ویژه های مشرق 24 اردیبهشت

برخی رسانه ها و فعالین اصلاح طلب پس از سانحه‌ای که برای شناور ارتش رخ داد، همصدا با رسانه های فارسی زبان وابسته به رژیم سعودی و انگلیس و آمریکا به پایکوبی مشغولند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**خوب شد ناو ایرانی آسیب دید، نه آمریکایی

روزنامه شرق در یادداشتی به قلم «فریدون مجلسی» نوشت: «منطقه پر از تنش است، خوشبختانه خطای انسانی موجب آسیب به ناو خودی شد و موجب آسیب به یک ناو سرگردان آمریکایی در آن نزدیکی نشد. شرایط ایران و آمریکا، هر روز دستخوش تغییر است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه با اشاره به مسئله تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا نوشت: «برای ایرانیان خسته از تنش، آزادی هم‌وطنانشان به هر دلیل که بوده برایشان مطلوب‌تر است...و در بند نگه‌داشتن زندانیان طرف نیز دردی از دردهایشان نمی‌کاهد».

برخی رسانه ها و فعالین اصلاح طلب آشکارا به «بلندگوی ترامپ» در ایران تبدیل شده اند. این طیف پس از سانحه ای که برای شناور ارتش رخ داد، همصدا با رسانه های فارسی زبان وابسته به رژیم سعودی و انگلیس و آمریکا به هلهله و پایکوبی مشغولند.

رسانه های اصلاح طلب در سال های گذشته به ستاد انتخاباتی «هیلاری کلینتون» (مادر داعش) تبدیل شده بودند و لوگوی روزنامه خود را با لباس هیلاری ست می کردند.

این طیف پس از شکست داعش توسط مدافعان حرم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، این مسئله را کم اهمیت جلوه داده و مدعی شدند که سپاه قدس باید اقدامات منطقه ای خود علیه تروریسم را متوقف کرده و این مسئله را به وزارت خارجه به ریاست ظریف بسپارد.

وقتی ترامپ به کاخ سفید راه پیدا کرد، اصلاح طلبان او را یک دیوانه خطاب کردند. اما در ادامه همین طیف اصلاح طلب مدعی شد که باید با ترامپِ دیوانه و مزاحم به مذاکره بنشینیم و نتیجه «برد-برد» کسب کنیم.

دقیقا مشابه نتیجه برد-برد در برجام. برجامی که به واسطه اجرای آن «هسته ای رفت ولی تحریم ها باقی ماند».

نویسنده یادداشت مذکور که از دیپلمات های سابق نیز می باشد و اکنون اعضای خانواده اش در آمریکا به سر می برند، مدعی شده است که مردم ایران از تنش با آمریکا خسته شده و دستگیری جاسوسان آمریکایی دردی از مردم دوا نمی کند.

طیف تندروی اصلاح طلب یکی از بانیان اصلی وضع موجود است. اما همواره تلاش دارد تا با دادن آدرس غلط به افکارعمومی، از زیر بار مسئولیت فرار کرده و تقصیرها را به گردن دیگران بیندازد.

**برکناری وزیر صمت، صرفا «ژست سیاسی» بود

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «کاری نداریم که وزیر صمت از ابتدا برای این کار مناسب بود یا نه و آیا توانست خوب عمل کند یا خیر، اما بیشتر به‌نظر می‌رسد این برکناری نوعی ژست سیاسی باشد که با عامل گرانی خودرو برخورد کرده‌ایم، در حالی که وزیر عامل گران شدن خودرو نیست و نقش چندانی ندارد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «مردم از وضع زندگی خود راضی نیستند و نگرش خوبی به این وضعیت ندارند. البته این عدم بهبود وضعیت زندگی مردم هم به تحریم‌های بین‌المللی و سیاست‌های درازمدت در داخل کشور بازمی‌گردد».

در ابتدا تصور مردم این بود که علت اصلی برکناری وزیر صمت، نابسامانی بازار خودرو بوده است. اما در ادامه افشای علت عزل توسط وزیر معزول در قالب نامه نگاری به رئیس جمهور و سپس واکنش رئیس دفتر رئیس جمهور ثابت کرد که علت برکناری وزیر صمت، هر چه بوده، مشکلات مردم و گرانی خودرو نبوده است.

پیش از این برخی کارشناسان تاکید داشتند که دولت به دنبال ایجاد وزارت بازرگانی است. وزارتخانه ای که به عقیده صاحبنظران باید آن را وزارت واردات و رانت خواری نامید.

لازم به ذکر است که دو وزیر قبلی روحانی در وزارت صمت، روسای ستادهای انتخاباتی روحانی در سال 92 و 96 بودند، نعمت زاده با وجود سن بالا و داشتن بیش از 20 شرکت خصوصی، هنری نشان نداد. محمد شریعتمداری وزیر بعدی نیز در آستانه استیضاح قرار داشت که بلافاصله به عنوان وزیر رفاه و کار معرفی شد و از مجلس هم رای آورد.

به گفته کارشناسان برکناری وزیر صمت آن‌هم به دلیل عدم لابی‌گری او برای تشکیل وزارت بازرگانی را می‌توان مساوی تغییر رویکرد دولت از تولید به واردات قلمداد کرد، چرا که رضا رحمانی وزیر برکنار شده وزارت صمت پیش‌تر ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت و در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ قائم‌ مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید بوده است. در عین حال حسین مدرس‌خیابانی (سرپرست جدید این وزارتخانه) حدود ۱۷ سال در وزارت بازرگانی در مسؤولیت‌هایی چون قائم‌مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی، مدیرکل تامین و توزیع کالا، مدیرکل دفتر تنظیم بازار و عضو هیئت‌ مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران مشغول به کار بوده است.

** نگاه امنیتی، شجاعت مدیران را سلب می کند

«مرتضی مبلغ» معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در مصاحبه با روزنامه ایران گفت: «در یک نگاه کلان، متأسفانه در کشور ما به‌دلیل نگاه‌های متصلب و انقباضی که در برخی رده‌ها وجود دارد، بسیاری از نیروهای توانمند از عرصه مدیریت حذف می‌شوند. این امر باعث عقیم و ناکارآمد شدن مدیریت‌ها شده و خصلت‌های ناپسندی مانند چاپلوسی را رواج می‌دهد. همچنین این نگاه‌های امنیتی شجاعت مدیریتی را از مدیران سلب می‌کند».

جریان اصلاح طلب کلا با قانون و قانونمداری و رعایت ضوابط و مقررات میانه خوبی ندارد. این طیف در ماجرای حقوق های نجومی، این مدیران متخلف را ذخایر نظام! نامیده و آنان را نوابغی جا می زد که از سر لطف در پست های مدیریتی حضور یافته و لیاقت آنان را بیش از اینها می دانست.

این طیف در ماجرای دستگیری مفسدان دانه درشت اقتصادی نیز اعتراض کرده و این مفسدان را کارآفرینان برتر جا می زند. اصلاح طلبان مدعی بودند که اگر با مفسدان دانه درشت اقتصادی برخورد قضایی صورت گیرد، طیف سرمایه دار دیگر رغبتی برای سرمایه گذاری در امور کشور پیدا نمی کند.

اصلاح طلبان همچنین همواره مدافع تمام قد جاسوسان بوده و دستگیری آنان را اقدامی اشتباه و خسارت بار جا می زدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    55 18
    منم موافقم نگاه امنیتی مدیران شجاع نظامی را ترسو می کند مثلا پلیس از شلیک به فرد ترس دار و ... تا نی توانید بزنید تو سر این دزدا و رانت خوارهای دولت اصلاح طلب وگرنه بدون هیچ دلیل دلار 20 هزار خواهد شد
    • ایرانی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      18 34
      ]خه عاقل اینجا چه ربطی به اصلاح طلب و اصولگرا داره؟؟؟دلت پر عقده است.
    • سید SE ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      49 6
      جمعی نادان در انجمنی به نام اصلاح طلبان تهوع آور!!!
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      8 72
      ما نباید ترامپ رو عصبانی کنیم.آمریکا ابرقدرته.از کسی نمیترسه
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      28 6
      ترامپ عصبانی بشه چه غلطی میکنه ابرقدرت باشه به درک اونها نباید رو اعصاب ما راه نرند
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      35 6
      امریکا همش هالیوود و مثل سگ از دشمن قوی می‌ترسه!!
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      26 4
      بهتره یانکیها تا 3000 کیلومتری عقب بکشن چون این موشکهای سر به هوا که ما دیدیم هر لحظه ممکنه اتفاق بدی را برای انها رقم بزنه خیلی بد
  • F35 US ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    اگر ناو آمريكايي آسيب ديده بود كه الان وجود خارجي جهت مطلب زدن و كامنت گذاشتن نداشتيد .
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      83 13
      ما که بعد از حمله عین الاسد هنوز وجود خارجی داریم شاید شما از ترس مردید!!!
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      46 13
      اینا به اندازه کافی دزدیدن اگه جنگی هم بشه اولین کسانی هستن که فرار می‌کنند آمریکا.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      47 15
      خفه سگ توله یانکی
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      40 8
      می گن وقتی تفنگداراتون رو گرفته بودن اینجا داشتن گریه می کردن :)))))))) هالیوودین دیگه
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      33 12
      حالا تو چرا شلوارت روخیس کردی وجود خارجی؟؟
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      18 4
      مدفوع ترامپ رو لگد میکردی بهتر بود تا لیس بزنی
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      27 3
      اوهوییییییییییییی مواظب حرف زدنت باش یانکی اون موقعی که عین الاسد رو عین الجسد کردیم کدوم گوری بودی؟ مرگ بر امریکا و اذناب پستشون ما امریکا رو زیر پا میگذاریم
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      6 6
      البته اگه ناوآمریکایی ومیزدن به اشتباهی اوناهم جزیه بیانیه ویه تهدیدکاری نمیکردن ماهم جزیه معذرت خواهی هم ادامه نمیدادیم درموردپایگاه عین الاسدتموم موشکهاتوپایگاه خالی ازنیروانداخته شد چون ایران جراتشونداره ونداشته که مقابله به مثل بکنه اینوتوچهل سال ثابت کرده فقط درحدیه مرگ برآمریکاالکی سرخودتونوتوبرف نکنید
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      9 1
      مثل اینکه ندیدی هفته پیش ترامپ به سربازایی که تو عین الاسد ضربه مغزی شدن مدال داد خیلی سوختی از اینکه امریکای جنایتکار از ما موشک خورده ای داغ بریز اونجایی که سوخته
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      3 0
      مزدور اجنبی
    • JP ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      بد بخت رفتی اونجا حالا آدم شدی حرف می زنی؟
    • علی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      ان شاالله بزودی ضربه مغزیتون می کنیم به یاری خدا مثل عین العسد
  • علی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    30 8
    خاک تو سرت کنند همیشه شما دنبال نقاط ضعف میکردی تا گنده کنید نقاط ضعف چه عرض کنم دنبال اشکال تراشی هستید کی شماها آدم می شوید و کشورمان را باور می کنید آب به آسیاب دشمن ریزا
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      25 7
      اصلاح طلبی تو ایران داره تبدیل می شه به یه نجاست. روز به روز تنفر مردم از این جریان داره بیشتر می شه. این خیلی خطرناکه. کاش دست از دشمنی با ایران بردارن.
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      8 2
      اصلاح طلبان درصدد تضعیف جمهوری اسلامی ایران میباشند اما نمیدانند که چنانچه اتفاق نا خوشایندی برای جمهوری اسلامی ایران بیفتد این جماعت دیگر جایی برای تنفس ندارند
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    34 6
    تبلیغ علیه نظام با پول نظام واقعا نوبره دشمنی که شاخ و نداره اینها ستون پنجم دشمن هستن
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      جالبه، دیپلمات سابق که الان خانوادش مقیم آمریکا هستند
  • SE ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    34 9
    آسیب به ناو خودی و شهادت دلاوران نیروی دریایی سرفراز ایران موجب شد تا چهره کریه و پادو صفت و بیگانه پرست ف م و باند اصحالات بیش از پیش برای ما مردم روشن شود
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    22 7
    خاک عالم برسر افساد طلبان خودفروش.!!!
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      3 1
      مرگ بر منافق
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      خاک عالم برسر افساد طلبان خودفروش.!!!
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    27 8
    خداوند اصلاح طلبان را نابود کند از راس تا انتها کشور را فلج و مردم را بیچاره کردند و اکثرا حرام خوار و بی هویت هستند و پول و مقام همه چیز شان است
    • sayed IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      14 12
      خداوند همتون رو با هم نابود کنه که با این بازی اصلاح طلب -اصول گرا 40 ساله مردم و مملکت رو نابود کردید.البته که بزودی .وعده الهی .
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      10 0
      سعید. خدا بدها را نابود بفرماید.!!!
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      6 0
      سعید جمع نبندی بهتره خدا هرکس خدمت می‌کند حفظ فرماید. وهرکس خیانت می‌کند نابود فرماید.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      12 3
      خدایا اصولگرایان را حفظ بفرما.
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      9 0
      خدا ادم بی بصیرت را نابود کنه که همه رو مثل هم میبینه در ضمن این 40 سال اگر دشمنی دشمنان و جنگ 8 ساله و تحریم های ظالمانه و وجود رای بی بصیرت ها نبود و وافعا دست مسئولان انقلابی می افتد الان اقتصاد هم مثل فضایی و موشکی رتبه اول دنیا بود.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    23 3
    خدایا جواب افساد طلبان را محکم وزودتر بده. الهی آمین.
    • ایرانی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      3 9
      مرده شور اصلاحطلبان را ببرد انشاال.. اما 40 ساله همه امور دست اصولگرایان است. اونا چه گلی خورده اند؟؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      6 1
      ایرانی جواب تورا خدا بدهد.گل هم خودت خوردی.!!!
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      4 0
      خدایا جواب افساد طلبان را محکم وزودتر بده. الهی آمین.
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      7 3
      درست صحبت کن کی گفته همش دست اصولگارها بود؟ مثل اینکه خودتو به اون راه زدی 24 سال دست اصلاح طلبها بود همین 8 سالی که دست دولت بنفش بود که امثال شماها بهشون رای دادی چه ... خورد؟ که معیشت مردم رو نابود کردن
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      7 0
      مرده شور افساد طلبان را ببرند. درود بر اصولگرا یان.!!!
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      حساب کن ببین چند دوره دست اصولگرا ها بوده! بیشتر اصلاح طلب ها و تکنوکرات‌ها سر کار بودند. تو زمان احمدی نژاد البته دوره اولش مردم داشتند یه زندگی راحتی رو تجربه می کردند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    18 9
    این اصلاح طلبان را باید بدی داعش سرشونو ببرن تهوع آوران خائن
    • مومن IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      2 5
      چه اصلاحطلب و چه اصولگرا هر دو به درد داعش میخورند. وسلام
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      4 0
      تو به درد داعش میخوری که همه رو مثل هم میبینی مثل اینکه دولت بنفش خوب حالتو جا اورده که عقده ای شدی بر به رای خودت فکر کن
  • محمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    18 5
    تا الان فقط با سپاه دشمنی میکردند و ادا در می آوردند که سپاه نباید باشد و ارتش کافیه ولی الان کاملا نشان دادند که این حرام خوارها با اصل نظام و مردم ایران دشمنی دارند ..مرگ بر افسادطلبان و کسانیکه از آنها حمایت میکنند
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    11 7
    ایران جاسوس میگیره امریکا دانشمند و شهروند ایرانی و در خواست مبادله میدند...
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    10 15
    اون از هواپیما، این هم از این !
    • آریا IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      10 2
      بتوچه! مگ برای تو فرقی هم میکنه نمک پاش
    • علیرضا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      5 2
      ای کاش به جای شهدای عزیز ارتشی و سپاهی این مفت خورها و غرب زده ها به جهنم فرستاده می شدند
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    9 2
    خدا بکشه سگ هایی که از شهادت ۱۹ جوان ارتشی اینقدر راحت احساس خوشبختی میکنن !! ان شاءالله به داغ عزیزانشون دچار بشن که برای سلامتی تروریست های آمریکایی احساس راحتی میکنن !! دیگه چطور پستی و رذالتشون رو جار بزنن ؟؟؟ لعنت بر اصلاح طلبی که مساوی هست با خیانت !
  • احمد IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    11 0
    خائن ترین گروه ها به ایران تا کنون اصلاح طلبان ترسو اجنبی بوده اند
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    8 6
    انقدر تند رو ها بد عمل کرده اند که اکثریت مردم از آنها بیزارند
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      5 3
      16:38 دقيقأ، همه ازین اصلاح طلبان تندرو متنفرن!!
  • مهدی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    7 1
    بنویسد رسانه اصلاح طلب ؛بخوانید مزدوران غرب وآمریکا
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    9 5
    جوکر از نوع ایرانی مگر ما تنش ایجاد می کنیم امریکا از آن سر امده بعد ما تنش ایجاد می کنیم این کشور خبیث حتی به ابهای چین نیز سرک می کشد خوب شد برجام را دیدیم واقعا قبیح هستند بعضی ها
  • سعید US ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    خداوند می فرماید سرنوشت بدبختی وشکست و.. هر قومی به دست خودش هست . به امید آن روز
  • سعید US ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 3
    حق باشماست هر کی باشما نباشه با دشمن هست . سی درصدی های حکومت نشین ( غصبی)
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      نکنه فکر کردی چون بخاطر کرونا و کثافت کاری لیبرالها 42 درصد مردم شرکت کردند اون 57 درصد بقیه به شما مزدورهای اجنبی گرایش دارند ؟
  • رضا طهماسبی کد ملی 0321398386 GB ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 1
    باسلام : باعنایت به ارسال کامنت ودستورات قاطع مقامات محترم نظام در رسیدگی و نهایتا پرونده تشکیل شده از هاشم یکه زارع مدیریت عامل سابق شرکت ایران خودرو ودستگیری ایشان ، مدیریت عامل کنونی شرکت ایران خودرو اقای" فرشاد مقیمی " باانتساب حامیان وعوامل منفور هاشم یکه زارع ازجمله محسن ناقدی برادران و.....اشکارا برخلاف اصول نظام الهی ومقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بر داشته اند وازعوامل وحامیان هاشم یکه زارع حمایت کامل نموداند ، و وفق اصول نظام در پرونده تشکیل شده ازهاشم یکه زارع کلیه احکام صادره ایشان می بایست باطل شده وبکارگیری دوباره این منسوبان وعوامل ایشان حتی در پایین ترین سطح (کارگر خدمات) نباید اقدام ومورد تایید قرارمیگرفت وبا قطع رابطه وپاکسازی اینان ازشرکت ایران خودرو میبایست اقدامی قاطع درمبارزه با حامیان فتنه انجام میگرفت ، انتساب دوباره وعدم عزل وبرکناری کامل منسوبان وعوامل هاشم یکه زارع به مصابح تمسخر گرفتن ،اصول نظام و...... ، وعامدا حمایت از حامیان فتنه سال ٨ ٨ و ۹٨ می باشد .اینجانب ضمن ارسال کامنت در مبارزه با عوامل وحامیان فتنه سال٨ ٨ و ۹٨ در وزارتخانه صمت وشرکت ایرانخودرو به جمیع مقامات محترم نظام ودرخواست رسیدگی مورد خصومت مدیران وزارتخانه صنعت، معدن ،تجارت ومدیریت ومدیران شرکت ایران خودرو ( حامیان هاشم یکه زارع) واقع شده ام که انشاالاه در این خصوص با ارسال گزارش وگزارشات درخواست مساعدت نیز از مقامات محترم نظام انجام خواهد شد. / موضوع : حمایت از حامیان فتنه سال ٨ ٨ و ٨ ۹
    • آریا IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      چقد سخت حرف میزنی. کمی واضحتر و روان تر لطفا!
  • احمد رضایی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    7 0
    دشمن با وجود داشتن همچین افرادی نابی در درون کشور واقعا دیگه نیازی به لشکر کشی دارد ؟!!!!!!!!!!!!!!. یک زمانی از ستون پنچم وجنگ نرم حرف بمیان بود . حالا دیگه اصلا نیازی به این همه سرمایه گذاری نیست . افکار اشرافیت چه کارها که نمیکند .
  • محمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    این افساد طلبها چقدر خبیثند غیرت وناموس وامثال اینها حالیشان نمی شود مثل سگ برای شیطان دم تکان می دهند که اگر روزی پارس نکنند جیره شان ازسوط شیطان بزرگ قطع می شود ذات نایافته از هستی بخش کی تواند که بود هستی بخش لعنت خدا برمشرکان ومنافقان
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    6 2
    روح و روان افساد طلبان آتیش که مملکت را به آتیش زدند تا بر مسند قدرت برسند حالا که رسیده اند جز فلاکت و بدبختی برای مردم و مملکت نداشته اند و دائما زر زیادی میزنند تا مردم را به بیراهه ببندند نه داداش خودتی ملت خوب می فهمند.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 1
    "نویسنده یادداشت مذکور که از دیپلمات های سابق نیز می باشد و اکنون اعضای خانواده اش در آمریکا به سر می برند، مدعی شده است که مردم ایران از تنش با آمریکا خسته شده و دستگیری جاسوسان آمریکایی دردی از مردم دوا نمی کند." اصل قضیه همه اظهار فضل های آقایون همینه اصلا
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    6 1
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    اصلاح طلبهاذاتاخائن ووطن فروشند
  • شهروندی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    خودروی که قیمش نسبت به سال قبل پنجاه میلیون گرانترشده حالا باکاهش ده میلیون چرا ای دزدان مملکت هردقیقه میگویید قیمت خودرو کاهش یافته خدا لعنت کندشیطان بزرگ ترامپ لعنتی حرام زاده ودارودسته اش
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 0
    مرگ بر آمریکا و منافقین جهنمی.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    اسلاحتلبان سگ آمریکا هستند - تمام
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    اینها روشون نمی شود والا میگویند چرا انقلاب کردیم هرچند انقلاب برای این جماعت هم نون داشت هم آب
  • کاظم اوصیا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    میگم این بنده خدا ها از بس الوده شدن که حتی حاضر نیستن ظاهر قضیه رو درست نگهدارن چه برسه به اینکه بخوان کارهارو درست کنن البته منظورم حسن کلید ساز و دار و دسته اشه
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    خدا لعنت کنه تمام وطن فروشهای خائن رو
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    ایه«11»سوره بقره در مورد مدعیان دروغین اصلاح طلب《《 وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌》》 》》هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمين فساد نكنيد، مى‌گويند: همانا ما اصلاحگريم.》》》1- گرچه منافقان پندپذير و نصيحت خواه نيستند، ولى بهتر است آنها را مؤعظه و نهى از منكر كرد. «قِيلَ لَهُمْ»》》》2- نفاق، عامل فساد است. «لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ»》》》3-{ منافق چند( چهره بودن خود را مردم‌دارى واصلاح‌طلبى مى‌داند)}. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» 》》》4- منافق، فقط خود را اصلاح‌طلب معرّفى مى‌كند. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ» (ممكن است كسى دچار بيمارى سخت روحى باشد، ولى خيال كند كه سالم است.)》》》5-[[منافق با ستايش نابجا از《 خود》، در صدد( تحميق ديگران و توجيه خلافكارى‌هاى خويش است)]]. «إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ»
  • NL ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 1
    خب اگه به ناو آمریکایی میخورد و جنگ میشد و صدها و یا هزاران برابر بیشتر از اون افرادی که جانشون رو تو اون سانحه ازدست دادن، کشته میشدن بهتر بود؟؟ یکم عاقلانه تر فکر کنید. البته اون حادثه هم بسیار غم انگیز و آبروریز بود ولی خب قابل مقایسه نیست با شروع جنگ اونم با یک کشور ابرقدرت که اگه فرسایشی و طولانی هم بشه جنگ باهاش تلفات بسیار زیادی بجا میذاشت(طبیعتا بدتر از جنگ با عراق میشد) و شرایط اقصتادی بسیار وحشتناک تری رو هم بهمون تحمیل میکرد و معلوم نبود بعدش چه بر سر کشورمون بیارن اگه شکست میخوردیم. ما فعلا ضعفهایی داریم که باید رفع کنیم تا احیانا اگه جنگی هم شد از نظر دفاعی کم و کاستی نداشته باشیم. یک ضعفمون نیروی هوایی مونه که قدیمی و فرسوده شده و دوم نداشتن سلاح هسته ای برای بازدارندگی درمقابل حملات هسته ای از سوی آمریکاست. پیش از رفع این ضعفها نباید هیچ جنگی آغاز بشه و کشورمون رو در معرض آسیب و نابودی قرار بدیم بخاطر غرور خودمون. برا همین منم خوشحالم که اون ناو، ناو آمریکایی نبود. نه بخاطر اینکه از سربازای آمریکایی خوشم میاد بخاطر اینکه اینکه کشورم و امنیت و تمامیت ارضیش رو دوست دارم و نمیخوام به خطر بیفته خصوصا سر یه اشتباه
  • کوروش IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    لطفا نام حقیقی روزنامه شرق را بنویسید (غرب)
    • محسن IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      کرونا دارم،
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    مرگ بر منافقین و کفار
  • عباس DE ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    https://nationalinterest.org/blog/buzz/us-air-force-has-spy-ship-persian-gulf-144792 قطعا جنگ الترونیک بوده، مردانه اعلام کنید ذره ایی شک وجود نداره ... و این بار ناو یو اس ان اس اینویزیبل و سنتکام رو بزنید ... اگر این بار هم کوتاه بیایم ... قول میدم بار بعدی نیروگاه هسته ایی رو با موشک پدافند میزنن در کنار این باید نرم افزار های هدایت موشکی و سیستم مخابرات هم امن بشه !!!
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    درود خدا برمشرق وبصیرتش.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    اصل ایجاداصلاحطلبهایاهمون افسادطلبان تامین منافع شیطان وایادیش بوده طیفی که اصلارفاه مردم ذره ای براشون اهمیت نداره وفقط به دنبال مطامع سیاسی واقتصادی خودشونن ازدولت میرحسین هاشمی وحتی احمدی نژادتاالان روحانی گرفته بوده اندوخواهندبود
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    7 0
    مرگ بر یانکی پرستای دانکی و مانکی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرگ بر آمریکای مانکی!
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    کاربر6/،19 آمریکا اگر پاسخ بده بود وقتی که سی موشک به عین اسد خورد ابهت و هیمنه آنها را در هم شکست پاسخ می دادن
    • فهمیده IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      طرفداران اصلاح اختلاس و اصول تعصب لطفا اینقد دعوا نکنید. کشور مال همه مردم است نه فقط این دو گروه. که هر زمان نزدیک انتخابات میشه برا بخور بخور دعواشون میشه. عزیزان چرا نباید مثل همه کشورها انقدر قوانین درست و محکم و سیستم قانونی صحیحی باشه. که هیچ فرد ریز یا درشت مسوول یا غیر مسوول جرات نگاه چپ به بیت المال داشته باشه. پس خانه از پای بست ویران است. دعوا نکنید تا باشه همینه. از مسوولین خدا ترس و ایثارگر و پاک و مومن عذر میخوام این مطالب را نوشتم.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    هر وقت این ترامپ تروریست تهدید کرده بعدش یک اتفاقی افتاده . مرگ بر وطن فروش .
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      2 0
      آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. تاابد.!!!
  • پبننز IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا ما را ببخشش وبیامرز
  • حامد IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    مرگ بر روزنامه های اصلاحات نوکران امریکااین ارزو ب گور می برید ایران بش ساله قبل انقلاب
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    اگه به آمریکایها نیخورد الان کل ایرانو شخم میزدن
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      1 0
      ن بابا الان بجای ماسک پوشک سفارش میدادن
  • مهدوی نژاد IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    اون احتمالا بی شرافتی که این حرف مفت رو زده باید قبل از بیرون انداختن این لجندیات از دهن کثیفش ازخودش بپرسه اون ناو امریکایی که توذهن کثیف این فرد بوده چه غلطی اونجا میکرده؟ اینهمه شهید دادیم که این کثافتهای حروم لغمه اینجور دل مردمو بسوزنن؟ننگ بر این روباه صفتان بی ریشه توف بر این بی وجودا
  • کیارش IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    اصلاح طلبای بی شرافت پیاده نظام غرب و رژیمک البهلوی هستن تمام
  • یوسف IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    اصلاح طلبان، تئوریسین تسلیم ،وسازش،
  • عادل US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    بعضي مثلا بلند گوي ترامپ و بعضي بلندگوي ماله كشان بي تدبير و بي مسئوليت
  • كريم IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    افساد طلبان مرگتان باد. مرگ بر ليدر شيادتان و مرگ بر سران فتنه 88 كه دست از سر مردم محنت كشيده ايران بر نمي داريد چون جيبهايتان با حقوق دولت آقاي روحاني پر از پول است و دردي نداريد. اي مردم فروشان و اي وطن فروشان بس كنيد و خجالت بكشيد.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    امیدوارم هر چی خائن وطن فروشه ب کاسه لیسی بیفته.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 0
    بعدا باید به حساب حسن روحانی رسیدگی بکنید در قوه قضاییه که درس عبرتی برای دولت های بعدی باشه.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    خخخخ.......خوب چی فرقی داره حالا یا ناو ایرانی بوده یا آمریکایی نمیدانید که طبق معمول همیشه و در همه جاها همه ای حوادث ایران متهم و مقصر است حتی تغیر جو کره ای زمین و سوراخ شدن لایه اوزون باز ایران مسبب و مقصرش است؟؟!!!!
  • رضا خدابخشی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    آقای الویری شما نظر نده،تا اونجائی که شناخت دارم روشمافقط به فکر منافع خودت هستی،نه نظام،اصلانظرنده۰
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    اگر کسی شریکی برای خدا قرار دهد ، اورا نمی‌بخشد گناهان دیگر را به هرکس بخواهد می‌بخشد قرآن آیت‌الله
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    آقای مجلسی اگه بچه خودت هم تو این ناو بود بازهم این زر رو میزدی .
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    1 0
    وزیر صمت اخراجی رو وقتی سوار ماشین خارجی شد دیدم، نظرم در باره اون عوض شد. کسی که خودرو ایرانی سوار نمیشه اون نمی تونه به پیشرفت کشور کمک کنه مخصوصا مشکلات تولید خودرو در ایران.
  • DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    خاک بر سرتون با این خیانت تون ، نهایت بی غیرتی یک دسته اصلاح طلب یعنی مثل سعودی ها بشنید برای شهدای ارتش جانفشان و پاکباز پایکوبی کنید.ایندسته نه چشم دیدن ارتش رو دارند نه سپاه رو. وقتی دانه درشت هاتون تو تله افتادند وروانه زندان شدند اونوقت مردم شادی خواهند کرد. درود خدا بر تک تک ارتشی های قهرمان و فداکارمان. درود خدا بر تک تک سپاهیان فداکار و قهرمان مان . این دو همیشه ماندنگارند ولی این شمائید که با این رفتارهای نامناسبتان از دور خارج میشوید.
  • علی اکبر همتی IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    اصلاح طلب یعنی خائن وطن فروش جاسوس های آمریکا واروپا دیدید حجاریان که بوسیله خودی های اصلاح طلب زخمی شد بهترین دکترها را اروپا برای نجاتش فرستاد چون این خائن وکثافتهای دیگر اصلاح طلب مهره های غرب هستند
  • خادم امام زمان IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    واقعا اصلاح طلبان مملکت رو به لجن و صحنه کشمکش های سیاسی خودشون کشوندن و دراین 8سال کاری کردن که فقط انگشت اتهامات مردم به سوی رهبری رفته الآن باید کاری کنیم که دور دوره اصولگرایان بشه شعار مضحک همیشگی اصلاح طلبان که میگن سایه ی جنگ رو از سر ایران کم میکنیم واقعا خنده داره حرفشون محمود کجایی حمایتت میکنیم
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      احسنت
  • دهقانی IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    اصلاح طلبی یعنی کلمه الحق یرید بهالباطل
  • دبیر GB ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    کی مبارزه با فساد دولتیها با نشت اهنی مبارزه خواهد شد؟
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    1 0
    اگه یک روزی امریکا جاسوس هاش رو تو ایران میفرستاد برای جاسوسی ،متاسفانه امروز یک عده خود فروخته با گرو گذاشتن زن و بچه هاشون تو امریکا برای چند دلار امریکا به راحتی در ایران جاسوسی و حتی در نشریات دولتی و خصوصی کشور هم چون ایران و شرق به نفع امریکا مقاله مینویسند.که جا دارد این افراد شناسایی و قبل از هر گونه در گیری با امریکا به سزای اعمالشون برسند تا نتوانند بعنوان ستون پنجم دشمن در کشور فعالیت کنند.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    3 0
    فقط مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 1
    چرا مداکره با امریکا رو به اصلاح طلبها نسبت میدین؟ مگه احمدی نزاد نگفت ترامپ اهل معامله است و باید باهاش مداکره کرد؟ واقعا اگه‌احمدی نزاد در راس قدرت بود حتما مداکره‌کرده بود
  • مسلم IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 1
    چه ربطی داره کدوم اصلاح طلب خوشحال شد چقد دروغ پراکنی اتفاقا شما اشولگرایان پوپولیستی افراطی خوشحالید
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      هرچی گفتی خودتی.!!! اشلاح طلب.!!!
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      اتفاقا اشلاح طلبان پوپولیست افراطی هستند.!!!
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    هر جا تهوعی در کار است ، نام اصلاح طلبان میدرخشد.
  • رضا IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    من قبلا یکی از طرفداران سر سخت اصلاح‌طلبان بودم. اما حالا با دیدن رفتار و گفتار والبته کردار این طیف واقعا از خودم خجالت میکشم. درود بر تمام حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس