کد خبر 1054691
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
تراکتور

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد این باشگاه خواهان تعطیلی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی در فصل جاری است.

به گزارش مشرق، میرمعصوم سهرابی درباره بلاتکلیفی تیم های لیگ برتری برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات بیان کرد: متاسفانه شرایط بدی اتفاق افتاده است. ما امروز تصمیم گرفتیم تمرینات خود را از روز ۷ فروردین ماه آغاز کنیم تا از نظر بدنی وضعیت‌مان افت نکند، اما واقعیت این است که شروع تمرینات بسیار برای فوتبالیست‌ها خطر دارد. فوتبالیستی که تمرین می‌کند، سیستم ایمنی بدنش ضعیف می‌شود و خطر ابتلای او به ویروس کرونا زیاد می‌شود. از این گذشته کادرفنی و اجرایی تیم‌ها ممکن است مبتلا شوند. اگرچه می‌توانیم رختکن‌ها را ضد عفونی کنیم و شرایط خاصی را به وجود بیاوریم اما به هر حال برگزاری تمرینات در این وضعیت خطرناک است.

وی ادامه داد: از این رو اگر تمرینات را آغاز نکنیم و منتظر اعلام سازمان لیگ باشیم هم نمی‌شود. شاید سازمان لیگ دو هفته دیگر بگوید فلان روز بازی ‌ها را شروع می‌کنیم. آنوقت ما باید بدون بدنسازی وارد مسابقات شویم و این باعث مصدومیت می‌شود.

مدیرعامل تراکتور همچنین گفت: پیشنهاد ما این است که سازمان لیگ سریعا تصمیم خود را درباره مسابقات بگیرد. اینقدر صبر نکنیم تا ببینیم چه می‌شود. بهترین راهکار در وضعیت کنونی تعطیل کردن مسابقات است. قطعا با توجه به اینکه تراکتور در بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی است و در جام حذفی نیز شانس قهرمانی دارد، از تعطیل شدن مسابقات ضرر می کند اما چندین بار گفته‌ام که جان انسان ها در وهله اول اهمیت دارد. ورزشکاران هم جزئی از جامعه هستند و فکر می‌کنم اگر لیگ تعطیل شود تیم‌ها هم مجبور به شروع تمرینات نمی‌شوند و این به نفع کل جامعه است.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که اگر لیگ تعطیل شود، تکلیف قهرمان چه می‌شود، بیان کرد: من می‌گویم لیگ را تعطیل کنند و وقتی لیگ تعطیل می‌شود جامی هم نباید داده شود. هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید. وقتی هنوز ۹ هفته باقی مانده چرا باید جامی به پرسپولیس داده شود؟ مسابقات فقط امسال تعطیل می‌شود و دوباره از سال آینده از سر می‌گیریم.

وی با ادامه پیشنهاداتش تاکید کرد: در این شرایط قهرمان معرفی نمی‌شود، اما ۴ تیم بالایی جدول به لیگ قهرمانان آسیا می‌روند. از سوی دیگر دو تیم لیگ یک هم به لیگ برتر سال آینده اضافه می‌شوند و سال بعد لیگ با ۱۸ تیم برگزار می‌شود. چه ایرادی دارد؟

مدیرعامل تراکتور همچنین خاطرنشان کرد: من از مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم سریعا تعیین تکلیف کنند. تعطیلی مسابقات راهی است برای اینکه از این بیماری رها شویم. شما می‌بینید که بازیکنان یوونتوس و اینترمیلان هم مبتلا می‌شوند و این نشان دهنده این است که کرونا با کسی شوخی ندارد. حتی المپیک و جام ملت‌های اروپا را نیز به تعویق انداختند. آیا لیگ ایران از آن مسابقات بزرگ‌تر است؟ به همین خاطر سازمان لیگ باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعطیلی مسابقات اقدام کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    7 5
    هههههه. تعطیل کنید و جام را ندهید تیم خودتون هم اول بود این طوری میگفتید؟ رو نیست که یه ذره استدلال هم ندارید فقط حرف میزنید
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      5 4
      ایول به شما! خدای استدلال و منطقید! عادت کردید جامهای اسنپی و بدون بازی با سفارش ... بگیرید!
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      0 0
      به ما چه که تیم ها یا فرار میکنن یا تو رختکن قایم میشن؟؟؟
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    7 4
    چرا تیمی که با 10 امتیاز اختلاف بالای جدول هست و از 30 هفته بازی ها 21 هفته گذشته است قهرمان نشود.پس عدالت کو.خجالت بکشین
  • امیر DK ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    8 3
    آخه شما چیکاره ای که نسخه می پیچی برای لیگ.ته پیازی؟سر پیازی؟ اگه تراکتور صدر جدول بود همین نظر رو داشتی؟!؟!
  • هادی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    7 2
    دیگه چی میخوای عمو جون؟
  • Mm99 IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    6 4
    امر دیگه!!! اگه خودتونم صدر بودید با ده امتیاز اختلاف همین حرفو میزدی ? تصمیم نهایی و واحد رو برای همه لیگها فیفا میگیرد و بس.:)))
  • هوادار فوتبال IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    5 3
    خیالتان راحت باشد خواب تعطیلی لیگ بدون اعلام قهرمان تعبیر نخواهد شد نه تراکتور و نه سپاهان و نه استقلال صلاحیت صحبت کردن در این مورد را ندارند بلکه فیفا بالاترین مرجع در باره تصمیم گیری این بحران جهانی در مورد ادامه یا عدم ادامه لیگ های کشورهای دنیا است اگر مسؤلین لیگهای کشورهای دنیا مثل مدیر عامل تراکتور فکر کنند باشگاههای جهان میلیاردها دلار بابت هزینه ها و قرار دادها با مربیان و بازیکنان و عوامل دیگر متضرر خواهند شد
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 7
    بوی سوزش قرمز میاد چه بویی
  • رضا IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    6 2
    تراکتورفوقش با این همه هزینه ششم بشه چه تفاوتی میکنه جام بدن یا ندن ولی جام هم میدن خوبم میدن تا سوزشش بیشتر بشه.
    • جعلپولیس IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      3 5
      نصف پیروزی و استقلال هم هزینه نکرده تراکتور! عقل و سواد داشته باشی و پرونده های فیفای جعلپولیس رو ببینی میفهمی! ولی حیف که تعصب کورتون کرده و حقیقت رو نمیبینید. در ضمن بازم جام اسنپی میخواید!؟
  • موسوی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    حرف مفت گاوآهن موتوری
  • MAX2000 IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    اقای سهرابی خوب میدونه اگه لیگ ادامه پیدا کنه هم نتیجه ای بهتر از سومی گیرشون نمیاد پس به همین اکتفا میکنه و میگه چهار تیم اول برن اسیا!!! میخوان پرسپولیس رو با ده امتیاز اختلاف قهرمان نکنن ولی شهر خودرو رو با دو امتیاز از اسیا محروم کنن !! از کجا معلوم اخر فصل جای تراکتور و شهرخودرو عوض نشه !!! ما هوادارای پرسپولیس نمیگیم لیگ تعطیل بشه ، لیگ رو ادامه بدن تا اخر فصل با سی بازی قهرمان مشخص بشه !!! ما جام شبهه دار نمیخوایم :)
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    1 1
    عزیز دل برادر اصلا اظهار نظر شما در مورد جام برای چیه؟ جام به هرکسی برسه به شما که نمیرسه چون اصالت ندارید.بعد هم اگه لیگ ادامه پیدا کنه سهمیه هم سهم‌تیم خوب پدیده و یا تیم متحول شده ی فولاد خوزستان خواهد بود. جام که سهله با اینهمه خرج آرزوی سهمیه رو هم باید به گور ببرید
  • الف IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    1 1
    الان شهرخودروی مشهد که کل لیگ از شما جلوتر بوده یک بازی هست شما اومدین جاشو تو 4 تا گرفتین سهمیه نگیره پرسپولیسم که با 10 امتیاز اختلاف و برد در بازی های رودررو قهرمان نشه؟ نوشابه یا سس اضافه نمیخوای؟ ظاهرا اموال ان شالله مشروع زنوزی بدجوری رو تو اثر کرده. بخدا روت میشد میگفتی جامو بدین به ما . ظاهرا عدالت از نظر شما یعنی اینکه هرچی شما بخواین. مشرق به عنوان یک شهروند طرفدار انتظار دارم چاپ کنی تا این افراد به شعور ما توهین نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس