حزب الله عراق

یک مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق خواستار عدم دیدار «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق با «دونالد ترامپ» رئیس‎‌جمهور آمریکا در نشست داووس در سوئیس شد.

به گزارش مشرق به نقل از السومریه نیوز، «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق روز سه‌شنبه درباره دیدار برهم صالح با ترامپ در نشست داووس در سوئیس هشدار داد.

وی سه‌شنبه شب در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما بر ضرورت پایبندی برهم صالح در عدم دیدار با ترامپ احمق و همراهان قاتل وی تاکید می‌کنیم».

بیشتر بخوانید:

هشدار گردان‌های حزب‌الله عراق به آمریکا

ابوعلی العسکری افزود: «در صورت انجام این دیدار، عراقی‌ها به او (برهم صالح رئیس جمهور عراق) واکنش نشان خواهند کرد، چون وی در اینصورت، خلاف اراده و خواسته مردم اقدام کرده و خون‌های پاکی که ریخته شده را فراموش کرده است».

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق تأکید کرد: « در اینصورت (در صورت دیدار صالح با ترامپ) به تو خوش‌آمدگویی نخواهیم گفت و مردم آزاده برای اخراج وی از بغداد عمل خواهند کرد».

تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق نیز از برهم صالح رئیس‌جمهور این کشور خواستار عدم دیدار و گفت‌وگوی وی با ترامپ در جریان کنفرانس داووس در سوئیس شدند.

«حسن کریم الکعبی» معاون اول رئیس پارلمان عراق نیز در واکنش به تصمیم برهم صالح رئیس جمهوری عراق برای سفر به سوئیس و شرکت در اجلاس داووس و دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، خواستار تحریم مسئولان دولت آمریکا در اجلاس داووس و عدم دیدار با آنها شد.

الکعبی در بیانیه‌ای گفت: در همراهی و هماهنگی با تصمیم شجاعانه پارلمان مبنی بر خارج شدن نظامیان بیگانه از عراق و مخالفت با نقض حاکمیت کشورمان، از مسئولان عراقی شرکت کننده در اجلاس داووس می‌خواهیم که هرگونه دیدار با مسئولان دولت آمریکا و در راس آنها دونالد ترامپ و مایک پامپئو وزیر خارجه این کشور را تحریم کرده و هرگز با آنها دیدار نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • LB ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    27 5
    برهم صالح نوچه آمریکا است و دیدار هم خواهد کرد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 6
    می بینم که بوی سوزش میاد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 1
    درد شما رو سر خیلی از این منفعت طلبان ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس