قدس کرونا

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۴۰ درصد مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی در آمریکا بودند و پس از بازگشت آزمایش کرونای آنها مثبت بود.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مدعی شد بخشی از مبتلایان کرونا  در فلسطین اشغالی، در آمریکا به  این ویروس مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پنهانکاری صهیونیستها درباره آمار مبتلایان به کرونا

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» وزارت بهداشت اسرائیل با انتشار گزارشی در غروب سه‌شنبه اعلام کرد که حدود چهل درصد بیماران مبتلا به کرونا در اسرائیل بعد از سفر به ایالات متحده، آزمایش کرونایشان مثبت شد.

بنابر ادعای وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، پانزده درصد این افراد با حضور در مکان‌های عمومی به این ویروس مبتلا شدند.

تدابیر سختگیرانه و قرنطینه عمومی که در فلسطین اشغالی برقرار شده، ویروس کرونا همچنان در حال گسترش در این منطقه است.

وزارت بهداشت این رژیم امروز چهارشنبه گزارش داد از روز گذشته تاکنون ۳۳۲ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۲۲۰۰ نفر افزایش یافت که حال ۱۷۶ نفر از آنها وخیم است.

به گزارش وبگاه مرجع «ولدو میتر» تاکنون ۱۲۶ تن در فلسطین اشغالی بابت کرونا مرده اند.

یک گزارش محرمانه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نیز نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس کرونای  جدید، تجهیزات درمانی کافی ندارد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    3 0
    حالا برده یه بیماری به ارباب منتقل کرده
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    6 0
    خرمن سوخته همه را خرمن سوخته می خواهد در این جنگل بی قانون این اونو مبتلا میکنه اون اینو! گمان بدبینانه ایی مدام می گوید؛ تولید کنندگان که مجهولات معادله کرونا هستند اومدن ویروس دستکاری کنند یک نژاد خاص رو نابود کنه تا فاشیست ها از کشتن میلیونی آدمهای بدبخت لذت ببرند و احساس قدرت کنند، خدا هم نیرنگشونو به جونه خودشون انداخته تا دیگه از این شکرهای زیادی نخورن البته بماند که هنوز اسرار این ویروس معلوم نشده و ما بر اساس مطالب گذشته این جماعت و به اعتراف خودشان ارجاع می دهیم و دچار توهم نشدیم: مثل فیلم ها ، کتاب ها و کد رمز ها و اشارات و حرف های دانشمندان و گذشته تاریک فعالیت های ازمایشگاهی و جنگ اقتصادی موجود به این تردیدها گرفتار شدیم اما باید دید جهان چه جوابی خواهد گرفت!
  • DE ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی : ۴۰ درصد مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی در آمریکا بودند و قرار نبود برگردند چون ما فقط به 60% واکسن ضد کرونا تزریق کرده بودیم لو رفت
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    جنبه مثبتش" خوبه که بی بی سی اینو دیگه نمی تونه با تف بچسبونه به ما
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 0
    چطوره خاخام صهیونیست ضد مسلمان کرونا نمیگیره و نمیمیره مثل بقیه سردمداران ملل و افراد سیاسی و مرکل و پاپ و ملکه و مهره هایشان؟ اگر هم قراره بگیره مظلوم نمایی میکند و گزارش تلویزیونی میده بعد هفته بعد میگه شکست دادم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس