کد خبر 1055551
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
پنتاگون نمایه

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تعداد مبتلایان به کرونا در میان کارمندان این وزارتخانه به ۶۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان کارمندانش به ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

تصمیم پنتاگون درباره جابه‌جایی نظامیان آمریکایی در خارج از مرزها

بر اساس اعلام پنتاگون، دست کم ۱۳۳ نفر از این تعداد را مبتلایان به کرونا در نیروی دریایی آمریکا و از جمله ابتلای جدید در میان ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» بوده است.

همچنین ۴۴ نفر از این تعداد را تفنگداران نیروی دریایی آمریکا تشکیل می‌دهند.

مبتلایان به کرونا در پنتاگون در حالی افزایش یافته که شمار شهروندان آمریکایی که به کرونا مبتلا شده‌اند به بیش از ۶۸۵۰۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۱۰۳۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

دولت ایالات متحده که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش‌های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورده، اکنون به دلیل تعداد زیاد افراد بیمار، با کمبود کیت‌های تشخیصی مواجه شده است.

سازمان بهداشت جهانی نیز روز سه‌شنبه با بیان اینکه ۸۵ درصد موارد ابتلا به کرونا در روز گذشته در آمریکا و اروپا بوده، گفت آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل شود.

از سوی دیگر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از «مون جائه این» همتای خود در کره جنوبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا درخواست کمک کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    4 0
    خون حاج قاسم این جوری یقه کثافتها رو گرفت.
  • DE ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    امریکا واقعا فقط براش از درو دیوار داره عذاب میباره.ویروس القاعده را درست کرد پرید به خودش ویروس داعش را درست کرد پرید به خودش ویروس کرونا را درست کرد پرید به خودش.فقط ویروس منافقین را درست درست کرد به خودش نمیپرند .چون یک گروهک تروریستی کوچک هستند که مانند مگس خلا منظور مگس در خلاء یعنی بیرون از جو ویزویز میکنند و اهمیتی ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس