کد خبر 1061790
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از شناسایی عامل دستکاری و خوردن نوشابه شیشه ای در مشهد که انتشار کلیپ تصویری آن باعث تشویش اذهان عمومی شده بود خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ امید نودهی در تشریح  خبر فوق، اظهارداشت: در پی انتشار کلیپ تصویری در فضای مجازی  با محتوای دستکاری و خوردن نوشابه شیشه ای توسط یکی از کارگران حمل و پخش در مشهد که باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی فرد مورد نظر شناسایی و به کلانتری "شفا" مشهد هدایت شد.  

این مقام انتظامی گفت: متهم که در کلیپ منتشر شده اقدام به خوردن نوشابه و جایگزینی محتوی یک شیشه دیگر داخل شیشه مذکور می کند به مراجع قضائی معرفی شد که تحقیقات در این باره برای روشن شدن علت و انگیزه چنین اقدامی از سوی کارگر مذکور ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی تاکیدکرد : یکی از ماموریت های مهم پلیس، رصد دقیق فضای مجازی است و در این رابطه با عاملان و افرادی که اقدام به تهدید سلامت و امنیت جامعه  ویا انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده و با تشویش اذهان عمومی موجب نگرانی شهروندان شوند برابر قانون، برخورد جدی و قاطعانه به عمل خواهد آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    7 37
    یه کارگر یه دونه نوشابه خورده بازداشت شده؟ اینقدر خسیس نباشید. یه نوشابه خیلی که باشه 5 6 هزار تومان. الان در همین سایت نوشتید یه مدیر دولتی ماهی 53 میلیون داره حقوق میگیره.
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
      3 2
      نگو که واقعا احمقی
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      1 9
      برید اختلاس گران رو بگیرید یه کارگر بدبخت ته نوشابه هارو خورده حالا
  • رسول IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    13 33
    عامل اصلی این اتفاق اون بدبخت نیست که... نظام سرمایه داریه ... حالا کار دنیا به جایی رسیده کم فروشی داره دامن خودشونو میگیره و اون کارگر فقط داره نوشابه های باقی مونده رو دوتا یکی میکنه تا اندازه پول یه جعبه بتونه آخروقت کمتربه شرکت پول بده و تسویه کنه!..خیلی مساله پیچیده ای نیست! .. رازش توی پول هست پول !!!
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 6
    مگه نوشابه خوردن جرمه ؟
  • رسول IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 1
    تا الان اگه پرونده جنایی هم بود باید تحقیقاتش تموم میشد و ازطرف رسانه ها به صمع ونظرمردم عزیز ومحترم میرسید!!! درعجبم از پلیس خودش به کلیپی که اغلب مردم گفتن ((خوب که چی؟ )) دامن میزنه و بازبون پلیسی واحضارش به کلانتری میگه (( همه چیز)) بعد خبرروادامه نمیده و همچنان راه رو برای جهش تولید شایعات بازمیذاره!!! والا بخدا..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس