کد خبر 1058518
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
نیمار

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است بارسلونا در پنجره تابستانی نقل و انتقالات باید با نیمار قرارداد امضا کند و خرید مهاجم اینتر در اولویت بعدی باشد.

به گزارش مشرق، ریوالدو تاکنون چند مرتبه نظرش را در مورد بازگشت نیمار به تیم کاتالانی بیان کرده است. او در مصاحبه با نشریه مترو انگلیس، یک بار دیگر بر این نکته تاکید کرد که آبی و اناری باید به فکر بازگرداندن گران ترین بازیکن جهان فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید:

۳۰ بازیکن محبوب تاریخ بارسلونا

در شرایطی که شنیده می شود لاتورو مارتینس، فوروارد آرژانتینی نیز مورد نظر تیم لالیگایی است، ریوالدو اظهار داشت: شایعات در مورد قصد بارسلونا برای امضای قرارداد نیمار و لاتورو مارتینس همچنان درحال افزایش هستند. اگر چه ستاره تکنیکی فوتبال آرژانتین، بازیکن خوبی است، اما فکر می کنم نیمار باید در اولویت خرید باشد.او می تواند در کنار مسی در خط حمله بارسلونا بدون هیچ شرطی بازی کند.

ریوالدو 47 ساله  که در سال های 1997 تا 2002 برای بارسلونا بازی کرد و یکی از بزرگان تاریخ آبی و اناری محسوب می شود، افزود: در چند سال گذشته بسیاری از بازیکنان با ارزش را دیده ام که نتوانستند درکنار مسی بازی کنند. با توجه به انتظارات بالایی که نسبت به آنها وجود داشت، آنها قادر نشدند عملکردی قابل توجه ارائه کنند. با این حالن نیمار مانند لوئیس سوارس، یکی از معدود بازیکنانی در جهان است که بیهوده فشار وارد نکرده و همیشه با شخصیت بالایی در زمین بازی حاضر شده است.

وی ادامه داد: او هیچ وقت احساس ترس نمی کند. به نظرم یک انتخاب مطمئن برای بارساخواهد بود.در حالیکه مارتینس، مهاجم جوان و با استعدادی است که در دو یا سه سال ممکن است به حد مورد نظر برسد.

پیشکسوت فوتبال برزیل تصریح کرد: فکر می کنم بارسلونا باید اولویت درخرید مهاجم را به نیمار دهد. من طرفدار خصوصیات و شخصیت او هستم. البته می دانم که به همین خاطر گاه مورد انتقاد هم واقع می شوم. زیرا برخی از هواداران بارسلونا روشی را که نیمار برای ترک بارسلونا در 3 سال قبل در پیش گرفت، را نمی پسندند. با این حال باید در نظر داشت که او، بازیکنی متفاوت است که می تواند به تیمش در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا به مسی و هم تیمی ها کمک کند.

نیمار در سال 2017 در ازای 222 میلیون یورو اقدام به ترک بارسلونا کرد و به پاری سن ژرمن پیوست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس