عراق نمایه

عراقی‌ها برای برگزاری تظاهرات گسترده ضد حضور نظامی آمریکا در منطقه، در خیابان‌های مختلف بغداد حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، مردم عراق از نخستین ساعت صبح امروز با حضور در خیابان‌های بغداد، در حال آماده شدن برای برگزاری تظاهرات میلیونی ضد حضور نظامی آمریکا در این کشور هستند.

خبرنگار شبکه المیادین به صورت زنده از بغداد گزارش داد که از حوالی ساعت 8 صبح (به وقت محلی) مردم عراق در محله‌های مختلف بغداد حاضر شده‌اند تا تظاهرات گسترده ضد آمریکایی برگزار کنند.

المیادین همچنین گفت مردم عراق ضمن اعلام مخالفت خود با حضور نظامیان آمریکایی در کشورشان، این موضوع را محکوم کرده و خواستار خروج آنها هستند.

به گزارش المیادین، عراقی‌ها با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورشان در میدان التحریر، با حضور آمریکایی‌ها در این کشور مخالفت کردند.

بر این اساس، جمعیت مردمی که از نقاط مختلف بغداد برای مشارکت در تظاهرات ضد آمریکایی به مرکز این شهر می‌آیند در حال افزایش است.

تظاهرات‌کنندگان عراقی با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته «آمریکا از عراق بیرون برو»، از گروه‌های مقاومت در این کشور حمایت کردند.

خبرنگار المیادین از میدان التحریر گزارش داد که پیام این تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی مردم عراق این است که گروه‌های مقاومت از پایگاه مردمی برخوردار بوده و فراکسیون‌های پارلمانی به تلاش برای اجرای تصمیم اخراج آمریکایی‌ها ادامه خواهند داد.

خیل عظیم مردم از بصره و استان های جنوبی به منظور مشارکت در تظاهرات میلیونی عازم بغداد شده اند.

شبکه ماهواره‌ای العهد عراق گزارش داد شیوخ  عشایر،  علما، سالخوردگان نیز در تظاهرات میلیونی محکومیت حضور اشغالگران آمریکایی شرکت کرده‌اند.

شبکه الجزیره مباشر این تظاهرات را به صورت زنده پخش می‌کند، اما شبکه‌های العربیه و الحدث سعودی و اسکای نیوز عربی امارات علاقه‌ای به انعکاس این رویداد بسیار مهم ندارند.

در تصاویری که شبکه الجزیره مباشر پخش می‌کند، شرکت کنندگان در این تظاهرات میلیونی، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

** نماینده عراقی: لازم باشد آمریکا را با زور بیرون می‌رانیم

محمد کریم نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق در گفت‌وگو با سایت المعلومه افزود: این نیروها را به شیوه های مسالمت آمیز و دیپلماتیک و همچنین با استفاده از زور در صورت مخالفت با خروج از عراق بیرون خواهیم راند.

کریم تاکید کرد: بوق های تبلیغاتی آمریکا هرگز نخواهند توانست اراده ملت عراق برای بیرون راندن اشغالگران از کشور را در هم بشکنند.

وی تصریح کرد: ما در کنار تظاهرات کنندگان هستیم و می خواهیم که میهن همانطوری باشد که آنها می خواهند. هرکس خواهان پاسداری و حمایت از میهن است، باید اشغالگران و قاتلان و تروریست ها و کسانی که خون فرماندهانی را که پیروزی کسب کردند، ریختند، بیرون براند.

سرود عراقی‌ها برای خروج نیروهای امریکایی

کریم گفت: همه گزینه ها برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق از شیوه های مسالمت آمیز و آرام و دیپلماتیک روی میز است اما اگر آنها با خروج از عراق مخالفت کنند، با آنها به عنوان نیروی اشغالگر برخورد خواهد شد و براین اساس، با زور نظامی بیرون رانده خواهند شد.

یک فعال مدنی عراقی در گفتگو با العالم گفت پیام تظاهرات امروز واضح است و آن مرگ بر آمریکاست، وقتی ملت می گوید اشغالگران آمریکایی باید بروند دیگر هر صدای دیگری خاموش خواهد شد

تظاهرات کنندگان: حضور نظامی آمریکا در عراق برای همه منطقه زیانبار است و به نفع همه کشورهای منطقه از جمله ایران است که آمریکا اخراج شود، اگر آمریکا از عراق خارج نشود با جنگ مجبورش می کنیم منطقه را ترک کند. آمریکا به هنگام ورود داعش به عراق در سال 2014 تنها تماشاچی بود. هر مشکلی در عراق وجود دارد آمریکا در آن دست دارد.

تصاویر جدید از راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی مردم عراق

بر اساس گزارش شبکه ماهواره‌ای العهد عراق،‌نعم نعم للسیاده(حاکمیت آری)،‌نعم نعم للعراق(عراق آری) و کلا کلا لمحتل(اشغالگر،‌هرگز) از جمله شعارهای شهروندان عراقی در راهپیمایی میلیونی امروز است

در حال حاضر شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه العهد تاکید می‌کنند که خواسته اصلی ما اخراج نظامیان اشغالگر از عراق است.مشارکت امروز ما پیام روشنی به آمریکایی‌ها برای خارج کردن نظامیانش از عراق است.

شهروندان  عراقی تاکید می‌کنند : هرگز از خواسته اول و آخر خود یعنی خروج نظامیان  اشغالگر از کشورمان کوتاه نخواهیم آمد.

** مقتدی صدرخواستار لغو تمام توافقات نظامی با آمریکا شد

مقتدی صدر رهبر جریان صدر خواستار لغو توافقات نظامی با آمریکا شد و بر ضرورت بسته شدن تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا تاکید کرد.

رهبر جریان صدر در متن بیانیه خود به برخی از خواسته‌ها و الزاماتی که رابطه میان عراق و کشورهای بیگانه را مشخص می‌کند، اشاره کرده است.

 

بخشی از پیام مقتدی صدر به مناست راهپمیایی ضد امریکایی امروز در عراق:

1.بسته شدن تمام پایگاه های نظامی امریکایی که در خاک عراق وجود دارد.
2. بسته شدن مقرهای شرکت های امنیتی امریکایی و پایان به فعالیت آنها در عراق.
3. بسته شدن آسمان عراق به روی هواپیماهای جنگی و جاسوسی اشغالگران.
4. لغو تمام توافق نامه های امنیتی با اشغالگران به واسطه عدم توازن بین المللی در این توافق نامه ها؛ برای اینکه این توافق نامه ها در سایه وجود اشغالگران امضا شده است.
5. ترامپ نباید با یک نگاه از بالا، متکبرانه و خود برتر بینی، در تصمیمات و سخنرانی های خود درباره عراق عمل کند؛ در غیر این صورت ما نیز مقابله به مثل خواهیم کرد.

لگدمال کردن پرچم آمریکا در راهپیمایی میلیونی مردم عراق

جعفر البطاط فرمانده نیروهای پلیس فدرال عراق تاکید کرد شمار شرکت کنندگان در تظاهرات امروز از یک میلیون نفر فراتر رفته است.

شهروندان عراقی به نشانه مخالفت خود با حضور آمریکایی‌ها و تجاوزگری آنها به حاکمیت عراق، آدمک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به دار کشیدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات میلیونی تصریح می‌کنند که «کلا کلا احتلال»(اشغالگری هرگز) همچنان شعار دائمی و مستمر ما در برابر اشغالگران است.

** ائتلاف الفتح: امروز بوق‌های رسانه‌ای آمریکا قادر به درهم‌شکستن اراده ملت عراق نیستند

«محمد کریم» عضو ائتلاف الفتح پارلمان عراق به رهبری هادی العامری  ضمن تاکید بر حمایت از خواسته‌های تظاهرات‌کنندگان در تظاهرات میلیونی امروز تاکید کرد، همه گزینه‌ها برای اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مطرح است.

تصویربرداری هوایی از تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی امروز در بغداد

کریم در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تاکید کرد: «بوق‌های رسانه‌ای آمریکا امروز نمی‌تواند اراده ملت عراق را برای اخراج اشغالگران از کشورشان در هم شکند».

وی افزود: «ما می‌خواهیم ملت عراق میهنی داشته باشند که خودشان می‌خواهند، بنابراین کسانی که در پی وطنشان هستند باید اشغالگران، قاتلان و تروریست‌هایی که دستشان به خون فرماندهان پیروزی آغشته است، بیرون کنند؛ صرف نظر از اینکه سفارت آمریکا چه می‌خواهد».

بازتاب راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی مردم عراق در شبکه فرانس 24

عضو پارلمان عراق گفت: «همه گزینه‌ها برای اخراج نظامیان آمریکایی مطرح است در ابتدا شیوه‌های مسالمت آمیز، آرام و دیپلماتیک به کار گرفته می‌شود، اگر باز مخالفت کردند با آنها مثل نیروهای اشغالگر برخورد خواهد شد و با زور نظامی بیرون خواهند شد».

** سفارت آمریکا از شهروندان خود خواست به مناطق برپایی تظاهرات بغداد نزدیک نشوند

سفارت آمریکا در بغداد همزمان با آغاز تظاهرات بزرگ ضد اشغالگری در بغداد از شهروندان خود خواست از اماکن برپایی این تظاهرات دوری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، در این بیانیه آمده است: «احتمالا شهروندان آمریکایی امروز شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی در بغداد هستند و احتمالا راه‌ها مسدود شده است. کار کنسوگری در بغداد امروز همچنان متوقف است».

«شهروندان آمریکایی باید به سفارت آمریکا هم نزیک نشوند. کنسولگری آمریکا در اربیل باز است».

اعدام نمادین آمریکایی‌ها در عراق

در ادامه این بیانیه خطاب به شهروندان آمریکایی آمده است: «اقداماتی که باید بر اساس توصیه ماه مه 2019 سفارت آمریکا اتخاذ شود این است که به عراق سفر نکنید. از مناطق برپایی تظاهرات‌ها دور شوید و از رسانه‌های محلی آخرین اخبار و اتفاقات را دنبال کنید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    امروز روز قدرت‌هایی حاج قاسم در عراق در مقابل آمریکایی هاست
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      مشرق تورابه خدا کمتردروغ بگو خودت مدیون مردم وخدا نکن این دنیا تموم میشه!!!!!
    • محمد IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      ۱۰:۱۵ پماد بزن
    • DE ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      ۱۱:۳۷ سریع بنشین داخل استخر آب چون تا ماشین های آتشفشانی برسند آب بریزن فرش زیر پات رو هم سوزوندی .
    • پری مجرد48ساله IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      امروز روز ذلت و خفت آمریکا در منطقه غرب آسیاست و روز سوزش منافقان داخل حکومت ایران
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      اسکول های مشرقی به چه سوزشی افتادن که ساعتا به خاطر یه تیتر لایک میزنن.خخخخخخخخخخخ خسته نباشید مخصوصا اون اسکول محمد مشرقی.خخخخخخخخخ
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      ۱۲:۴۹ اسکول من زیر پام صندلی هست فرش نیست خودت فهمیدی چی گفتی کله پوک.خخخخخخخخخخخخ
    • وطن دوست TR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      سلام خدا بر ملت فهیم عراق سلام خدا بر شهیدان سردار سلیمانی و سردار ابو مهندس انشالله دولت ایران چشمهایش،را باز کند و عظمتی که در ایران و در عراق افریده شد را ببینند و کاسه گدایی از اروپا را بشکند
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      شوخی میکنه ولی برا اونا روغن سیاه دونه معجزه میکنه
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      غربگداها بدجوری آتیش گرفتن، از پیامهاشون معلومه
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      اسکول های مشرقی اخه عراق به شما چه ته پیازین سر پیازین؟!!!!!!
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      سلام دوستان مشرقی منا حلال کنید ازاینکه چندسالیه باعث ناراحتیتون شدم وکامنتارا منفی میزدم همش کار من بود مرا ببخشیدیه لحظه که فکرکردم دیدم دارم اشتباه بزرگی میکنم که با نظام مقدس اسلامی مخالفت میکردم.( اجرکم من الله)
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      5 157
      ارتش سایبری سعودی رم کرده امروز؟ چخه
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    مرگ بر عراق
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      مرگ بر خود حقیرت
    • پری مجرد48ساله IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      208 8
      برو گم شو آشغال کثیف
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      201 5
      به زودی شاهد مرگ اربابان کثیفت خواهی بود وهمون موقعیت که از غصه دق میکنی وان شاالله میمیری وتو جهنم بهشون ملحق میشی
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      57 1
      معلومه از تو کمپ اشرف این پیام رو دادی با اشرف البته زیر آوارهای آلبانی می سوزی منافق مرگ بر تو
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      2 1
      مرگ بر امریکا ؛ دشمن اصلی ما امریکاست.
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      2 0
      مرگ بر نژاد پرست. نژادپرست سرباز شیطان است.
    • محسن IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      2 0
      مرگ بر خودت.مرگ بر اربابت آمریکا...مرگ بر سگ روسیاه آمریکا یعنی اسرائیل....مرگ بر روباه پیر انگلیس
  • قریشی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    گفتیم شهید سلیمانی خطرناکتر از سلیمانی زنده خواهد بود . اکنون در خاورمیانه میلیونها سردار سلیمانی آماده اند گلوی اشغالگران و صهیونیستها را زیر پوتین هایشان بفشارند . مرگ بر امریکا، مرگ بر صهیونیسم
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      4 0
      برخی از کانال های مشهور افسادطلب در راستای استحمار مخاطبانشون دارن میگن عکسا برا تاریخ اربعین امسال در کربلاس!!! آخه حماقت تا کجا؟!!! اربعین لباس سفید و قرمز؟!! پرچم عراق؟!!! مشرق لطفن رسواشون کن و یه مطلب برو.
  • CA ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل درود بر شرف مردم شریف عراق درود بر مقاومت راه شهید سلیمانی و شهید ابومهندس ادامه دارد در صورتی که آمریکایی ها از عراق بصورت مسالمت آمیز خارج نشوند چنان بلایی سرشان باید بیاریم که در تاریخ وجود کثیفش آن به یاد ندارند. حتی کردستان عراق هم علیه حضور اینها هستند چون داعش را مقاومت و حشدالشعبی بیرون کرد و آمریکایی ها علنا با بمباران حشد الشعبی از آنها حمایت کرد.
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      8 0
      مرگ بر آمریکا مرگ بر اونهائی که منفی دادند که بیشتر منافقین هستند
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    ماشاء ا.. و مرحبا، گام بعدی برکزاری تظاهرات سراسری در کل سرزمینهای امت اسلامی، از شرق آسیا تا فرا مرزهای سوریه و لبنان، مخالفت یکصدا با حصور جنایتکارانه امریکا و طرح منحوس صهیونیستی و امریکایی معامله قرن، درود بر شهدای قهرمان مقاومت و سالار این شهیدان مقدس، حاج قاسم سلیمانی.
  • فرزاد کلبعلی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    درود بر شرف برادران عراقی که حرمت خون سردار جهان اسلام را نگه داشته و رشادت ها و جهاد سردار سلیمانی عزیز و جبهه مقاومت را از یاد نبردند
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    آفرین به این حضور مردم عراق نشان دادند عزم خود برای خروج اشغال گران جذب کرده اند عراق گاو شیرده وهابی نیست اگر از کشورشان بیرون نروید افقی اخراجتان می کنند
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    کم نظرات این پری مجرد رو منتشر کن. مدام به این و اون فحاشی میکنه
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      5 0
      نظرات این کاربر محترم بنام پری مجرد بدجور افساد طلبان غربگدا را سوزانده است .
    • محمدحسین IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      2 0
      این خودتی مردک. درست صحبت کن.
  • DE ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    این کارهای نمایشی است ما ملتهای منطقه مخصوصا ایران و عراق باید نوکری آمریکایی ها و اروپایی های برتر را کنیم تا نانی به ما بدهند
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      42 1
      تو! بله معلوم است! چی مصرف می کنی ؟ از کدام سم شیمیائی یانکی ها بخوردت داده اند ؟ این قدر مسموم شده ای؟
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      1 0
      روزی دست خداست نه کدخدا !
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      1 0
      خاک بر سر بدبخت بکنند.
  • مرصاد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    به کوری چشم دشمنان ؛ محور مقاومت ؛ هر روز قوی تر از دیروز !!
  • NL ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    آنها خوب آمدند / درود
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      7 136
      خدایی این کامنتا نگاه کن 1409 دربرابر صفر پیش زدن که پس نیوفتن این اسکولای مشرقی.خخخخخخخ
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      1 0
      ارتش سایبری صعودی صهیونیستی به خر خر افتاده امروز. دلیلش چیه.
  • عباس IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    از این روزاس که اینم مثل سگ بکشه امریکا
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      161 5
      سگ خودتی برو اربابت فضولاتشو برات کنار گذاشته
    • پری مجرد48ساله IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      92 6
      سگ خودتی
    • امین IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      86 3
      حیف اسم زیبای عباس که روی موجود کثیفی مثل تو گذاشتند، خاک بر سر بدبختت که مزدوری آمریکای تروریست را می کنی.
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      2 0
      چخه مزدور سایبری. سعودی و صهیونیست امروز یه ارتش سایبری داره. باید حواسمون باشه.
    • رضا IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      1 0
      به كى ميگى سگ با شرف ؟! هيچ ميدونستى خيلى با شرافتى ؟! اين همه شرافت و البته حقارت و حماقت را چطور يك جا در وجودت جا دادى ؟! عجيبه بخدا ! من تو خواب هم نمى ديدم هموطنانى با اين ميزان از شعور داشته باشم !
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    خواهید دید رسانه های جهان این حضور میلیونی را بایکوت خواهند کرد اما باز هم تجمعات چند ده نفر آشوبگران وهابی و صهیونیست و بعثی را در صدر اخبار خود نگه خواهند داشت.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    امریکا باید عراق تحریم کنه، زیر ۳ماه میرن گدایی که غلط کردیم :)))) امریکا همسایه غربی ما خواهد ماند
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      واقعا چون این کله پوک های مشرقی چیزی حالیشون نیست وگرنه باید واقعیت رابپذیرن.خخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      8 0
      دو کله پوک سایبری. خخخ
  • NZ ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    برای شروع باید اوون لانه ترور و جاسوسی را آتش بزنند.
  • DE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    665 5
    سکوت رسانه های اصلاح طلب مثل انتخاب و تابناک در پوشش این خبر کاملاً گویای واقعیت های سیاسی جریان اصلاحات هست.
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      بازم هستند، نظیر فرا رو، که هنوز از ده تا خبر هشت تاش از لحظات اولیه سقوط هواپیمای اوکراینی و وضعیت سخت خانواده های نجیب آنهاست!!، نه از سر دلسوزی که فقط به قصد ایجاد فتنه ، امیدوارم مسئولین این موذیهای مکار را تحت نظر داشته باشد.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    552 6
    آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیییییییییییییییییییر
  • DE ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    488 7
    ما ایرانیها سالها پیش این شیطان بزرگ رو با حقارت آمیزترین وضع بیرون انداختیم.ولی مزدوران و نوکرانش هنوز دست از سرمون برنداشتند.هرچی بدبختی داریم از این منافق های بیدین و فاسد آمریکاپرسته.خیلی از مدیرای دولتی روسا و مدرسان دانشگاهها و فعالان هنر همه نوکر غرب و آمریکا هستند و چوب لای چرخ قوی شدن ایران میذارند.نظام باید تصمیم اساسی در مورد این وطن فروشها بگیره
  • ایران و عراق IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    138 7
    ما امت اسلامی با توکل به خدا و با اتحاد خود نسل جنایتکاران آمریکا ورژیم اسرائیل منحوس صهیونیسم و انگلیس خائن روباه صفت و کفار عالم و منافقین و ال سعود را ریشه کن می کنیم.
  • میر هاشمی.لرستان IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    121 6
    خدایا به برکت خون حاج قاسمها انتقام ما را از جانیان غربی و حامیان شرقی انها بگیر!خدایا آتشی که در دلهای ما برای انتقام از سران کفر برافروختی خاموش نفرما:مرگ بر امپریالیسم و صهیونیسم
  • DE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    31 82
    بقیه نظرات مقتدی صدر مخصوصا آنجا که از "خروج تمامی نظامیان بیگانه" و "عدم دخالت در امور عراق "صحبت می کرد را هم منتشر کنید .
  • CA ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    117 7
    با این شرایط عراق و خصوصا بغداد یک میلیونی و خورده ای به خیابان آمدن معادل با جمعیت کلی چین در خیابان هست. واقعا مرحبا به غیرت این مردم که نقشه های تجزیه طلبی آمریکا را نقش بر آب کردند. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل.
  • امیر IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    خطاب به 13:59، اسکول تویی بدبخت، مردم عراق یکپارچه علیه ارباب تروریستت به پا خواسته اند، اینقدر دچار سوزش شدی که به هذیان گویی روآوردی احمق؟!!!!!!
    • محمد IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      دمت گرم این توله سعودی بدبختو خدا زده ولش کن خخخخخخخ
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      ۱۵:۵۸ خفه اسکول مشرقی.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      1 0
      17:30 مثل این که حال مزدور های سعودی زیاد خوب نیست. برو بپر تو اب یخ.
    • محمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      1 0
      ۱۷:۳۰ کماررعوعو کن .... نمیتونی بخوری :)
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      1 0
      خفه اسکول سعودی صهیونیستی.
  • محمد IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    160 2
    مرگ بر آمریکا...مرگ بر اسرائیل ... مرگ بر منافق ... مرگ بر انسانهای پست خود فروخته داخلی ... درود بر مقتدی صدر
  • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    مرگ بر آمریکا...مرگ بر اسرائیل ... مرگ بر منافق ... مرگ بر انسانهای پست خود فروخته داخلی ... درود بر مقتدی صدر
  • طاهره IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 0
    دلمون خنک شد.....هرچی باشه حاج قاسم در عراق شهید شده باید عراقی ها هم‌پای کار مبارزه با آمریکای جنایتکار بمانند
  • حسين DE ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 0
    شمارش معكوس براى بيرون انداختن آمريكا از عراق آغاز شده است،نتيجه مبارزه ومقاومت پيروزى است،فردا از آن ملتهاى منطقه است.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    2 2
    باید امروز را عراقی ها در تقویم رسمی شان سالروز وحدت ، عزت و استقلال ثبت کنند و همه ساله در چنین روزی به خیابان ها بیایند
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 2
    آمریکا توان ادامه دادن حملات به حشد و حزب الله را ندارد چون گسترش این حملات می تواند تمام امیدهای تفرقه افکنانه و از جمله دست چدنی آمریکا در عراق را برملا تبدیل نماید و محبوبیت حشد را بالا ببرد
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    10 7
    واقعا ایول دارید من بعد از شهادت حاج قاسم خیلی متحول شدم فکر میکنم خیلی اثر گذار بوده به امید بیرون انداختن این لکه ننگ از منطقه
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    13 0
    ثمره خون شهدای عزیزمان حاج قاسم و ابو مهدی و همه شهدای این سالها بیداری ایران عراق و منطقه است .......باز هم می گم آمریکا رفتنی است به امید خدا....برای منطقه در دوران پسا آمریکا باید برنامه ریزی کنیم.....به نظرم اتحادیه کشورهای مقاومت مناسب باشد با پول رسمی و مجلس و ارتباطات تجاری گسترده و پیمان امنیتی.......به امید آن روز که دیری نخواهد پایید.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 0
    مرگ بر امریکا
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 0
    خدا شهید سردار سلیمانی را با شهدای کربلا محشور کند بعضی مثل سردار شهید سلیمانی بعد از مرگشان هم برای اسلام و تشیع و مردم مسلمان کار می کنند ولی برخی زنده ها جز ضرر و زیان به اسلام و مسلمانان و کشور چیزی ندارند خداوند سایه اینها را از سر مملکت کم کند . داشتیم این همه که اینها از بیت المال می چرند وهمه چیز دستشان هست لااقل کمترین نفعی برای کشور داشتند یا کاش می چریدن و خفه می شدند ضرر به کشور نمی زندند . خداوند به حرمت خون شهید سلیمان و حجی و ....سایه اینها را از سر این کشور کم و کوتاه کند .
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 1
    امریکا و اسرائیل دارن کار خودشونو می کنند و به این حضور اصلا بگو میلیاردی توجهی ندارن. فقط ملت ها سر کارن! خخخخخخخخ
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    دست خداباجماعت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس