کد خبر 1068749
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
بالگرد ارتش

منابع خبری از شورش داعشی ها در زندانی در حسکه در شمال سوریه و پرواز بالگردهای آمریکایی بر فراز این زندان خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه روسیا الیوم روسیه گزارش داد: اخباری درباره شورش جدید در داخل زندان غویران در شهر حسکه که زندانیان داعشی در آن قرار دارند، مخابره شده است.

بیشتر بخوانید:

نماینده ترامپ در امور سوریه: خروج از سوریه در دستورکار نیست

براساس گزارش این رسانه روسی؛ بالگردهای آمریکایی بر فراز زندان به پرواز درآمده اند.

خبرنگار روسیا الیوم به نقل از منابع آگاه علت شورش جدید داعشی ها در این زندان را تمایل تکفیری‌ها برای ملاقات با خانواده‌هایشان دانست.

از سوی دیگر گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان سوری که مقر آن در لندن قرار دارد، اعلام کرد: اخباری درباره شورش جدید در داخل زندان مخابره شده است و نیروهای قسد در اطراف زندان مستقر شده اند و تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 0
    میخواهند داعشی‌ها رو آزاد کنند.
  • تنبل IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    اگه از آمریکا و آفکار عمومی بترسیم و مسامحه کنیم و این زندانی ها موفق به فرار بشوند . در یک سال آینده حداقل پنج هزار نفر از نیروهای ما را خواهند کشت . این بدون احتساب تلفات فراوان حملات انتحاری آنهاست . زندان حسکه را با سی وپنچ تا موشک با کلاهک ششصد کیلویی بکوبید و صاف کنید . لطفا این شر را در نطفه خفه کنید .
  • تنبل IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    شرایط میتواند ناگهان با حوادث غیر مترقبه تغیر کند . مثال: این زندانیان به داعش ملحق شوند . نیروهایی تازه نفس تا دندان مسلح با اسلحه آخرین مدل آمریکایی . و ناگهان در شهر تهران هم زلزله ای با شدت هفت و نیم در مقیاس ریشتر واقع شود . خب . میشه به وضوح مجسم کرد که چی به سرمون میاد . در آشفتگی بعد از زلزله و پنج هزار حیوان وحشی تا دندان مسلح منتظر اند از مرز رد بشن و بیان داخل .
  • تنبل IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم -- تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال .
  • احسان IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 0
    سلام . ما اين همه اطلاعات از داعش داريم . چرا ميگذارند با ز نفس بكشن . يه شب از 8 تا 4 بزنيد 150 موشك حالشون جا بياد . براي كي كذاشتين . چرا از ترس اونها استفاده نميكنيد . چرا اينقدر ميگذاريد هر جا پا بگيرند . يه توافق اوليه حمايت نظامي بگذاريد بين دولت عراق و ايران خود بخود همه چي حل ميشه . . امروز دير بجنبيم فردا ريشه ميكنن و فضا رو بي خودي دست ميگيرن . . چرا اينقد تعلل ميكنيد حيف اين همه زحمت شهيد سليماني پايمال بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس