کد خبر 1066623
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
علیرضا زالی

زالی گفت: استفاده ماسک توسط مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی پس از فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم اجباری خواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا افرادی که قصد استفاده از مترو و وسائل حمل و نقل عمومی را دارند باید دارای ماسک باشند.

بیشتر بخوانید:

از اتراق ممنوع در پارک ها تا اجرای پروتکل‌های سختگیرانه

او ادامه داد: با توجه به اینکه حجم بالای تردد و استفاده مردم از مترو است و در روز گذشته حدود ۵۲۰ هزار نفر از مترو استفاده کردند تامین این مقدار ماست توسط مترو دچار مشکل بوده به همین دلیل وزارت صمت مسئولیت تامبن ماسک را برعهده گرفته است.

زالی گفت: قرار شد بعد از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ماسک‌های یارانه‌ای با قیمت دولتی در اختیار افراد قرار ‌گیرد. هنگامی که مجموعه شهرداری تمامی زیر ساخت‌های لازم را در این خصوص فراهم کرد از ورود افراد بدون ماسک به وسائل حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌شود.

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در تهران بیان کرد: مردم می‌توانند از ماسک‌های تولید خانه که از جنس پارچه هستند استفاده کنند. اگر ماسک با پارچه ضخیم باشد و کاغذی پشت آن قرار دهند از آن به میزان ۷ با ر می‌توانند استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روبرت آلکسانیان IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    به نظر من باید ماسک هایی که در اختیار دارد باید بصورت رایگان در اختیار مسافرانی که چه با مترو و چه یس آر تی به سرکار میروند از ماسک هایی که در اختیار ذارند استفاده کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس