قدس کرونا

یک وزیر فلسطینی گفت که رژیم صهیونیستی در دو ماهی که جهان مشغول بحران کرونا بوده، ۱۷ هزار واحد مسکونی در قدس اشغالی ساخته است.

به گزارش مشرق، «فادی الهدمی» وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنجشنبه) در در واکنش به چندین مرتبه بازداشت خود به دست مأموران صهیونیستی گفت که این رژیم عامدانه به وضعیت فلسطینی‌ها در سایه شیوع کرونا بی توجهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کابینه جدید اسرائیل دنبال اجرای قانون جنگل آمریکاست

هشدار مجدد پزشکان صهیونیست درباره موج دوم کرونا

او در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، گفت که در عرض یک سال چهار مرتبه بازداشت شده است که پس از توافق اسلو در سال ۱۹۹۳ به این سوءسابقه نداشته یک وزیر فلسطینی بازداشت شود.

الهدمی افزود: «این‌ها نتیجه معامله قرن و تمامی سیاست‌های آمریکای از جمله انتقال سفارت به قدس است که در عمل به سیاست‌های اسرائیل در قبال تمامی موجودیت فلسطین شکل می‌دهد و من هم بعنوان وزیر امور قدس جزئی از فلسطین هستم».

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت که رژیم اسرائیل عامدانه در پی سیاسی کردن ویروس کرونا است و باسوء استفاده از سرگم بودن جهان به مبارزه با این بیماری، تلاش دارد اقدامات یهودی‌سازی در قدس را تشدید کند و در دو ماه گذشته بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در شهر قدس ساخته است.

این وزیر فلسطینی در خصوص بحران کرونا نیز گفت که یک اهمال و بی توجهی جدی از سوی اسرائیل در قبال مناطق عربی در شهر قدس وجود دارد و این رژیم چه در ضدعفونی کردن مناطق فلسطینی نشین و آگاهی‌بخشی و چه در مراحل تست‌گیری و درمان، هیچ توجهی به فلسطینیان نمی‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    ول کن اقا به ما چه با این مملکت ورشکسته نخود هر اشی میشوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس