نماينده مجلس هشتم با بيان اينكه اظهارات احمدي‌نژاد در جلسه طرح سؤال از رئيس جمهور باعث شد حتي نمايندگاني كه امضايشان پاي طرح سؤال از رئيس جمهور نبود معترض شوند، پيش بيني كرد نمايندگان مجلس در مقابل اظهارات احمدي‌نژاد سكوت نكنند.

«شكور اكبرنژاد» نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با ايلنا، در خصوص اظهارات احمدي‌نژاد در جلسه طرح سؤال از رئيس جمهور، اظهار داشت: اصل برگزاري جلسه سؤال از رئيس جمهور خوب بود، زيرا تا كنون در تاريخ جمهوري اسلامي از سوي مجلس شوراي اسلامي، از رئيس جمهور سؤال نشده بود.

وي افزود: پاسخ‌هاي آقاي احمدي‌نژاد به سؤالات نمايندگان مردم درست نبود و به همين دليل حتي بسياري از نمايندگاني كه نامشان در پاي امضاي طرح سؤال از رئيس جمهور هم نبود، معترض به سخنان ايشان شدند.

عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس هشتم با بيان اينكه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، پاسخ‌هاي رئيس جمهور به سؤالات خود را قانع كننده ندانستند، گفت: با وجود اينكه علاوه بر نمايندگان طراح سؤال، بسياري از نمايندگان ديگر هم معترض به سخنان نادرست آقاي احمدي‌نژاد در جلسه سؤال از رئيس جمهور بودند، فكر مي‌كنم كه مجلس در مقابل اين موضوع سكوت نكند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس