کد خبر 1137791
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
افشای تحرکات تروریستی ارتش آمریکا علیه مردم یمن

بنابر گزارش ایر وار از زمان روی کارامدن دونالد ترامپ در آمریکا موشک های پهبادهای اطلاعاتی این کشور در یمن ۸۶ یمنی از جمله ۲۸ کودک و ‌۱۳ زن را شهید کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، پایگاه آمریکایی اینترنتی-تحقیقاتی ایر وار در گزارشی در رابطه با اقدامات جنایت آمیز ارتش آمریکا علیه ملت یمن فاش کرد که دستگاه اطلاعاتی این کشور طی ۱۰ ماه ۱۱ بار با پهبادهای خود مناطقی از خاک یمن را بمباران کرده است.

طبق ادعای این پایگاه تحقیقاتی ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ تاکنون بیش از ۳۰ بار با به پرواز در آوردن پهبادها نقاط مختلف یمن و مناطق مسکونی را هدف قرار داده است.

ادعای این موسسه تحقیقاتی مبنی بر بیش از ۳۰ عملیات حمله پهبادهای آمریکایی به مناطقی از یمن در حالی است که کارشناسان نظامی کمیته های مردمی و ارتش یمن معتقدند که اقدامات جنایت کارانه واشینگتن علیه مردم یمن بیش از این آمار و ارقام است. انتقال سامانه های موشکی پیشرفته و جنگنده ها به عربستان و بکار گیری این تسلیحات توسط خلبابان سعودی-اماراتی و دیگر مزدوران ریاض طرق دیگری هستند که ارتش آمریکا مردم یمن را هر روز بشهادت می رساند.

این گزارش می افزاید: از زمان روی کارامدن دونالد ترامپ در آمریکا  موشک های پهبادهای اطلاعاتی این کشور در یمن ۸۶ یمنی از جمله ۲۸ کودک و ‌۱۳ زن را شهید کرده اند.

ایر وار در بخشی دیگر از افشای خود می نویسد: مقامات کاخ سفید و پنتاگون تاکنون از اظهارنظر در این باره طفره رفته اند و ادعا می کنند که هیچ واحدی در وزارت دفاع آمریکا وجود ندارد که میزان خسارت هایی که به مردم عادی و غیرنظامی وارد می شود، محاسبه کند.

همچنین پنتاگون ادعا کرده است که در فاصله سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ هیچ یمنی غیرنظامی در جریان حملات هوایی دستگاه اطلاعاتی آمریکا در همکاری با ارتش سعودی کشته نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس