کد خبر 106430
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۸

«پارک ملت» بنا به دستور معاون سیما، دومین برنامه پرمخاطب پلاتویی در سال ۹۰، تنها چند ساعت قبل از آغاز برنامه چهارشنبه ۲۴ اسفندماه تعطیل شد.


به گزارش مشرق به نقل از سینماپرس، «پارک ملت» بنا به دستور معاون سیما، دومین برنامه پرمخاطب پلاتویی در سال ۹۰، تنها چند ساعت قبل از آغاز برنامه چهارشنبه ۲۴ اسفندماه تعطیل شد.

برنامه «پارک ملت» چهارشنبه ۲۴ اسفندماه با آنتن شبکه یک سیما خداحافظی کرد. این اتمام ناگهانی در حالی بود که محمدرضا شهیدی‌فر در مصاحبه‌های خبری و مفصل خود با رسانه‌های مختلف از تغییراتی در برنامه بعد از نوروز خبر داده و حتی آغاز بخش دوم «پارک ملت» را نیز اعلام کرده بود. اما ناگهان در خلال آخرین برنامه این هفته خود، خبر اتمام «پارک ملت» را بیان کرد و با شبکه یک و «پارک ملت» خداحافظی کرد.

بنا به گفته یک منبع آگاه، «پارک ملت» در پایان ۱۳۲ امین برنامه خود در حالی که تا اتمام قرارداد ۱۸۰ برنامه فاصله زیادی داشت بر اساس دستور معاون سیما تعطیل شد. این در حالی است که در طول اجرای این برنامه هیچ گونه اخطار کتبی یا شفاهی و یا حتی اعتراضی نسبت به آن نشده بوده است. هرچند نظرات مخالف و موافق بسیاری در این‌باره وجود داشت و نمونه آن نیز تذکر و گلایه‌ای است که حمید رسایی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم در صحن علنی مجلس، به عزت اله ضرغامی و محمدرضا شهیدی فر نسبت به حضور برخی مهمانان ابراز کرد.

اما نهادهای مختلف دولتی با اعلام رضایت از وجود چنین برنامه‌ای، درخواست‌هایی را برای حضور نمایندگان مختلف خود به برنامه ارسال کرده بودند و این خود بیان‌گر روند رضایت‌آمیز برنامه به روی آنتن شبکه یک سیما بوده است.

 برنامه «پارک ملت» که در تمام نظرسنجی‌های انجام شده مطبوعات و خبرگزاری‌ها -در مورد تولیدات تلویزیون در سال ۹۰- به عنوان رتبه دوم شناخته شده، و همینطور محمدرضا شهیدی‌فر به عنوان دومین مجری محبوب سیما نام گرفت، در آخرین شب برنامه خود که میزبان جمعی از برترین‌های همین نظرسنجی‌های سیما بود؛ تعطیل شد تا طبق معمول بی‌هیچ دلیل و برهان بیان شده‌ای، یکی دیگر از برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون در نقطه اوج خود به پایان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس