کد خبر 1063514
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
دیوف

الحاجی دیوف، ستاره سابق فوتبال سنگال، از اینکه سادیو مانه در ترکیب لیورپول می درخشد، خوشحال است اما به قرمزها هشدار داد که هنوز قهرمانی شان در لیگ برتر قطعی نشده است.

به گزارش مشرق، لیورپولی ها تنها دو هفته با قهرمانی در لیگ برتر فاصله داشتند اما شیوع ویروس کرونا باعث تعویق لیگ برتر شد. شاگردان کلوپ در این فصل موفق به فتح سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شدند اما هنوز منتظر قطعی شدن قهرمانی شان در لیگ برتر بعد از 30 سال هستند.  هنوز مشخص نیست رقابت ها از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد و حتی گفته می شود کل فصل لغو شده و هیچ قهرمانی برای آن اعلام نشود.

بیشتر بخوانید:

کلوپ: مسئول ماشین ظرفشویی خانه هستم

دیوف امیدوار است که این اتفاق رخ ندهد اما تایید کرد که در این شرایط، سلامت افراد اهمیت به مراتب بیشتری دارد. او که خود در دوران بازی، دو فصل برای لیورپول بازی کرد، گفت:" تا زمانی که از نظر ریاضی، قهرمانی قطعی نشده، هیچ قهرمانی ای در کار نیست. در فوتبال، تا وقتی کار تمام نشده، هیچ چیز مشخص نیست.

ممکن است شما 100 درصد شانس قهرمانی داشته باشید اما آن را از دست بدهید. چند سال قبل لیورپول در صدر بود و همه می گفتند که آنها قهرمانی می شوند اما استیون جرارد (مقابل چلسی) لغزید و همه چیز از همان جا تغییر کرد.

فوتبال همین است اما زندگی مهمتر از قهرمانی لیورپول است. ابتدا همه ما باید ایمن باشیم و زندگی کنیم و سپس در مورد از سر گیری لیگ یا دادن جام صحبت کنیم.

من خوشحال می شوم که لیورپول قهرمانی شود زیرا آنجا بازی کرده ام و پسرم، سادیومانه، در خط حمله آنها بازی می کند اما البته که آنها هنوز قهرمان نشده اند."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس