کد خبر 1066541
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
سردار آزمون

نشریه «گاتزتا» ایتالیا اعلام کرد «کارلو آنچلوتی» سرمربی تیم اورتون با خرید یکی از بازیکنان ناپولی ایتالیا می‌تواند راه حضور سردار آزمون در تیم ایتالیایی را باز کند.

به گزارش مشرق، نشریه «گاتزتا» ایتالیا در شماره امروز خود اعلام کرد که ناپولی به شدت روی جذب سردار آزمون تمرکز کرده است؛ بازیکنی که تیم زنیت روسیه برای فروش او ۳۰ میلیون یورو درخواست کرده است.

این نشریه نوشت: «این تنها مشکل جذب آزمون نیست. این بازیکن شهروندی غیر اروپایی است و جیونتولی را مجبور می کند با فروش یکی از بازیکنان غیر اروپایی ناپولی، راهی برای آزمون پیدا کند.»

بیشتر بخوانید:

کرونا قیمت آزمون را نصف کرد

گاتزتا همچنین از احتمال فروش «لوزانو» بازیکن مکزیکی ناپولی به باشگاه اورتون انگلیس به سرمربیگری آنچلوتی خبر داد. آنچلوتی که خودش سال گذشته هدایت ناپولی را بر عهده داشت و لوزانو را برای این تیم خریداری کرد، حالا مجدداً خواهان این ملی پوش مکزیکی شده است.

نشریه ایتالیایی در ادامه مطلب خود آورده است: «آنچلوتی با این کارش می تواند به آبی ها (ناپولی) کمک کند تا بخشی از سرمایه گذاری ۵۰ میلیون یورویی که تابستان گذشته انجام شده است، برگردد و مشکل مالی جذب آزمون هم رفع شود.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس