کد خبر 1048476
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
امیرمحمد یزدانی

ملی پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی بوداپست گفت: سال گذشته به دوبنده تیم ملی رسیدم و حالا برایم اهمیت زیادی دارد که دوباره این اتفاق رخ دهد.

به گزارش مشرق، امیرمحمد یزدانی در مورد دعوت دوباره‌اش به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: تصمیمی بود که کادرفنی گرفته بود که من در یک اردو نباشم و به آن احترام گذاشتم. مربیان تیم ملی می‌توانند در مورد اینکه چه کسی در اردو باشد و چه کسی نباشد، تصمیم بگیرند. من تابع کادرفنی تیم ملی هستم. بعد که دوباره دعوت شدم، به اردو رفتم. 6 نفر بودیم که در اردو حضور داشتیم و روز شنبه به خاطر موضوع ویروس کرونا اردو را تعطیل کردند و به خانه برگشتیم تا دوباره اردو آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

مهربان: رقبای ما درگیر کرونا نیستند

وی با تاکید بر اینکه تمریناتش را ادامه خواهد داد، گفت: باشگاه ها همه تعطیل شده‌اند اما من در خانه تمرینم را ادامه می‌دهم تا آمادگی بدنم را از دست ندهم.

این کشتی گیر مازندرانی وزن 65 کیلوگرم که در مسابقات جهانی نورسلطان عضو تیم ملی بود، عنوان کرد: همه فکر و ذکرم این است که دوباره ملی پوش شوم. سال گذشته هم به دوبنده تیم ملی رسیدم و حالا برایم اهمیت زیادی دارد که دوباره این لباس را به دست بیاورم تا نشان دهم سال گذشته ملی پوش شدنم اتفاقی نبود. قطعا باید بیشتر از گذشته تمرین کنم و به خودم فشار بیاورم چون حریفان خیلی خوب و مدعی دارم.

یزدانی با اشاره به حریفان داخلی‌اش گفت: امیرحسین مقصودی و بهنام احسانپور هرکدام سبک کشتی خودشان را دارند و کشتی گیران خیلی خوبی هستند. کسی که می‌خواهد صاحب دوبنده تیم ملی شود باید با تمام وجود تلاش کند و بهترین باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس