کد خبر 1066085
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
سید عباس موسوی نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی و الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اینگونه اقدامات غیرقانونی را  نقض قوانین بین المللی و تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه دانست و از سازمان ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی خواست در چارچوب وظایف و مسئولیت های خود در مقابله با این تحرکات عمل کنند.

موسوی با اشاره به سوء استفاده رژیم اشغالگر قدس از شرایط جاری ناشی از شیوع کرونا، افزود: مردم مظلوم فلسطین همزمان با کرونا با ویروس هایی چون اشغالگری، محاصره و تحریم در حال مبارزه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه  از سازمان ها و مجامع بین المللی و نیز کشورهای جهان خواست تا به کمک مردم فلسطین آمده و اجازه ندهند بار دیگر مردم مظلوم فلسطین از خانه و کاشانه خود آواره شوند.

 موسوی در پایان با تاکید بر اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم  فلسطین است، اظهار کرد: رژیم  صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی این سرزمین و برپایی دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    کار دیگری هم میتوانیم بکنیم؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس