بورس کرونا

یک سرمایه‌دار مشهور آمریکایی اعلام کرد: با توجه به آنکه تاثیرات شیوع ویروس کرونا طولانی خواهد بود،‌ بسیاری از افراد آسیب جدی خواهند دید.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، دولت‌های مختلف در سراسر جهان در تلاش هستند تا شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند. گسترش این ویروس اقتصاد جهانی را تحت تاثیر منفی خود قرار داده است.

جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی در باره تبعات منفی اقتصادی این پاندمی جهانی می‌گوید: بسیاری از افراد در این مسیر آسیب جدی خواهند دید، چرا که عواقب اقتصادی اپیدمی کرونا برای مدت زمان زیادی ماندگار خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

سقوط شدید بورس وال استریت برای سومین بار در ۶ روز گذشته

وی گفت: من پیش تر گفته بودم در صورتی که دوباره با بحران اقتصادی رو به رو شویم شرایط خیلی بدتر خواهد بود. 

این سرمایه گذار تاکید کرد: به نظر می‌رسد ما در حال رفتن به سمت بدترین بحران اقتصادی در تاریخ معاصر هستیم و طی چند ماه آینده به نتیجه قطعی در این باره خواهیم رسید.

راجرز می‌گوید: بسیاری از صنایع از جمله صنعت هوانوردی و مسافرتی از این مسئله خسارت می‌بینند و شرکت‌های با بدهی بالا آسیب پذیری بیشتری دارند. 

به گفته این سرمایه گذار شرکت‌هایی که در حوزه تجارت بین‌الملل فعالیت می‌کنند با مشکلات جدی رو به رو خواهند شد و برخی از آنها ورشکست می‌شوند.

راجرز پیش‌ بینی کرد به احتمال زیاد دولت‌ها به سمت کمک به شرکت‌های هواپیمایی و کشتیرانی خواهند رفت چرا که در غیر این صورت اتفاقات پیش رو برای کشورها شرم‌ آور خواهد بود. 

به گفته راجرز بسیاری از بازارها آماده بحران در سلامت جهانی نبودند و نمی‌دانستند این قضیه اتفاق خواهد افتاد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس