امام خمینی

صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، احکام مشاوران عالی نظامی امام خمینی(ره) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد برگزیدگی آیت‌الله خامنه‌ای و شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان مشاوران عالی نظامی کشور، پستی را حاوی احکام هر یک از این مشاوران، به اشتراک گذاشت.

این حساب کاربری نوشت: " ‌ بیستم اردیبهشت سال ۱۳۵۹، حضرت امام خمینی رضوان الله علیه، آیت‌الله خامنه‌ای و شهید دکتر مصطفی چمران را به عنوان مشاوران عالی نظامی خود برگزیدند.

احکام هر یک از این مشاوران به شرح زیر می‌باشد:‌

بسم اللّه الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید علی خامنه‌ای ـ دامت افاضاته
برای تشکیل شورایعالی دفاع ملی بر مبنای اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی به عنوان مشاور از قِبَل اینجانب منصوب می‌شوید. و، چون ما در وضع استثنایی در این موقع هستیم، لازم است با کمال دقت و بررسی کامل گزارش جامع و دقیق در هر هفته از رویدادهای داخلی در ادارات مختلف ارتش برای اینجانب ارسال دارید.

بسم اللّه الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مصطفی چمران ـ ایّده اللّه تعالی
برای تشکیل شورایعالی دفاع ملی بر مبنای اصل یکصد و دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی به عنوان مشاور از طرف اینجانب منصوب می‌شوید؛ و در این موقع، چون در وضع استثنایی هستیم، لازم است هر هفته با بررسی کامل و با کمال دقت رویدادهای داخلی ادارات مختلف ارتش را برای اینجانب ارسال دارید.
به تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ روح‌اللّه الموسوی الخمینی".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 5
    مگه مرحوم حاج آقا خمینی دفتر نشر آثار نداره؟ دفتر خودش همچین مطلبی منتشر کرده؟
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
      5 0
      اشکالی نداره مطالب امام را دفتر نشر وحفظ آثار حضرت آیت الله خامنه ای منتشر کرده باشه.
    • هم وطن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      0 0
      مگه مرحوم حاج آقا خمینی دفتر نشر آثار نداره؟ دفتر خودش همچین مطلبی منتشر کرده؟ در این جمله زیر پوستی اقدام به جعل و انتصاب خاص شده: تا قبل از این هر جا اسم امام خمینی (ره) ذکر میشد حداقل از عناوینی چون: « امام خمینی (ره)، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) و ...» یاد می شد. حالا چی شد یکدفعه شد مرحوم حاج آقا خمینی!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    13 1
    درود خدا برامام وحضرت آقا حفظه‌الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس