کد خبر 1063530
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
ویلیان

وینگر تکنیکی و خارجی چلسی از دوران کرونایی در مصاحبه ای گفت و بر حفظ سلامتی تاکیدکرد.

به گزارش مشرق، لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا در این کشور اروپایی هفته هاست که به حالت تعلیق درآمده است.

هنوز تاریخ مشخصی برای از سرگیری لیگ فصل جاری، تعیین نشده اما حدس زده می شود احتمالا از ماه ژوئن بازی ها دومرتبه راه اندازی شوند و البته بدون حضور تماشاگر 92 مسابقه باقیمانده انجام گیرند.

بیشتر بخوانید:

سلامت انسان‌ها مهمتر از قهرمانی لیورپول است

در این ارتباط ویلیان، نظرش را با روزنامه دیلی میرر، در میان گذاشت. او گفت: فوتبال بدون هوادار، هیجان انگیز و سرگرم کننده نیست. شنیده ام احتمال ادامه فصل وجوددارد. البته بدون تماشاگر و پشت درهای بسته که به خاطر مسائل بهداشتی است. 

او ادامه داد: در شرایط جاری همه چیز حول و حوش حفظ سلامتی است. حتی بازیکنان تیم لیورپول که صدرنشین لیگ برتر هستند، اکنون دغدغه سلامت خود و خانواده را دارند.بعد به فوتبال فکر می کنند.

ویلیان که از سال 2013 عضو آبی پوشان چلسی است، افزود: خود من هم همینطور هستم. وقتی سرم را شب روی تخت می گذارم و می خواهم بخوابم، به اوضاع کنونی فکر می کنم. در این حال خدا را به خاطر سلامتی خود و خانواده ام شکر می کنم. شاید فکر کنید چون فوتبالیست هستم، شرایطم خوب است، اما می بینیم که این ویروس بر همه افراد جامعه تاثیر می گذارد. کاری ندارد که هویت شما چیست. به همین خاطر بوده که عده زیادی در اینجا و جهان فوت کرده اند.

وی ادامه داد: آنچه من می توانم انجام دهم این است که از همه بخواهم که خوب باشند و توصیه های پزشکان را رعایت کنند ، اگر این اتفاق رخ دهد، جلو خواهیم رفت و اگر رخ ندهد، باید مراقب خود و افرادی باشیم که دوست شان داریم. 

ویلیان آنگاه گفت: آنچه مرا خیلی ناراحت می کند، تاثیرات این بیماری است. این که گفته می شود بعد از کرونا، بیکاری وجود  خواهد داشت. مسلم است که نگران کشورم شوم ودغدغه اقتصاد و شغل مردم را داشته باشم. به هرحال در این مقطع همه موظف هستیم که ابتدا به فکر سلامتی باشیم.بعد می توانیم در مورد چیزهای دیگر فکر کنیم.

وینگر برزیلی با چلسی تا پایان فصل جاری قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود.

طبق آخرین آمار تاکنون در سطح جهان 2331965 نفر به کوید 19 مبتلا شده اند که 160767 نفر در گذشته اند و 597217 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس