کد خبر 1065608
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
سردار آزمون

ستاره روس سابق توپ چی های لندن درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی زنیت به ناپولی گفت: اگر واقعا باشگاه ایتالیایی می خواهد 35 میلیون یورو برای خرید آزمون بدهد، زنیت باید او را بفروشد.

به گزارش مشرق، آندره آرشاوین، ستاره روس سابق آرسنال به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه Matchtv روسیه شرکت کرد و بخشی از صحبت هایش درباره احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت به ناپولی صحبت کرد.

آرشاوین درباره ستاره ایرانی گفت: اگر ناپولی با مبلغ 35 میلیون یورو به دنبال جذب آزمون است پس زنیت باید او را بفروشد. تیم ایتالیایی سطحش خوب است و سردار می تواند برای این تیم مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

۴ تیم انگلیسی به دنبال آزمون

وی افزود: اگر زنیت کوکورین را بازگرداند بدون شک می تواند جانشین خوبی برای آزمون باشد و در صورت زنیت نیز با فروش این مهاجم ایرانی پول خوبی به دست می آورد. به نظرم انتقال دزیوبا در سن 31 سالگی به تیمی اروپایی دیر شده است. او باید در روسیه بماند. او می توانست بعد از جام جهانی 2018 روسیه می توانست لژیونر شود ولی الان دیگر دیر است.

پیش از این رسانه های مختلف اروپایی از پیشنهاد ناپولی، وستهام، لستر سیتی، آرسنال، لاتزیو، اورتون، اتلتیکو و سویا به مهاجم ایرانی زنیت خبر داده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس