هشدار مقاومت فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین به المیادین گفت: مقاومت واقف است که اشغالگران از بحران داخلی رنج می برند و به دنبال صدور این بحران به غزه هستند.

به گزارش مشرق،  ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین به المیادین گفت: مقاومت واقف است که اشغالگران از بحران داخلی رنج می برند و به دنبال صدور این بحران به غزه هستند.

وی اعلام کرد: پیام ما روشن است که ما اجازه برهم زدن معادله ای که مقاومت فلسطین طی سالیان ایجاد کرده است، را نمی دهیم. اشغالگران تبعات هرگونه تجاوز را خواهند پرداخت و ما به شیوه مناسب پاسخ می دهیم.

ابومجاهد تاکید کرد: اشغالگران اگر به حملات و محاصره غزه ادامه دهند تاوان خواهند داد.

این در حالی است که قبلاً «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به حملات اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: صهیونیست‌ها مسئول هرگونه پیامد افزایش تنش‌ها در نوارغزه هستند. اشغالگران اسرائیلی جنبش حماس را مسئول افزایش تنش‌ها در غزه معرفی می‌کنند. در واقع آنها تلاش می‌کنند از این رهگذر، تداوم محاصره غزه و بمباران مداوم این منطقه را توجیه کنند. صهیونیست‌ها همچنان قصد ندارند مسئولیت تحمیل رنج و محنت به ۲ میلیون فلسطینیِ محاصره شده در نوارغزه را بپذیرند. آنها همچنان غزه را تحت محاصره قرار داده اند و این درحالی است که در سایه شیوع ویروس کرونا شاهد وقوع یک فاجعه انسانی در غزه هستیم.

پیشتر حازم قاسم در خصوص حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به غزه گفته بود: حملات مکرر صهیونیست‌ها به نوارغزه نمی‌تواند نبرد با این رژیم را متوقف سازد؛ کما اینکه این حملات نمی‌تواند به توقف مقاومت در برابر تل آویو منجر شود. حملات صهونیستها به نوارغزه در چارچوب تجاوزات گسترده به ساکنان این منطقه انجام می‌شود تا شاید از این رهگذر، فلسطینیان مقاومت در برابر صهیونیسم را متوقف کنند. فلسطینیان جملگی تا زمان بازپس گیری حقوق سلب شده خود از رژیم صهیونیستی به نبرد و مبارزه با آن ادامه خواهند داد و از مسیری که در پیش گرفته اند، بازنخواهند گشت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    5 0
    ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس