کد خبر 1056743
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
نیروی نظامی آمریکا و اسرائیل

آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی علی‌رغم شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان مانور نظامی انجام دادند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، علی‌رغم آنکه ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع گسترده یافته است و بیشتر کشورها با بحران روبرو هستند، آمریکا و رژیم صهیونیستی روز گذشته در جنوب سرزمین‌های اشغالی مانور نظامی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید:

جهان در نبرد با کرونا؛ آمریکا در فکر حمله به شهرهای مذهبی عراق

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر در حساب توئیتری خود نوشت: «این مانور هوایی در ابتدا به عنوان بخشی از تمرینات سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از شیوع کرونا تاریخ آن تغییر کرد.»

در اوایل ماه جاری آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند مانور مشترک را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخته‌اند، اما روز گذشته (۲۹ مارس) خبر اجرا شدن این مانور منتشر شد.

این در حالی است که آمریکا با بیش از ۱۴۲ هزار مبتلا که ۲۴۹۰ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند در صدر جدول کشورهای آلوده با ویروس کووید ۱۹ قرار دارد. رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است تاکنون بیش از ۴۳۰۰ مبتلا به کرونا دارد که ۱۶ نفر از آن‌ها جان باخته‌اند.

نیروهای نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز به این ویروس آلوده شده‌اند. در اسرائیل ابتلای ۱۹ سرباز رسما تایید شده و بیش از هزار نفر از سربازان در قرنطینه هستند. پنتاگون نیز تایید کرده است ۲۸۰ نفر از نیروهای ارتش آمریکا به کرونا مبتلا هستند و اطلاعاتی نیز درباره ابتلای تعداد بیشتری از سربازان هم منتشر ساخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لپی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    6 0
    نقشه کشیدن . کوکه ها.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    7 0
    جنگ درراهه
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    6 0
    یکی از اهداف کرونایی کردن جهان مشغول کردن دنیا و ایران به یک بیمار است و در همین اثنا امریکا و اعراب هم پیاله به پایتخت سوریه حمله کنند و نسخه مقاومت اسلامی را بپیچن.ما باید هوشیار باشیم ولی فکر کنم نقشه اونا خیلی خفنه
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    تقلا برای ماندن در منطقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس