کد خبر 1088090
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
نصر الشمری

مسئول نظامی مقاومت اسلامی نجباء در عراق با تاکید براینکه برخی طرف‌ها نباید مجری طرح‌های اشغالگران آمریکایی باشند، نسبت به تعرض به مجاهدان الحشد الشعبی هشدار داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته رسانه‌های مختلف عراقی گزارش دادند که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق با ۴۰ خودروی زرهی به تیپ ۴۵ الحشد الشعبی متشکل از گردان‌های حزب‌الله عراق یورش بردند و تعدادی از مجاهدان الحشد الشعبی را دستگیر کردند.

شبکه ماهواره‌ای العهد عراق هم در این رابطه گزارش داد که این نیروهای در منطقه الدوره بغداد بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش نجباء به تلاش‌ها برای احیای داعش در عراق

در همین راستا مسئول نظامی مقاومت اسلامی نجباء با تاکید براینکه برخی طرف‌ها نباید مجری طرح‌های اشغالگران آمریکایی باشند، نسبت به تعرض به مجاهدان الحشد الشعبی هشدار داد.

نصر الشمری، سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء نیز در این رابطه با اشاره به جانفشانی‌های مجاهدان الحشدالشعبی، تاکید کرد که این نیروها نباید هدف قرار بگیرند.

وی با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد فتنه داخلی در عراق در پرتو شرایط دشوار کنونی، گفت: «چنین دسیسه‌ای بدون شک اقدامی مذبوحانه خواهد بود و برای طراحان آن پیامدهایی به دنبال خواهد داشت که هرگز انتظار آن را نمی‌کشند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    3 1
    وقتی دیشب در ایران اتش بازی بود انها به پایگاه حشد شعبی حمله کردن تا از تیردست موشک ها در امان باشند وانتقام سریع درعراق از امریکاگرفته نشود
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      3 0
      دیگه همه چی رو به هم ربط ندین بابا
  • فرزند ایران IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    10 0
    عراق، سوریه، لبنان، یمن. بعد از ترور سردار و وعده ایران بر اخراج آمریکا از منطقه ظاهرا ایالات متحده به قدری این تهدید را جدی گرفته که عملیات متقابل را برای برگرداندن ایران به درون مرزهایش را با قوت آغاز کرده است، تا در منطقه بماند. اما تلاش بیهوده است.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    12 0
    اماناز مقتدی صدر که امثالش در طول تاریخ عراق همیشه با نفهمیهاشون موجب تضعیف تشیع شدند
    • علیرضا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      0 3
      مگه مقتدی صدر چی کار کرده؟؟؟
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    خوب یک حمله به پایگاه اسد با پهباد می تونه یک پاسخ خیلی کوچکی باشد افزایش تنش ها با امریکا باعث افزایش محبوبیت حشد می گردد
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    خوب نجیا باید با تظاهراکنندگان با راهپیمایی و غیره مقابله می کرد نجبا موقع راهپیمایی علیه عادل باید فکر اینجا را می کرد- متاسفانه حزب الله عراق فاقد برنامه ریز سیساسی مستقل مثل حزب الله لبنان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس