ویژه های مشرق 14 فروردین

روزنامه اصلاح طلب اعتماد- که پیش از این از مفسدان دانه درشت اقتصادی، از جمله شهرام جزایری دفاع کرده بود- در اقدامی تأمل برانگیز، متهمان پرونده جاسوسی محیط زیستی را فرزندان طبیعت نامیده است!

سرویس سیاست مشرق - از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری ویژه‌نامه‌های نوروزی، نکات قابل‌توجهی می توان استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** نقیب زاده: اگر مجلس یازدهم تندروی کند ترامپ حمله می کند

«احمد نقیب‌زاده» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در ویژه نامه نوروزی روزنامه سازندگی نوشت: «دوره اوباما فرصت خوبی بود تا ایران درباره برخی مسائل و مواضع که مورد علاقه غرب هم بود، نقش مثبتی را ایفا کند که یکی از این دستاوردها برجام بود. اما به هر صورت این وضعیت با ورود ترامپ و تسلط جمهوری خواهان تغییر کرد. آنچه آمریکایی‌ها در چهار دهه گذشته تاکنون در قبال ایران در پیش گرفته‌اند، مدلی شبیه رفتار با عراق بوده است. آمریکایی‌ها یک دهه رژیم صدام را تضعیف کردند. به گونه‌ای که تحریم‌های فلج‌کننده برای این کشور وضع شد. زمانی که عراق از درون استحکام داخلی اش را از دست داد، آمریکایی‌ها اقدام به حمله نظامی کردند».

نقیب زاده در ادامه نوشت:«دوره اوباما برای ایران دوره‌ای استثنایی بود. اوباما نگاه تعامل گرایانه با کشورهای اسلامی داشته و از حکمت و درایت بیشتری برخوردار بود. وقتی ترامپ به قدرت رسید، مشخص بود مزاحمت هایی برای ایران به وجود آورد...نباید از یاد برد که همانگونه که ما از تندروهای داخلی گلایه داریم یا نگران هستیم که مجلس یازدهم چه رفتارهایی از خود نشان دهد، در آمریکا و کاخ سفید گروهی از همین سنخ نشسته است. گروهی که نه از رفتار خشونت بار ابا دارد و نه منطقی برای ممانعت از بروز جنگ. در این شرایط هر گونه اظهارات تند می‌تواند برای منطقه و دنیا هزینه سنگینی داشته باشد. سال ۹۹ باید سال مراقبت از بروز تنش جدید باشد».

کارشکنی ها و عهدشکنی های دولت اوباما در اجرای برجام به حدی گسترده و پرتکرار شد که مقامات ارشد دوت روحانی صراحتا اعلام کردند که دولت اوباما به صورت فاحش برجام را نقض کرده است.

اما با اینحال فعالین اصلاح طلب همچنان ادعای کذب و بی اساس «تعامل گرایی دولت اوباما» را مطرح می کنند. نکته قابل تأمل اینجاست که نقیب زاده، باراک اوباما را که ترور دانشمندان هسته ای و تصویب تحریم های سنگین علیه ایران و بلوکه کردن 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران و دمیدن در آتش فتنه 88 و تصویب قانون وضعیت اضطراری علیه ایران و دیگر اقدامات ضدایرانی را در کارنامه خود ثبت کرده، را فردی دارای حکمت و درایت نامیده است!

بخش قابل توجهی از نمایندگان مجلس یازدهم را جوانان مومن و متخصص و انقلابی تشکیل داده اند. تعدادی از منتحبان مردم در مجلس یازدهم از اسفند 98 تاکنون مرتب در حال مشورت با متخصصان و صاحبنظران بوده و خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده می کنند.

روحیه استکبارستیزی، توجه به اقشار ضعیف، حمایت از تولید داخلی، مردمی بودن و ساده زیستی، مبارزه جدی با فساد اقتصادی، تلاش برای تحول اقتصادی، نظارت ویژه بر عملکرد دولت و...از ویژگی های نمانیدگان جوانِ مومنِ انقلابی است.

اما گویا ویژگی ها و عملکرد مذکور برای بخشی از طیف اصلاح طلب، که به حقارت در مقابل کشورهای سلطه گر غربی و تنبلی در مدیریت و اشرافیگری مشهور هستند، چندان خوشایند نیست.

برای همین در ترفندی تکراری و نخ نما، با دروغ سایه جنگ، نمایندگان مجلس یازدهم را از خدمت رسانی به مردم و ایستادگی در مقابل خوی غارتگری و استکباری آمریکا منع می کنند.

لازم به ذکر است که احمد نقیب زاده چندی پیش پیشنهاد داده بود که برای رضایت اروپا، بُرد موشک هایمان را کاهش دهیم!

** نپیوستن به FATF شرایط کشور را بغرنج می کند

«مهدی رحمانیان» مدیر مسئول روزنامه شرق در ویژه نامه نوروزی این روزنامه نوشت:«مورد عجیب ورود هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت به نپیوستن ایران به توافق نامه های بین المللی گروه اقدام مالی موسوم به FATF و اقدام این نهاد بین‌المللی برای بازگرداندن به لیست سیاه، شرایط بغرنجی را پیش روی کشور قرار داده، که حاکی از نوعی انسجام نداشتن در تصمیم گیری برای عبور از بحران هاست.

رحمانیان در ادامه نوشت:«به باور نگارنده فقدان صلاحیت فنی در بخش زیادی از مدیران کشور از اصلی ترین دلایل وضع موجود است که به تداوم و تکرار بحران و چرخه ناکارآمدی که تالی آن فساد گسترده است دامن می‌زند، و دورنمای چند سال آتی را مبهمتر از از هر زمان دیگری کرده است».

یکی از دلایل اصلی وضع موجود اقتصادی در کشور این است که در هفت سال اخیر، مجموعه گسترده دولت، به وزارت خارجه خلاصه شده و وزارت خارجه با شرح وظایف گسترده نیز به برجام خلاصه شده است.

به عبارت دیگر، دولت در اقدامی خسارت بار تمامی تخم مرغ های خود را در سبد برجام چید. اقدامی که هم ارزش پول ملی را کاهش داده و هم سفره مردم را کوچک کرد.

مقامات ارشد دولت روحانی تمامی امور کشور حتی آب خوردن مردم را به برجام گره زدند و تاکید کردند که به واسطه توافق هسته ای، تمامی تحریم ها لغو شده و فتح الفتوحی اقتصادی در کشور رخ خواهد داد.

اما وقتی زنگ حساب برجام فرارسید، دولتمردان در اقدامی عجیب و تاسف برانگیز مدعی شدند که «هدف از برجام اصلا اقتصادی نبود»! و «از برجام انتظار اقنصادی نداشته باشد»! و...

رسانه ها و فعالین اصلاح طلب در سال 94 همزمان با بررسی توافق هسته ای در نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز با این ادعا که هر روز تاخیر در اجرای برجام، 400 میلیارد تومان خسارت به کشور می زند، طوری فضاسازی کردند که به هر طریق ممکن توافق خسارت بار برجام تصویب شود.

اما بعدها «مهدی رحمانیان» مدیرمسئول روزنامه شرق اعتراف کرد که تیترهایی همچون «امضای کری تضمین است»! و در مجموع فضاسازی های گسترده اصلاح طلبان در بزک برجام، صرفا ترفندی برای عبور توافق هسته ای از سدافکار عمومی بوده است.

حالا در شرایطی که مقامات ارشد دولت صراحتا اعلام کرده اند که هیچ تضمینی نمی دهند که با پیوستن به FATF  مشکلات کشور حل شود، رسانه های اصلاح طلب به خط شده و در پی تکرار فرمول خسارت بار برجام هستند.

منتقدان FATF تاکنون دلایل فنی و کارشناسی بسیاری در رد پیوستن به این سازمان ارائه کرده اند. اما حامیان اف ای تی اف تاکنون به هیچ عنوان به دلایل فنی و کارشناسی استناد نکرده اند.

** تطهیر «متهمان پرونده جاسوسی محیط زیستی» با تابلوی «فرزندان طبیعت»

ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «مصائب فرزندان طبیعت» نوشت:«اسفند ماه 96 و در کمال تعجب هومن جوکار، امیرحسین خالقی، سام رجبی، طاهر قدیریان، نیلوفر بیانی، سپیده کاشانی، مراد طاهباز، کاووس سید امامی و عبدالرضا کوهپایه فعال محیط زیستی به اتهام جاسوسی از سوی اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و همزمان موج خبری قابل توجهی از سوی رسانه‌های اصولگرا با همراهی صدا و سیما ایجاد شد چندی بعد این موج فروکش کرد اما خبر خودکشی کاووس سید امامی، این پرونده را به یکی از جنجالی ترین پرونده های سال های اخیر تبدیل کرد و نگرانی‌های بسیاری را ایجاد کرد».

ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: «اما این پایان رسیدگی‌ها نبود. اواخر آبان حکم این فعالان محیط زیستی صادر شد. نیلوفر بیانی و مراد طاهباز هرکدام به ده سال، طاهر قدیریان و هومن جوکار هر یک به هشت سال و امیرحسین خالقی و سپیده کاشانی هر یک به سه سال محکوم شدند. رجبی به ۶ سال و عبدالرضا کوهپایه به ۴ سال زندان محکوم شدند. ۵۸ سال زندان در نظر گرفته شده برای این فعالان در نهایت در دادگاه پرانتقاد تجدیدنظر بدون حضور وکلای ایشان تایید شد. اما هنوز امید ناچیزی وجود دارد که احکام صادره با ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور بشکند».

اصلاح طلبان و رسانه های این طیف همواره یک پای ثابت دفاع از جاسوس ها هستند. یکروز تمام قد از جاسوس هسته ای- عبدالرسول دری اصفهانی- دفاع کرده و روز دیگر- نازنین زاغری- جاسوس دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی را با این عنوان که او «مادری دلسوز» است، بزک می کند.

این طیف یکروز، معاون فراری سازمان محیط زیست- کاوه مدنی- را نخبه ایرانی جا زده، و روز دیگر، کاووس سیدامامی را که نقش ویژه ای در جاسوسی از سایت های موشکی و انتقال اطلاعات حساس نظامی به دشمن داشت، را استاد دلسوز دانشگاهی جا می زند.

لازم به ذکر است که کاوه مدنی برای پیوستن ایران به معاهده خسارت بار پاریس به شدت تلاش کرد. این در حالی است که آمریکا زیر بار تعهدات تحمیلی این معاهده نرفت و اعلام کرد برای حفظ آمریکا و منافع مردمش از این معاهده خارج می‌شود. خروج آمریکا از معاهده پاریس در دولت اوباما پیگیری و در دولت ترامپ قطعی شد.

بهمن ماه ۹۶ چند جاسوس وابسته به سرویس های بیگانه که در پوشش فعالیت های محیط زیستی به جاسوسی از امکان حساس نظامی می پرداختند، دستگیر شدند که یکی از آنها به نام کاووس سیدامامی پس از بازداشت در زندان اقدام به خودکشی کرد.

حالا این روزنامه اصلاح طلب- که پیش از این از مفسدان دانه درشت اقتصادی، از جمله شهرام جزایری دفاع کرده بود- در اقدامی تأمل برانگیز، متهمان پرونده جاسوسی محیط زیستی را فرزندان طبیعت نامیده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • CA ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    75 6
    بگو اون گالش رو ببند وگرنه میبندنش. مجلس یازدهم انتخاب شده که آمریکا رو ذلیل تر از قبل کنه و البته آمریکا پرستان به گورستان سیاسی بفرسته.
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      67 3
      به گاله اهانت نکن پول حروم رگهای مغزشون را بسته و ذات کثیف اونها را به دامن خدای اصلاحطلبها یعنی امریکا انداخته
    • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      29 1
      به امید حق ظهور آقا نزدیکتر از اونی شده که وطن فروشای امریکایی فکرشو میکردن.. به امید پروردگار نسل منافق از سر امت مسلمان در سرتاسر عالم برچیده خواهد شد.. یا علی
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      4 10
      مجلس سی در صد مردم رای دادن مجلس نیست
    • US ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      6 1
      آمریکا هم اگه حمله کنه که جرئتش رو نداره امثال این نقیب زاده غیبن ...
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      7 0
      بزرگترین ایراد مجلس دهم وکیل الدوله بودن آن بود ان شاءالله مجلس یازدهم اینگونه نخواهد بود و منافع ملی و حقوق مردم را پیگیری خواهد کرد.
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      3 0
      با حملات موشکی به عین الاسد و ضربه مغزی شدن بیش از 100 نظامی تروریست دشمن یانکی ها سیلی محکمی خوردند که تا چندین سال سایه جنگ را از سر کشور دور کرد.
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      6 0
      امریکایی ها می گویند برای تاثیرکامل فشار حداکثری باید FATF در ایران تصویب و اجرایی بشود اصلاح طلبان هم همین را می گویند !
    • IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      3 0
      همه مردم میدانند که FATF هم کلاه گشاد دیگری همانند برجام است.
    • حسینی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      2 0
      این نخود مغزها چون خودش هرچه تلاش کردند ایران را در برابر آمریکا به زانو در بیارند نتونستن الان دارن ياوه میگن برید گم شید تاریخ مصرف شما آمریکا پرستها تموم شده اگر آمریکا هم تا الان غلطی کرده بخاطر اظهار نظرهای نفهمی مثل شما بوده که به قدرت جمهوری اسلامی ایمان ندارید پس مطمئن باشید این یاوه گویها ی شما بزدلان خریدار نداره
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    50 2
    آقای نقیب زاد پاشو برو آمریکا پیش دیگر همقطارانت. بی خیال ایران شو. به وطن خودت آمربکا بچسب.
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      5 0
      همان قدر که جن از بسم الله می ترسد این غربگدایان از امریکا می ترسند ! خخ
  • سید IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    69 3
    هرجا سحن از خیانت است نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد!!!!!
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      6 35
      طرفدارشون نیستم ولی کامنتای شما از بس تکراریه دیگه تهوع آور شده
    • سید IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      13 4
      خطاب به 20:55 : نوشته ات جار می زند که طرفدارشان هستی یا نه!!!!!!!!
    • محمدرضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      دوست داشتم با نظر کسی که منطقی مخالفت میکند بحث کنم.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    53 1
    خاک عالم تو سر این احمق جنگ را کس دیگری می کند کسی دیگری شهید می کشد کسان دیگری سال بسال زن و بچه هایشان را نمی بینند و الی این احمق ها می ترسند واقعا خاک تو سر این بد بخت ها که رهایشان بکنید از ترس خودشان را خراب می کنند
  • مریم IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    76 3
    خفه شوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو جاسوس وطن فروش همین شماها نفوذیها آلارم مثبت میدید به دشمن. ملت ما از هیج چیزی نمیترسد و نگران امضا نشدن هیچ خیانت نامه ای نیست. از امضا کردنها فقط تحریم و گستاخی بیشتر دشمن عاید ملت شد.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    33 3
    امسال شما بزدل ها که از حمله امریکا می ترسید کشور رو به لجن کشدید این همه تحریم و بدبختی رو تحمل میکنیم که جلو امریکا ایستادگی کنیم نه از ترس حمله به ایران عقب نشینی کنیم ایران کشور شهید پرو هست جای بزدل های مثل شما نیست که کشور رو به گند بکشید از ترس و بزدلی
    • جمشید معمار IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      30 1
      چرا قوه قضایی اینرا به جرم خیانت محاکمه نمیکند....اکثر اصلاح طلبها خاین هستن
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    46 2
    خدایا جواب افساد طلبان را محکم وزودتر بده. الهی آمین.
    • US ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      6 0
      خائن آنهایی هستند که مملکت به این وضع انداخته اند حال اصولگرا باشد یا اصلاح طلب یا متحجر
    • احمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      3 0
      خطاب به 22:26، مملکت را تفکر مشتی لیبرال مسلک و شبه روشنفکران غربزده به این روز انداخته است، چهره خائنین بیش از پیش برای ملت مشخص شده است، بهتره جمع نبندی، همه دیدیم که بعد از برجام تحمیلی وضعیت به مراتب وخیم تر از قبل از برجام شد.در ضمن بحث از اصولگرا و اصلاح طلب نیست، ما از تفکر انقلابی واقعی دفاع می کنیم.
  • مهماندار هواپیما IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    29 1
    خاک بر سر اصلاح طلبانی که به تو بیسواداعتماد دارن مگر تا بحال تندروی مجلس یه کشور باعث حمله شده انهم در ایران که وقتی تندروی در باره حفظ منافع ملی بوده امریکا عقب نشینی کرده است
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    21 1
    این همه اعتماد به ترامپ به کجا رسیدیم ک الان برسیم بس کنید ما از جنگ نمیترسیم
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      1 0
      نه جنگ می شود، نه مذاکره می کنیم
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    17 1
    ترامپ که سهله پدرجد ترامپ و کاسه لیسهاش هم هیچ غلطی نمی تونند بکنن . تو و دارو دسته ات هم باید این آرزو را به گور ببری که برای امثال شما جا باز کنن
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      2 0
      آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
  • حیدر صالح IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    55 1
    در تمام دولتهای دنیا متهمان امنیتی که مورد اتهام قرار می گیرند هر شخصیتی که غیر ذی صمت در پروتنده از آنان دفاع کند فورا مورد اتهام قرار خواهند گرفت و بازجویی می شود. نمی دانم چرا در این مملکت هرکسی که با مامان جونش قهر می کند می شود مدافع خلاف کاران امنیتی می شود ! البته گویا جاسوسی برای دشمنان قسم خورده مملکت هم جرم نیست!
  • علی افصحی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    32 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی همچون اسلام به رهبری پیامبر عظیم الشان اسلام مظلوم است. پیامبر به هنگامی که مکه را فتح فرمود همه کفار را انتم الطلقا نمود. و آن ها هم منافقانه اسلام آورده و با صبر و انتظار زمان خریدند تا فجایع شهادت امام علی ، امام حسن و عاشورای حسینی را رقم بزنند.در جمهوری اسلامی هم همه طلقا ها از بعد از رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی ،ارام از پوسته خود به در آمده و در حالتی که شغل و مدرک تحصیلی ربوده بودند شروع به لجن پراکنی کردند.طلقایی که در پیش از انقلاب یا بی هویت بودند یا وابسته. یکی از این افراد همین آقای نقیب زاده است.ایشان پس از پوست اندازی و کسب موقعیت و ثروت از قبل جمهوری اسلامی، به ناگهان تبدیل به افرادی شد که نه تنها با موج عظیم ملت مسلمان انقلابی دلداده ولایت فقیه همراهی نکرد بلکه تبدیل به نوچه های لوتی های مفلوکی چون ترامپ شد که هشدار می دهد اگر زیاده روی کند مجلس یازدهم، ترامپ حمله می کند.واقعا به حال دانشجویانی که از این عقب افتاده ذهنی درس گرفته‌اند باید گریست.واقعا به نقیب زاده می توان نام نه استاد که عقب افتاده ذهنی گذاشت؟ اگر ترامپ حمله کننده بود سربازان ولایت روزی که پهبادش را زدند و یا روزی که پایگاه عین الاسد را با موشک ها زیر و رو کردند همان ایام حمله می کرد. الآن که در بحران کرونا گیر کرده و مفلوک تر از همیشه است سرباز ولایت می ترسانی؟! سربازان ولایت در سوره آل عمران آیه ۱۷۲ خوانده اند : الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبنا الله و نعم الوکیل.وقتی به سربازان احد برخی گفتند علیه شما دشمنان متحد شده و عنقریب حمله ور می شوندبترسید، آن ها بر ایمانشان افزوده شد و ندا دادند برای ما الله کافی است و او بهترین وکیل برای اعانه در امور ماست . آقای نقیب زاده مرعوب سربازان ولایت را به امر، می ترسانی زهی خیال باطل.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    20 0
    شماها که اینقدر میترسین و میلرزین برین به درک برین به جهنم برین 1جا پیدا کنین خودتونو گرم کنین بی شناسنامه ها بزدلا 6722
  • ابویسانی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    21 1
    بیچارگی کشورهای اسلامی در مقابل غرب امروز، حکومت چنین افکاری بر آنها است. ترسیدن و ترساندن مردم مظلوم تا برای همیشه تحت سیطره آنان باقی بمانند.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    36 2
    ترلامپ ... میخوره با تو مردک بزدل بی بته خائن
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    22 1
    آمریکا به ایران حمله کند مطمئن باشید نسل اصلاح طلبان و فتنه گران و سلطنت طلبان را در می آوریم. آرزومندیم ترامپ زودتر حمله کند
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    22 0
    احمق بدبخت در طول تاریخ هیچ خائن خودفروخته ای عاقبت خوشی نداشته چون حتی اونیم که تو خودتو بهش فروختی میفهمه نباید بهت اعتماد کنه و حالیشه که تو که به وطن خودت رحم نکردی و خیانت کردی واسه بار دوم و سوم هم ممکنه بکنی و اینبار به خودشون خیانت کنی پس خرشون که از پل بگذره سیفونتو میکشن
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      3 0
      اصلاح طلبان ترسو
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    14 0
    چند سوال خیلی ساده از حامیان FATF که البته هرگز جوابی برایش ندارند. سوال اول: وقتی حتی روسیه و چین با ایران رابطه بانکی ندارند کدام رابطه بانکی بین المللی برای ایران مانده است که می ترسند در صورت عدم پیوستن ایران به FATF آنهم قطع شود؟ به عبارت دیگر وقتی کسی محکوم به اعدام شده حالا دوبار حکم اعدام برایش ببرند در عمل چه فرقی می کند؟ سوال دوم: چرا آمریکا اینقدر دلسوز ایران شده است و نگران عدم شفافیت مالی و فساد در ایران است؟ اگر در ایران فساد باشد که به نفع آمریکا است! سوال سوم: با توجه به اینکه صرافی ها با کمک روشهای غیر شفاف در خال دور زدن تحریمها و رساندن ارز به ایران هستند اگر این شفاف سازی صورت گرفت و این راهها لو رفت و دلار به بالای صد هزار تومان رسید چه کسی را باید اعدام نمود؟
  • حسین IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    13 0
    سیاست در عمل نشون داده کوتاه بیای زدنت اما اینا اسرار دارن کوتاه بیایم کی قراره ادم شیم معلوم نیست
  • karim IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    17 0
    جناب آمریکا با تمام بوق و کرنایی که داشت توی این چهل سال هیچ غلتی نتونست بکنه، الان هم اگر شما وطن فروشان دست از شانتاژه و جاسوسی و نوکری بردارین باز هم هیچ غلت دیگری نخواهد کرد.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      8 0
      92نماینده خدوم البته ردصلاحیت شدند که به جرم دزدیوفاسددرمجلس فعلی مثل توهنورهستندکه به آمریکاه دلبستند ودهنشون روبایدگل گرفت..
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    10 0
    عجب موجوداتی هستند برخی اصلاح طلب ها خودشان را پسر خاله ترامپ و اوباما و سران فاسد برخی کشور های اروپایی میدانند و حیا هم نمی کنند این موجودات وطن فروش را چه حکمی باید کرد
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      5 0
      وطن فروش
  • جان برکف مکتب سلیمانی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    9 0
    هنوز از مدل های بازدارنده سقوط پهپاد و توقیف کشتی انگلیسی و موشک باران عین الاسد درس نگرفتید؟؟؟؟؟؟ بزدلی حدی داره. دشمن ضعیف کش است نه قوی کش.تاریخ دشمن در لیبی عراق افغانستان و...ثابت کرد. آزموده را آزمودن خطاست.داداش ترسو
  • عبا دالله IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    سلام انقدر رسیدن به قدرت کور تان کرده که حتی تحمل بیان یک عقیده را ندارید قران می فرماید حرفها را بشنوید وانتخاب کنید شما حتی با بیان قران هم مخالفید تنک نظر ان قدرت پرست نوکر صفت برای رسیدن به قدرت چاپ لوسان از خود بی گانه ای مرک بر امریکا
  • سیدعلی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    9 0
    افرادی که تلاش می کنند تهدیدات دشمن را باورپذیر کنند را اصطلاحا پیاده نظام داخلی دشمن یا ستون پنجم می نامند
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    11 0
    دادستان محترم این نقیب کدام معلوم الحال است که کشور و نمایندگان کشوررا از زبان رئیس جمهور یک دولت خارجی بیان می کند ایشان چه سر و سری با اجانب دارند هر ایرانی از این قبیل اظهارات؛غرور ایرانی بودنش جریحه دار می شود.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    9 0
    اسهال طلبا باید برن ته چاه فاضلاب زندگی کنن تا از حملات ترامپ در امان باشند
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    8 0
    جدی میگه اگر مجلس بعدی آغل تغذیه گروه اصلاح طلبان و کارگزاران و تذبیر امید بهمراه اربابان خارجی را تخریب کند و نگذارد اینها باهم از منافع ایران بخورند واقعا جنگ شروع میشه یعنی امریکا نزنه خود اینا میزنند عین زمان احمدی نژاد که یه سنگ از امریکا و اروپا بطرف ایران پرت میشد اینا ده تا دیگه سنگ به اونا میدادن و گرا دقیق هم میدادن، ایشالا مجلس بعدی با کمک رهبری و نیروهای با تجربه دولت قبلی یکبار برای هنیشه پپزه مفت خوران و و غارتگران و استعمارگران را به خاک بمالن تموم بشه به امید حق
  • FR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    11 0
    مرگ بر آمریکا شعار اول و اصلاح طلبان تهوع آور شعار د.م ماست
  • رضا IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    10 0
    با آمریکا جنگیدن و تکه تکه شدن بهتر از ذلت کثیف شماست ذلتی که هیچ نفعی برای مملکت نداشت ثروتی که اندوختید از خون شهدای این مملکته مردم زیر فشار اقتصادی دارن له میشن بخاطر خیانت شما و مدیریت افتضاحات لعنت بر سازشکار منافق و منفعت طلب.
  • DE ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    10 0
    نقیب زاده: اگر مجلس یازدهم تندروی کند ترامپ حمله می‌کند زیرا امریکا داداچ ما اصلاح طلبهاست و میدونه ما خودمون به تنهایی چند برابر جنگ امریکا داریم ایران را تخریب میکنیم حمله امریکا دیگر اضافیست..../ نپیوستن به اقتصاد مقاومتی و منتظر پیوستن به FATF شرایط کشور را بغرنج می‌کند
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    15 0
    انشالله زودتر جنگ می شود و همه می رویم تا از ارزش هایمان دفاع کنیم
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    13 0
    ترامپ تا شما را دارد ، چیزی کم ندارد
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      2 0
      سربازان ترامپ در ایران
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    20 9
    خدا قالیباف و همه انقلابیون تحت خط رهبری رو حفظ کنه به کوری چشم منافقا
  • رمضانعلی محمدیان US ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    13 0
    بسم الله.باسلام.از اثرات مانورتجمل در دولت مدعی سازندگی ساخته شدن این نحله فردگراو لذت محور است که از شکست خوردگان مقابل نفس اماره همه شان را جمع وگروه بندی کرد در نامهای چی چی گرا وچی چی طلب وحومه ها واز همه پلیدتر مشارکتی ها که به لطف الهی که در قالب ولایت فقیه ظهور حق پیدا نموده درساحت مدیریت امت این نحله ها حکم ویروس های ضعیف شده ای را بازی میکنند که واکسینه میکنند ملت ولایت محور را پس نعمت الهی هستند والسلام.
  • غلامرضا IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    سلام دوباره این آقایان دارند طبل ترس چنگ میزنند تا به هدف شوم خود تحمیلی مثل فرجام و اطاعت از اربابشان آمریکا و اسرائیل تن بدهیم بگذارید هر اتفاقی بیفتد یکباره بیفتد تا سرنوشت ملت روشن شود بخدا بس است شعار های سال ۹۶ و۹۷
  • میانجی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    اقای نقیب زاده لولو ساز شدی ؟ بزار لولو ما را بخوره ... از کجا برای این تبلیغات پول میدن ؟
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    ما هرچی از این اصلاح طلب ها می شنویم همش دروغ دروغ است
  • کاوشگر فضایی IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    نکبت، توی این شرایط جهنمی ویروس نجس دست ساز امریکایی اگر مرحم درد نیستی پس اون دهن لجنتو ببند . اشغال بی شرم اسهال طلب ...
  • محید IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    ۴سال ترمز کشور را کشیدید که ترامپ حمله نکند.؟ شما چه ارتباطی ا نها دارید که از این موضوع خبر دارید؟ مردم به افکار شما نه گفتند پس لطفا.....
  • مرصاد IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    اینا ؛ رسما زدن به سیم آخر !!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    همونایی که میگفتن امضای کری تضمین است، الان میگن اجرای fatf به نفع کشور است
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    جناب نقیب زاده دیگه این خالی بندی ودروغ گوئی های شماحناورنگی پیش ملت نداره بهتره که کاسه وکوزه خودتان راجمع کنیدشهادت سردارسلیمانی و7سال کشوررامعظل کردن نتیجه تفکرات شماهاست.آمریکاهیچ غلطی نمیتونه انجام بده اگرم حمله کردشماصلاح طلبان که کم به آنهاخدمت نکردیدپس باشماکاری نداره اگرهم پیروزشدشمااصلاح طلبان درکشورمی شویدمزدورونوکرآمریکاپس چراناراحت هستیدکه ممکنه حمله کنه .پس بتمرگیدحرف مفت نزنید
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    متهمان پرونده جاسوسی محیط زیستی فرزندان طبیعی صهیونیزمند .
  • پ IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    اتفاقا اگر مجلس منطقی و معتدل و محتاط عمل کند ترامپ حمله نمی کند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    .اما مجلس یازدهم .....و اما......
  • وحید IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    ای بزدلای بیشرف
  • US ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    آدم کثیف داره گرا می دهد؟! مملکت رو به خاک سیاه نشانیدید سیر نشدید؟!
  • حسین US ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    12 0
    مصداق تمام وکمال ترسو ، اصلاح طلبانی امثال افراد فوق الذکر هستند حضرت رسول (صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم) به على عليه السّلام فرمودند: يا على! هرگز با شخص ترسو مشورت نكن زیرا او راه انجام كار را براى تو مشكل مي‌كند. 1- با بخيل نيز مشورت مكن، او هم تو را از مقصود باز مي دارد. 2- با حريص نیز مشورت نكن چون شرّ و فساد موضوع را براى تو آرايش مي‌كند. 3- بدان كه ترس، بُخل و حرص غرايزى هستند كه از سوء ظن توليد مي شوند. بنابر این تحلیلهای آبکی اینها فقط بدرد خودشان میخورد.
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    13 0
    اتفاقا اگه حمله ای تو کار بود ، در دوران همین مجلس منفعل انجام می شد نه در دوران مجلسی فعال تر . خودتو بذار جای ترامپ تو دوران نا کار آمد ها حمله می کردی یا محافظه کاران ؟ تازه اگه اونم ترامپ و آمریکا تا سال دیگه دووم بیارن !!!!!!
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    8 0
    اصلاح طلبان، حامیان اصلی جاسوس ها
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    8 0
    مرگ بر خائن
  • مسعود IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    8 0
    نقیب زاده دهنتو ببند
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    7 0
    ترامپ وتو وگرونا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
  • کیکاوس IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    این شخص اصلاح طلب، داردازیک برنامه (توطیه) که خودش هم اطلاع دارد پرده برداری میکند، چراکه ترامپ تاالان جرات نداشت حمله کند، چطورمیشود، بعداز مجلس دهم، حمله کند، ظاهرا، آقایان مثل گرانی وبنزین بدشون نمیاد(حالاکه برجام، جونم گ شده) آمریکاحمله کند، گرچه بقول مثل معروف:شتردرخواب...!!
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    16 0
    شما برای همیشه مردهاید مگر مرده هم حرف میزند آنقدر از حضور نمایندگان مجلس یازدهم در هراس هستید که اربابتان در هراس نیست شما ماموریت اربابتان را اجرا میکنید و باید گفت عرض خود میبری و زحمت ما میداری
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    همین که رویه ضد فساد بگیره کافیه لازم نیست به قول خودتون تند روی کنه اونوقت خیلی چیزها درست میشه از جمله اظهارنظرهای بیخود امثال شما
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    بابا اینا جیره خوار آمریکا هستن خودتونو ناراحت نکنید ...
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    ترامپ الاغ بلانسبت بیندگان غلط میکنه وبه ...؟پدرتو وامثال تو می خنده!ایران وایرانیان دوره ی ترس هراسی را پاس کردند بخاطر همین سیاست های غلط بود که امریکای بیشرف وانون خوک کثیف بعداز 40 سال که با عزت وسربلندی.جراءت کردند،سردار رشید اسلام را.ترور کنند!بازهم بااین قمازبازطرح دوستی بریزیم-مرگ وننگ ابدی برترامپ الاغ-مرگ وننگ براسراییل -
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    خداوند این احمق‌ها را فرستاده تا در ایران زندگی کنند و نون و اب این مملکت بخورند ولی طرفداری از غرب کنند بیشرفها یک جو غیرت از خودتان نشان دهید.چند می گیرید تا اینجوری حرف بزنید بگید تا بهتان بدیم بخدا غیرت و غرق ملی خیلی خوبه.
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    این گرگهای درلباس میش بر ای خوش خدمتی برای اربابانشان جزاینکه مردم رو ازجنگ بترسانندوازجاسوسان طرفداریکنندکاردیگری بلدنیستند
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    ترامپ گوه خورد
  • سیدعبدالله IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    شما وطن فروشان بزدل فکری به حال خودتان بکنید ا لبته حق دارید بترسید چون دین درست وحسابی دارید نه غیرت دینی ونه ملی ونه شجاعت. ای عقب مانده های منگل سیاسی کدام کشور با مذاکره با آمریکا مشکلش را حل کرد که ما دومی باشیم.
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    غلط میکند باتو
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    نقاب زاده مگر زمان مجلس و دولت همفکران و یاران شما با آنهمه عرض ارادت مخفیانه و آشکارتان به کدخدایتان ترامپ آمریکا حمله نکرد و ناجوانمردانه حاج قاسم را شهید نکرد .نقاب زداه دهنت زو نبندی فک بی مصرفت را خرد می کنیم.
  • نادر IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    آقای نامحترم هیچوقت یک ایرانی رو از جنگ نترسانید(تهدید نکنید)
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    ما اگر نخواهیم زرهای زیادی این جماعت را بخوانیم کیو باید ببینیم؟ من رسانه های اینها را نمی بینم ولی هر وقت مشرق را باز می کنم در همان صدر صفحه با چیزخوریهای اینها روبرو می شوم. یا اینها پوشش ندهید و یا در یکی از فولدرهای فرعی بگذارید و یا اگر سه بار دیگر هم ببینم این رویه را، شما را هم مانند رسانه های مفسدین تحریم می کنم.
  • عارف IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    خدایا خواهش میکنم مارا از دست این قده های سرطانی نجات بده
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    اقایان اصلاح طلب انچه در وجودتان هست به زبان میارین واقعا ادمهای ترسو وبز دل هستید
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    با سلام بنظرم این حرفها و اظهار نظر ها شما موجب جسارت دشمن می شود کشور ازاد می باشد بر اساس منافع خود توافق را قبول کنند یا نکنند ؟
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    یانکی go home
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    در دولت کثیف اضلاح طلبان با کار جاسوسی،که تمامشان برای کدخدا انجام میدهند بعید نیست مرگ و ننگ ابدی بر وطن فروشان اضلاح طلب
  • داریوش IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    ایکاش پاسخ من به نقیب زاده و نقیب زاده ها میرسید(مگر در این ۷ سال روحانی در مقابل آمریکا نرمش نشان داد این آمریکائیها ما را قلقلک و برایمان جوک تعریف میکردند که حال نگران اخم و حمله هستید) ما ملت در طول تتریخ هرچی کشیدیم از مزدوران ترسو چون شماها بوده است
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    ايران با همه كشورها فرق دارد چون رهبرى بزرگ ومردمى اگاه دارد با هيچ كشورى مقايسه نكنيد و اگر امثال شماها اينگونه روده درازى ميكنيد مديون ازاد انديشى و ازاديخواهى رهبر عزيزمان هستيد وگرنه تا حالا همه شما اصلاح طلبان خائن خفه شده بوديد
  • US ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    يك عده روشنفكران عقل باخته مردم را احمق فرض كرده وحرفهاى ميزنند كه جز درمغزهاى سيمانى انها درهيج مغزى نمى گنجد چكيده اش اينست امريكايى كه درجهت تحقق خواسته هاى انسانى مردم عراق هفت هزار ميليارد دلار هزينه كرده است براى جلو گيرى از تندرويهاى مجلس يازدهم هزينه بيشترى خواهد كرد
  • کیان IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    سلام .ما هنوز انتقام خون سردار رو نگرفتیم .باید یه حمله غافلگیرانه در عراق انجام بشه حداقل ۱۰۰ امریکایی بجاش کشته بشند
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    جناب نقیب زاده:شجاعت ایرانی دردوران دفاع مقدس ثابت شده ست که وقتی نوجوانش درقلب دشمن اسیر میشود ودستش دردست سرباز دشمن است مرتب میگوید" الموت الصدام"دیگه این صحنه را تمام دنیا دیدند وباعث حیرتشون شده بود-ویا اینکه دیاری که ما دران ساکن هستیم نزدیک 200 موشک زمین به زمین 9و12متری زده وشهر خالی نکردیم ونترسیدیم!شب موشک میزد صبح همه پای کاروکاسبی شان بودند-که حضرت آقا هم درآن زمان تشریف آوردند وآزنردیک ملاحظه فرمودند-پس دربرابر دشمنی که دشمنی اش به اثبات رساتده وسردار عزیز ماویاران باوفایشان راترور می کنند چرا باید کوتاه بیایم-رهبر عزیزمان هم فرمودند:ما اصلا طالب جنگ درمنطقه نیستیم ولی هرحرکتی ازطرف دشمن رابی جواب نمی گذاریم ولی تن به ذلت نخواهیم داد-
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    زمانی در ستاد دکتر احمدی نژاد بزرگی می گفت : مشکل ما اینه که برای انتصاب افراد و بکارگیری شان در اطرافمان آدم فهیم و با عرضه نداریم !!!! الان اگه این اخبار رسانه های اقلیت را ببینید و نظرات را مرور می کنید! نه تنها از فهم و شعور خبری نیست ! عاری از انسانیت و اخلق نیز هستند !!
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    راستی شما از تغییر مصوبه مجلس د رراهرو و یا هنگام تایپ چیزی شنیده اید؟
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 1
    اینجا چقدر طالبان و داعشی وجود دارند ؟؟؟؟ همه شان می زنند و می کشند ؟ نوشتن یه آیه برای اثبات خودتان ، حقانیت به همراه نمی آورد ! سعی کنید انسانیت و عقلانیت خود را بالا ببرید ؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 1
    به پیشنهاد به نهاد های امنیتی و سازمان اطلاعات سپاه ! قانونی صویب کنید و به اطلاع همه برسانید که از این به بعد سخنانشان را که باید جایی بیان کنند ، ابتدا به این نهاد ها بدهند و در صورت تصویب اینها ، بیان شوند ! اینجوری برادران خاطرشان مکدر نمی شود !!
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 1
    برای اولین باره میام سایت مشرق ! مطمئن هستید اینها نظرات هم وطنان ایرانی ماست ؟؟ نه طالبان و داعش ؟؟
  • بهزاد زارع IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    سلام چرا سران اصلاح طلب می خواهند مدام ترس را روبرویی با آمریکا را به مردم القا کنند؟ مطمئن باشید که آمریکا هیچ وقت با ایران وارد جنگ نمی شود و مطمئن باشید اگر با اقتدار در برابر آمریکا ظاهر شویم بدون شک آمریکا عقب خواهد نشست.
  • ابو سجاد IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    تواگه ازترس جازدی واز مال دنیا تون میترسید میتونید مثل دوستان تون گنجی مهاجرانی وخیلی مزدورهای اصلاح طلب ازایران برید یک ایرانی باج نمیدهد چون تربیت شده مکتب سلیمانی است از مرگ نمیترسد
  • حسین IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    جناب نقیب زاده اگر اینقدر از حمله آمریکا حراست دارند میتوانند به آمریکا مهاجرت نمایند تا اینقدر لرزه عذابشان ندهد
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    شما جیره خواران ایالات بهم ریخته بدانید چه شما چه ارباب شما هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    نقیب زاده تو چکاره ملت هستی که دائم فضولی میکنی نمایندگان راملت انتخاب کردند توچکاره ای که تعیین تکلیف میکنی برا مردم ونمایندگان
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    شما چکاره ترامپ هستی که هر روز یک. پیغام ازش میاری
  • س IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    دوران بزن در رو گذشت خواب آلو
  • كريم IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    آمريكا به ايران حمله مي كند و تو و همپالكي هايت (يعني همگي اصلاح طلبها و ...) به آمريكا مي رويد.
  • کریمی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    اصولا اين اصلاح طلبها ( افساد طلبها ) فقط می خواهند ملت خودشان را بکوبند و بترسانند ، این همه در دوره رئیس جمهور روحانی به آنها باج دادند و کرنش کردند چه شد ؟!! فرمایش قرآنی است هر چقدر در مقابل دشمن کرنش نشان بدهیم اینقدر چوبش را خواهیم خورد و الان چوب همان را می خوریم ، امثال نقیب زاده قطعا از آمریکا و کشورهای غربی می خورند که چنین روحیه مردم را خراب می کنند مثل اصلاح طلبانی ( سروش ، کدیور ، گنجی ، شیرین عبادی ، جمیله کدیور و ... ) که تا در داخل مملکت بودند از این مملکت خوردند و مردم را از آمریکا ترسانند و حالا در آمریکا دارند می خورند ، نقیب زاده هم روزی فرار خواهد کرد و بر سر سفره آمریکا خواهد نشست پس مجلس بدون ترس باید کارهای انقلابی انجام دهد . روزی در زمان جنگ بنده یک نفر بودم ولی حالا سه فرزند رشید دارم کافیست آقا لب تر کند پدر آمریکا را در می آوریم فقط این خائنین داخلی از پشت به ما خنجر به ما نزنند
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    این یارو دیگه گیه که سرشو از ظرف اشغال بیرون اورده و زر میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس