاهی متفاوت به تحولات جامعه در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی توانست نظر بییندگان سریال های ماه رمضان را جلب کرد.این سریال داستان مردی به نام فریبرز را روایت می کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شود.


پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر نقش های اصلی  این مجموعه را عهده دارند و با بازی‌های متفاوت توانستند موفق عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیکی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    عاللللللی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس