کد خبر 1063487
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
نجبا

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء گفت: اگر جان و مال خود را هم در ایران فدا کنیم، نمی توانیم محبت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در حق مردم عراق داشته است را جبران کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی با بیان اینکه ما مسلمانان مصداق چند روح در یک کالبد هستیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به گردن ما حق بسیاری دارد و رابطه دو کشور ایران و عراق رابطه دو برادر با یکدیگر است.

وی با اشاره به مناطقی که توسط نیروهای مقاومت حزب الله نجباء ضد عفونی شده است، افزود: بلوار آیت الله منتظری، خیابان چهارمردان (انقلاب)، خیابان ارم و سایر نقاط پرتردد مرکزی قم به همت نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله نجباء ضد عفونی شده است.

تا زمانی که ویروس کرونا در ایران وجود دارد، در کنار مردم این کشور هستیم

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران با بیان اینکه اگر جان و مال خود را هم در ایران فدا کنیم، نمی توانیم محبت هایی که جمهوری اسلامی ایران در حق مردم عراق داشته است را جبران کنیم، بیان کرد: تا زمانی که این ویروس در کشور ایران وجود دارد، ما در کنار مردم شریف ایران هستیم و آنان را برای مقابله با این ویروس یاری می کنیم.

موسوی عنوان کرد: تاکنون حدود 100 سبد غذایی اهدایی نجبا به مردم مناطق کمتر برخوردار قم توزیع شده است، گفت: حدود 400 کیلو عسل نیز بین بیماران و کادر درمان برخی از بیمارستان ها و مراکز درمانی بیماران کرونایی نیز از سوی جنبش مقاومت اسلامی نجبا توزیع شد، این موکب که با هدف ضد عفونی خودروها در قم ایجاد شده است، گوشه ای از ابراز ارادت جنبش مقاومت اسلامی نجبا را به مردم ایران نشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا گفت: از مسئولین جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت درخواست داریم آدرس محل سکونت کسانی را که بر اثر کرونا بیمار شدند و اکنون به دلیل ناتوانی امکان بیرون رفتن از منزل را ندارند به ما بدهند تا بتوانیم در حد توانمندی که داریم، آنان را مورد حمایت قرار داده و بسته غذایی به آنان اهدا کنیم.

رابطه ملت ایران و عراق یک رابطه جدایی ناپذیر است

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران با تاکید بر اینکه رابطه ملت ایران و عراق یک رابطه جدایی ناپذیر است، افزود: علاقه این دو ملت به اهل بیت (ع) به ویژه امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) سبب نزدیک تر شدن مردم این دو کشور به یکدیگر شده است.

موسوی گفت: توزیع برخی اقلام غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان بین کسانی که براثر شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده اند انجام می شود، این اقدامات یک هزارم خدماتی را که جمهوری اسلامی ایران در حق مردم عراق کرده را جبران نمی کند.

وی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به ملت ایران ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران را امام خمینی (ره) با یک انقلاب جهانی تاسیس کرد و ما سربازان اسلام برخود وظیفه می دانیم از تمام توان خود برای نجات جان مردم ایران از شر ویروس کرونا و مشکلات معیشتی که برای برخی از آنان بوجود آمده است، مایه بگذاریم.

جان خود را برای سلامتی ملت ایران فدا می کنیم

نماینده دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران با تاکید بر اینکه در صورت لزوم جان و مال را نیز برای سلامت مردم ایران اسلامی فدا می کنیم، بیان کرد: توزیع 2 هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار قم، ضد عفونی برخی معابر پرتردد از جمله اقدامات نیروهای مقاومت است.

مدیر بخش امور بین الملل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله نجباء گفت: تهیه و توزیع هزار قطعه لباس برای کادر درمان نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است که پس از آماده سازی در بیمارستان های قم توزیع می شود.

موسوی با بیان اینکه مهمترین هدف از حضور جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران کمک به مردم این کشور و حمایت از مسلمانان است،خاطرنشان کرد: با توکل برخدا راه انقلاب اسلامی را که در حال حاضر در سکان آن در دستان توانمند آیت الله خامنه ای است، ادامه خواهیم داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • NL ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    38 28
    برسد به دست سلبریتی های کثیف مدعی
  • شرقی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    25 23
    با دیدن راهپیمایی اربعین و میهمان نوازی برادران و خواهران عراقی و این قبیل اتفاقات حال باید دید وقتی امثال سلحشوری و ... می گویند ما مردم عراق سوریه را از ایران متنفر کردیم یعنی چه؟ باید دید چه کسانی می خواهند رابطه ی بین این دو ملت را تخریب کنند و نگذارند اتحاد آن ها باعث جلوگیری از جهان خواری آمریکا و صهوینیسم شود.. اینکه برخی از همین برادران عراقی در سیل و زلزله مشغول خدمت به آسیب دیدگان ما هستند از آن طرف افرادی چون زیبا کلام که به عنوان استاد دانشگاه مشغول تربیت نسل و آموزش جوانان ما هستند، پول همین آسیب دیدگان را تصاحب می کنند با چه منطقی می توان توجیه کرد؟!
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    21 17
    مسلمانان همه برادرند و ما الان به این نیاز داریم که نجبا و بقیه ارتش مسلمان عراق تجهیزات و قدرت خود را افزایش دهند این برای ما مهم است که خیانتکاران و جاسوسهای امریکا کشور عراق را تجزیه و نابود نکنند و لذا باید با قدرت حشد الشعبی با متجاوزان برخورد شود و باید نظامیان خارجی از عراق اخراج شوند و این با زور امکان دارد نه با مذاکره
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    22 11
    ما بیشتر! عراق سرزمین مقدس ماست. اگر می دانستید که چقدر به امنیت شما اهمیت میدهیم ،
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    21 4
    بلوار "آیت الله" منتظری مگه داریم در قم؟ احتمالا منظور بلوار "شهید محمد منتظری" بوده!
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    6 18
    برادر اين روشنگري ها رو توي عراق انجام بده... ميترسم فردا هموطن ها تون دوباره راحت فريب ايادي غرب رو بخورن و به شما نسبت خودفروخته بدن خداي ناکرده...
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      8 11
      تو هر کشوری دوست و دشمن وجود داره، همین الان برخی از مسئولان خودمون دارن علیه ایران کار می کنن، فک می کنی برخی از عراقی ها که اکثرا هم بازمونده ی رژیم بعث هستن با ایران دشمنی ندارن؟ چرا، اما مهم اینه که قدرت اصلی این دو کشور هم پیمان و متحد همدیگه هستن
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      0 0
      خدا لعنتشون کنه
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      0 0
      منطور نجبا بود
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    3 13
    چرا نتونستید امنیت سلیمانی رو برقرار کنید؟ انتقام چی شد؟ محاکمه خائنین چی شد؟ شما به فکر مردم خودتون باشید ایران و مردمش محتاج شماها نیستن
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      0 0
      :/
  • دلسوز IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    4 1
    چنان داغ ترورناجوانمردانه سردارسلیمانی برای هرایرانی فارغ از هرگرایش سیاسی سنگینه که اگر همه پایگاههای امری در عراق نابودمیشدن باز ذره ای ازداغ دلمون کم نمیشد.. .!!!
  • محمد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    1 0
    درود به شرف و غیرتتون ولی جسارتا یک روح در چند کالبد صحیحه نه چند روح در یک کالبد
    • رضا IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      0 0
      خخخخخخخ !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس