به گزارش مشرق، ‏علی خضریان نماینده مجلس در توییتر خود بخشی از صحبت‌های مصاحبه‌اش با برنامه تلویزیونی ‎مکث را منعکس کرد: در این برنامه اشاره به نبود ‎امنیت شغلی برای ۸۰درصد از ‎کارگران و گسترش قراردادهای موقت کمتر از یکسال و دریافت دستمزد پایین به دلیل ترس از اخراج و بیکاری، تاکید کردم که رفع ریشه‌ای این مشکل را برداشتن موانع ‎تولید جهت به صرفه‌تر شدن فعالیت‌های مولد در کشور می‌دانم.

 دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    قانون کار چیزی روی کاغذ است و دست کارفرمایان برای هر گونه تصمیمی مقتضی در مورد کارگران باز است اینکه تنها یک نماینده به حرف می آید دلیلش این است که مثلا نمایندگان محترم کارگران را فراموش نکرده اند و درد آنها را می فهمند پس نگران نباشید !!
  • فرا جناحی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    پذیریش مهاجر از کشور های همسایه اگر قانونمند و کنترل شده با ویزا باشد مشکلی بزرگی نیست هر چند کشور ماهم دچار معضل بیکاری است اما مهاجر غیر قانونی خیلی خطرناک است ، چون پایبند به هیچ اصولی نیست ، امنیت کشور میزبان را با ورود غیر مجاز به چالش کشیده!!!. وقتی یک مهاجر بصورت غیر قانونی میتواند وارد کشور شود برای تروریست های آموزش دیده و جاسوس های دشمنان کاری ندارد . بخاطر حفظ جان شهروندان ایران و حاکمیت ایران و مرزبانانی که شجاعانه مقابل اشرار ایستادگی میکنند از مجلس بخواهید بودجه انسداد کامل مرزها را تصویب کند . کم ضربه نخوردیم از ناحیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس