کد خبر 1062373
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کرونا

حماس با بیان اینکه که مقامات صهیونیست درباره اوضاع بهداشتی فلسطینیان در قدس اشغالی بی‌توجه هستند، اعلام کرد اینگونه اقدامات نشان می‌دهد صهیونیست‌ها به عمد خواهان شیوع کرونا در مناطق فلسطینی هستند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که رژیم صهیونیستی عامدانه به دنبال شیوع ویروس کرونا در بین فلسطینیان است.

بیشتر بخوانید:

صهیونیست‌ها آمریکا را عامل انتشار کرونا در قدس اشغالی می‌دانند

پنهانکاری صهیونیستها درباره آمار مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، «حازم قاسم»، سخنگوی حماس امروز چهارشنبه گفت که «دشمن اشغالگر اسرائیلی از روی عمد به دنبال این است که ویروس کرونا در بین فرزندان ملت ما شیوع پیدا کند».

جنبش حماس گفت که حملات و یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مناطق قدس اشغالی و بی‌توجهی پزشکی به این مناطق و ادامه بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری و شهر مقدس قدس از جمله اقداماتی است که آن‌ها، به وسیله آن در حال آلوده کردن مناطق فلسطینی به بیماری کووید ۱۹ هستند.

سخنگوی حماس از مجامع و سازمان‌های بین‌المللی خواسته برای مقابله با کرونا به مردم فلسطین کمک کرده و تجهیزات لازم را به محاصره مانع از دستیابی به آن‌ها می‌شود، به مناطق فلسطینی ارسال کنند.

در همین ارتباط، «سامی مشعشع»، سخنگوی آژانس بین‌المللی امدادرسانی و اشتغال‌یابی فلسطینیان (آنروا) گفت که صهیونیست‌ها در کار کادر این آژانس که در حال ارائه خدمات در ارودگاه‌های قدس هستند تا مانع از شیوع کرونا شوند، اخلال ایجاد می‌کند.

مُشعشع گفت که نظامیان صهیونیست مانع از رسیدن همه خدمات آنروا و وزارت بهداشت غزه به افراد نیازمند در این اردوگاه‌ها می‌شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس