کد خبر 1053379
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
نظامیان آمریکا

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین نظامیان این کشور به ۴۹ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری الجزیره،‌ وزارت دفاع آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد با افزوده شدن ۱۳ نفر دیگر به آمار نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در نیروهای نظامی آمریکا به ۴۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

کرونا تمام ایالت های آمریکا را درنوردید

وزارت دفاع آمریکا از روز جمعه گذشته سفر کلیه نظامیان آمریکایی و خانواده‌های آنها (افراد تحت تکفل) و همچنین کارکنان غیرنظامی پنتاگون به/از مناطقی آلوده را به ویروس کرونا به‌مدت ۶۰ روز ممنوع است.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در بین نظامیان آمریکایی مستقر در کره جنوبی، ایتالیا و ایالت‌های آمریکا مشاهده شد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا (CDC)، تاکنون حدود ۷۴۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند که ۱۱۶ نفر از آنها بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

تعلیق سفر کارکنان پنتاگون به کشورهای خارجی به دلیل کروناپنتاگون: تعداد مبتلایان به کرونا در ارتش آمریکا احتمالاً بیشتر از آمارهای رسمی استپنتاگون خواستار منابع مالی بیشتر برای مقابله با کرونا شدرای الیوم بررسی کرد: بدترین سناریو برای وزارت دفاع آمریکا در سایه انتشار کروناترامپ: مرز آمریکا و کانادا موقتاً بسته می‌شود

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس