کد خبر 1067591
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
جهانگیری: کسی که ۱ دلار گرفته کالا وارد نکرده خیانت ملی مرتکب شده است

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، با انتشار توئیتی در صفحه خود، از تأمین معیشت و سلامت کارگران نوشت.

به گزارش مشرق، سال‌ها است در خیلی از کشور‌های جهان روز اول ماه میلادی می‌را به عنوان روز کارگر شناخته و معرفی می‌کنند، که این روز در ایران با ۱۱ اردیبهشت مصادف بوده به کشته شدن تعدادی از کارگران کرمانشاه در سال ۱۳۲۵ برمی‌گردد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، به مناسبت روز کارگر توئیتی در صفحه خود منتشر و با تبریک این روز به کارگران زحمتکش،  نکاتی را بیان کرده و نوشت:

" ١)مبارک باد ‎روز کارگر بر همه کارگران عزیز، از جایگاه و نقش کارگران در پایداری و توسعه همه جانبه کشور همیشه باید سخن گفت و در این وضعیت ‎کرونا یی بیشتر و جدی تر. ‎‎

‏٢)سلامت، معیشت و امنیت شغلی کارگران مسأله مهم اقتصاد ماست. برای تحقق این مهم، دست همبستگی و همکاری به سوی بخش عمومی و بخش خصوصی کشور دراز می کنیم."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. پیامبر خدا می فرماید رحم الله امرا علم قدره .رحمت الهی در انحصار کسانی است که معرفت به جایگاه خود داشته باشند.ما از اقای جهانگیری می پرسیم آیا جایگاه معاون اولی در کابینه برای برخورد مناسب و در شان جایگاه معاون اولی در روز کارگر صرفا موضع توصیفی است.که معیشت کارگر در اقتصاد ما مهم است! و یا ما برای تحقق آن دست همبستگی و همکاری به سوی بخش عمومی و خصوصی دراز می کنیم!!عمومی که بیشترش خودتان هستید؟!! یا نه معاون اول باید در این روز مهم تصمیمی اجرایی یا رفاهی را به صورت مشخص و دارای قابلیت عملیاتی روز، را به عنوان چشم روشنی به کارگران ارائه کند.چرا کابینه روحانی همگی در استفاده از توییتر راه« باری به هر جهت» را پیش گرفته و عاجز از یک توییت دولتمردی اند؟؛ به نظر می رسد هیچ‌کدام‌نه معرفت به جایگاه خود داشته و نه حتی باور دارند؟! چون واقعا وزارت و.. بسیار غریب از همه آن هاست.
  • گمنام US ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    2 0
    پول کارگر رو بده جهانگیر 100 دلار داری
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    تمام کارگاه های تولیدی رو نابود کردید حالا به کارگر تبریک میگی از پیچ و مهره های فشار قبر هم خبر داری یا نه مستر جهانگیری
    • علی رضا طول لاتی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      0 0
      اشاره جهانگیری تبریک به حزب کارگر انگلیس است. اشتباهی شده فکر کنم و الا جهانگیری را چه به کارگر!
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    آخه دانشمند !! کارگر جماعت را چکار با توئیتر؟!! واقعا خطاب این تبریک چه کسانی هستند؟؟ سوال سختی نیست اگر بدانیم که این جماعت فقط بدنبال رفتار کلیشه ای، و تبلیغاتی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس