کد خبر 1058919
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
مسی

ادر سارابیا دستیار کیکه ستین در بارسلونا به تمجید و ستایش از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش مشرق، تمرینات بارسلونا نیز مثل دیگر تیم های اسپانیایی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و بازیکنان در قرنطینه خانگی به سر می برند. آنها البته روزی یک ساعت و نیم در خانه و طبق دستور العمل کادر فنی تمرین می کنند تا روی فرم بمانند.

ادر سارابیا دستیار کیکه ستین در بارسلونا یکی از افرادی است که به دقت وضعیت بازیکنان تیم را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید:

ژاوی: تنها مسی بالاتر از رونالدینیو است

او شب گذشته و در لایو اینستاگرامی و در پاسخ به سوالی در مورد مسی گفت:« لئو بهترین فوتبالیست همه دوران هاست و شاید بهترین ورزشکار تاریخ. او از هر نظر باورنکردنی و ممتاز است. دانش فوتبالی او، گلزنی هایش و نحوه ای که یک بازی را به به سود تیم اداره می کند، استثنایی است. کار با او باعث افتخار هر مربی است.»

ادر سارابیا به خصوص پس از اتفاقات ال کلاسیکوی اخیر به شهرت رسید. تصاویری از جوش و خروش او روی نیمکت و اعتراضات او به عملکرد چند بازیکن بارسا بسیار خبرساز شد تا جایی که او از بازیکنان بارسا عذرخواهی کرد.

سارابیا در مورد حواشی پس از ال کلاسیکو گفت:« واقعیت این است که آنچه بازتاب دادند، حتی یک دهم واقعیت هم نبود. من هرگز با هیچ بازیکن بارسا دچار مشکل نشده ام و روی نیمکت طبیعی است که هیجان و استرس، بیشتر شود.

من از بازیکنان عذرخواهی کردم چرا که باید خودم را بیشتر کنترل می کردم. در مجموع اما بهترین ارتباط بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و از کار با یکدیگر لذت می بریم. تا زمانی که وارد یک تیم نشده اید، غیرممکن است بتوانید شرایط پیش رو را بسنجید. در تمرینات است که شما با حصوصیات بازیکنان و مهارت های شان آشنا می شوید. همه باهم متفاوتند و به عنوان مربی باید این همه توانمندی را در قالب یک تیم و به بهترین شکل هدایت کنید.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس