کد خبر 1065323
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
سردار آزمون

یک روزنامه چاپ انگلیس نوشت لسترسیتی یکی از ۴ تیم لیگ جزیره است که سردار آزمون را برای فصل بعد می خواهد.

به گزارش مشرق، روزنامه لستر شایر در گزارشی از مهاجم ملی پوش کشورمان که در تیم زنیت روسیه توپ می‌زند، به عنوان گزینه باشگاه لسترسیتی یاد کرد.

این نشریه در سایت خود نوشت: تیم برندان راجرز(سرمربی لستر) در کنار اورتون، آرسنال و وستهام یونایتد، یکی از ۴ تیم لیگ برتری است که فوروارد ۲۵ ساله را مد نظر قرارداده اند.

بیشتر بخوانید:

زنیت بهتر است آزمون را بفروشد

این نشریه ادامه داد: آزمون برای نخستین مرتبه قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نامش با لسترسیتی پیوند خورد. در آن هنگام وی دومین دوره حضورش را نزد تیم روسی روبین کازان سپری می‌کرد.اکنون با زنیت سن پترزبورگ، او ۱۴ گل زده و ۷ پاس گل عملکردی داشته که مورد توجه و علاقه باشگاه های انگلیسی قرارگرفته است.

این در حالیست که ماسیمو کاررا، مربی سابق یوونتوس که در دوران حضورش در تیم اسپارتاک مسکو مقابل آزمون در لیگ روسیه حضور یافت، این بازیکن را بسیار مورد تعریف و تمجید قرارداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعا اگر سردار ازمون ترک نبود بازم آنقدر مشتری داشت ، بابا بس کنید خجالت نمی کشید ، با توهمات پانترکی خودتون تمام تیم های 5 لیگ برتر اروپا رو کردید مشتری این بچه ، بابا با این کارای شما مسی و رونالدو هم از خجالت آب میشن ،بزارید این بچه سرش تو فوتبال خودش باشه تا از همین لیگ روسیم بیرونش نکردن
    • محمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      احسنت کاملا درست میگی
    • بهمن IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      یعنی چه ترکه.باباسایت انگلیسی نوشت وقتی بخاطرکرونا لیگها تعطیلند باید ی چیزی بنویسند.بارهاسردارگفت که خبرندارم ووکیلم همه چی رو میدونه.اگه از دو تیم تهرانی بود تو بوق و کرنا می کردیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس