به گزارش مشرق، یک فعال فضای مجازی طی پیامی در صفحه توییتر خود درباره موج حمله هماهنگ اصلاح طلبان، برانداز ها و سلبریتی ها علیه چین نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • مهرناز IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    95 5
    کعبه امال اصلاح طلبان وسلبریتیائی که جزئ شیفتگان تمدن غرب بودند " یکباره با کرونا منفجر شد " اکنون سیاستمداران امریکائی چاه کن برای چین " دیدند چگونه چین سربلند از اب درامد " چگونه توانست کرونا را در کشورش با گمترین مرگ ومیر " کنترل کند " دیدند امریکا در این شرایط چگونه بر تحریم های ایران حتی اقلام پزشگی افزیش داد " تا مرک ومیر بیشتری سراغ ایرانی ها بیاید " اما کشور چین ومردم چین حتی مغولستان به ایران کمک کردند " اه از نهاد شیفتگان غرب برامد " مرگ بیش از 18 هزار نفردر امریکا " با نادیده گرفتن کمک پزشگی به فقرا وسیاهپوستان " چشم جهانیان را به حقوق بشر غربی که کهنسالان را پذیرش نکردند " به جهنم تارخ غرب بپیوندد.
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      9 15
      ربطی به اطلاح طلب نداره سیاست های اشتباه شماست که مملکت را به باد داده نمونش به باد دادن سرمایه ملت وهزینه درخاورمیانه این بزرگترین اشتباه اقتصادی هست که سرمایه ملت را به چاه میریزید
    • به IR ۱۴:۴۷ IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      13 1
      خاورمیانه خانه ما است و امنیتش امنیت ما. اما این را به اربابان آمریکاییت بگو که به قول ترامپ فقط در عراق 7 تریلیون دلار را به باد دادند و کسی هم نگفت چرا از آن سر دنیا به اینجا آمدند وقتی چهل میلیون گرسنه و بی خانمان دارند.
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      3 0
      14:47 جمع کن بابا با این حرفای صد من یه غاز.. چرندیات بی بی سی رو واسه ما نشخوار میکنه.. نکبت
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    12 0
    # کاسبان مذاکره و وطن فروشی
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    14 0
    بیچاره ها منتظر فروپاشی ایران هستن، ترسیدن با کمک چین مبادا آرزوشون نقش بر آب بشه.
  • کیومرث IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    47 2
    روزگاری نه چندان دور که جوانان ندیده و لی میانسالان دیده اند التقاطیون، تمرکزشان بر التقاط اسلام و مارکسیسم یا دست کم ، سوسیالیسم بود واژه های متداول آن ها خلق زحمت کشان و عدالت بود، وقتی شوروی یعنی عقبه اجتماعی و سیاسی و نظامی این تفکر فرو پاشید، در کمال ناباوری ظرف مدتی کوتاه به منظومه فکری آزادی، جامعه،حقوق بشر، اسباب کشی کردند ، حالا شما نگران آنها نباشید، زیرا اگر چین در عمل قدرت برتر شود یا رایش چهارم در آلمان ظهور کند، آنان بدون مشکلی آیین کنفسیوس یا نئونازیسم را چنان لباس اسلامی می پوشانند که از گریم و آرایش آنان حظ کنید، اینگونه افراد در همیشه طرفدار منطقه قدرت و ثروت دنیوی هستند و در تنها جایی که نمی توانند ثابت و مستقر شوند، منطقه اسلام ناب است.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      21 1
      با کاتیوشا برجکشون رو زدی
    • SE ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      7 0
      دقیقا همینطور است افرین
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      9 0
      حاجی دمت گرم، واقعأ که به قول دوستمون برجکشونو زدی!!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    45 8
    این تعامل اقتصادی و فرهنگی قبل از اسلام بین تمدن غنی چین و ایران بوده ولی خائنین تنبلی مثل غربگراها و شیطان پرستان فعلی با شعار ما نمی‌توانیم پا روی ترمز پیشرفت ایران عزیز گذاشته اند چون منافعشان در گروی نوکری برای شیطان بزرگی است که خود با نسل کشی سرخپوستان یک متجاوز محسوب میشوند. هر چند که تولید ما هم با همت انقلابی باید افزایش پیدا کند
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      9 0
      شیر مادرت حلالت باشه، اگر این چهارتا غربگدا شعورشو داشته باشن بفهمن!
  • پویا نوری IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    25 3
    چون دستور از آمریکا و انگل ستان صادر شده، که حرفی از قربانیان ، در آمریکا و اروپا زده نشود
    • احمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      13 7
      فکر نکنم دستور از اون ور اومده باشه، بیشتر شبیه یک حرکت خودجوش از سوی نوکران بی جیره و مواجب باشه که با مشاهده وضع موجود به تناقض خوردن و نمی تونن باور کنن، چین بهتر از غرب عمل کرده
  • DE ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    19 7
    انشااله بزودی دکتر احمدی نژاد می اید و دوباره این این خانه فساد را جمع خواهد کرد ..
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      11 0
      با احترامی که برای دکتر محمود احمدی نژاد قائل هستیم اما ایران به شخصی برای ریاست جمهوری نیاز دارد که نه وام دار چپ باشد نه وام دار راست ،نه مستقل خود رای و خود محور !! ایران به یک رئیس جمهور احتیاج دارد که منافع ملی برایش ارجح باشد به منافع حزبی کاخ نشین نباشد در بین مردم باشد نترس باشد سیاس باشدو هوشیار خانواده اش رانت خوار نباشد برادرش مفسد نباشد خودش بد دهن نباشد شخصی باشد دنبال ملت بدود نه ملت دنبالش بدوند خواب و خوراکش ملت باشدو کشور دغدغه اصلیش کشورایران باشد نه کدخدا واروپا وقتی وزیرش استیضاح میشود با نمایندگان مردم لج نکند و و زیر استیضاح شده اش را بکند مشاور یا سخنگو وامدار جریانها نباشد وامدار مردم باشد .
  • CA ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    5 0
    چون یک مشت احمق هستند بعضی از این سلبریتی ها فکر میکنند توی سیستم لیبرال سلبریتی می‌تونه مثل الانی که در جمهوری اسلامی پول درمی‌آورند پول دربیارند!!!!!! و البته وقتی این حرفها از دهن اینها درمیاد برای ویزا و یا پولهای مالیات نداده جهت جابجایی هست. اون لیبرال سیاسی هم که دنبال برده داری هست و کلا روش اینها بر مبنای بازی با روان مردم هست. همین کرونا ده سال هست که در تمام زمین پخش هست و حتی کشورهایی هستند که اصلا اهمیتی هم الان هم براشون نداره چون مثلا ویروس زیکا در برزیل خیلی بیشتر می‌کشه و یا همین آنفلوآنزا بیشتر می‌کشه در آمریکا . منتهی برای اینکه چین رو از رونق بندازند و ایران رو از رونق اقتصادی بندازند این کار رو کردند. فقط تبلیغاتشان رو تا سایت های معاند ببینید از اینکه ایران داره اقتصاد رو پیش میبره دارند میسوزند. هی اعداد و ارقام می‌ریزند بیرون تا مثلا مردم رو وحشت زده کنند. الان کل زمین ده سالی هست که کرونا هست خب البته مرگ و میر هم داره و جالبترین بخش اینجاست که می‌خوان داروهای کشورهای لیبرال رو به ایران و کشورهای باورمند بفروشند. داروی صد شپش سر داروی آویگان که البته اینها موثرند ولی مشکلاتی هم دارند.منتهی چه بهتر که خود ایران بسازه. بهتون قول میدم خیلی ها سالها گرفتند و به این بیماری ایمن شدند فقط افراد مشکل دار ممکنه تلف بشند. زیکا تو برزیل تعداد کشته‌های آن 8.3 درصد با اطمینان 95 درصد هست ولی مردم از کرونا می‌ترسند!!!!! بنظر شما مسخره نیست!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    3 18
    ارباب چین بره به درک به نوچه هاش تو ایران
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    12 0
    فکر میکنید روابط ایران و چین با حرف چارتا سلیبریتی و چپی خراب میشه! نه. خیالتون راحت چینی ها شدیدا ادمـهای منطقی هستن و قرار نیست اینجور از خط در برن. و اصولا این روابط خیلی پایه ای تر از این حرفاست که بشه با چارتا توییت خرابش کرد علی الخصوص بعد از مواضع دولت و رفع کدورت های توییتری
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      11 0
      استاد من فکر میکنم اینا مشکلشون با چین اینه که به ایران حالا مستقیم یا غیر مستقیم حداقل کمک میکنه رو آب وایسته و تحریم‌های آمریکارو کم اثر کنه که این امر به معنی پابرجا موندن حکومت ایرانه و این مسئله هست که داره اینارو دق مرگ میکنه!! اگه فردا چین اعلام دشمنی با ایران و همسویی 100% با آمریکا بکنه، همه اینا میرن چشاشونو عمل میکنن تنگ شه عین چینیا و زبون چینی هم یاد میگیرن!!!
  • mahdi IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    17 0
    این سلبریتی ها و اصلاح طلبان سگهای قلاده به دست امریکا و اسراییل در ایران هستند و حاضرند برای اربابانشون هر خوش خدمتی حاضر بکنند
  • رضایی IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    9 0
    باسلام. ظاهرا پوشالی بودن تمدن غربی در واقعه کرونا روشن وکاخ آرزوهای لبرال مسلکان در حال آوار شدنه که این قدر به تقلا افتاده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس