حسین اشتری نمایه

فرمانده نیروی انتظامی: رئیس جمهور دیوانه آمریکا بداند که باید منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد، قطعا راه سردار رشید اسلام ادامه خواهد داشت چون متعلق به مردم بود و همه ایشان را دوست داشتند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری شامگاه جمعه در مراسم پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد،اظهار داشت: امنیت کشورمان مرهون خون شهدای عزیز و گرانقدر است.

وی با اشاره به آشوب های آبان ۹۸ که به خاطر موضوع بنزین ایجاد شد، بیان کرد: عنایت الهی وتدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری سبب شد تا این آشوب به پایان برسد، باید خدا را بابت وجود رهبری حکیم و فهیم و هوشمند شکر کنیم که در موقع مقرر و زمان حساس آن فرمایش مهم را بیان کردند.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی یک ریال یا دلار حق ماموریت نگرفت

عکس/ ابراز همدردی مردم روسیه با مردم ایران

فیلم/ پیش‌بینی حاج قاسم از نحوه شهادت خود

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: باید قدر مقام معظم رهبری را بدانیم، مشاهده می کنیم در کشورهای دیگر حوادثی که ایجاد می شود به دلیل عدم وجود رهبری مقتدر مشکلات اساسی ایجاد می شود.

 خون شهید سلیمانی سبب اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در سراسر دنیا شد

سردار اشتری با اشاره  به شهادت سپهبد سلیمانی بیان کرد: خون این شهید بزرگوار ویارانش سبب اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در سراسر دنیا شد، شهید سلیمانی ۴۰ سال مبارزه کرد و در دفاع مقدس و در دفاع از حرم نیز بیشترین خدمت را کرد.

شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مبارزه با صهیونیست بود

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مبارزه با صهیونیست بود و برای امنیت ملت های اسلامی کار می کرد، حضور این سردار بزرگ در عراق و سوریه برای صلح و امنیت بود و اینکه مردم کشورهای مختلف از شهادت ایشان نگران شدند چون محبوب قلوب و حافظ امنیت بود.

سردار سلیمانی داعش را سرنگون و به گورستان فرستاد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات داعش در منطقه تصریح کرد: داعش قصد داشت همه را از تیغ رد کند و خیلی از جنایات را مردم خبر ندارند، سردار سلیمانی  داعش را به زانو در آورد و به گورستان فرستاد و حکومت داعش را سرنگون کرد.

سردار اشتری بیان کرد: اگر آمریکا علیه سردار سلیمانی جنگ به راه انداخت و ایشان را شهید کرد چون آمریکا حامی تروریست است و بالاترین تروریست نیز آمریکاست، کسانی که دم از حقوق بشر می زنند ثابت کردند به فکر مردم نیستند.

خون سردار سلیمانی در رگ های آزادی خواهان جهان جاری شده است

وی گفت: آمریکا و اسرائیل باید بدانند خون شهید بزرگوار و مجاهد فی سبیل الله سردار سلیمانی در همه جهان و رگ‌های آزادی خواهان جاری شده است و امروز اگر حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم و مردم متاثر شدند.

 آمریکا بداند که ملت ایران هزاران حاج قاسم دارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور عظیم مردم در خیابان های سراسر کشور پس از خبر شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد: امروز همه تاکید کردند که راه شهید سلیمانی را ادامه می دهند، آمریکا بداند اگر حاج قاسم را از ما گرفت ولی هزاران هزار حاج قاسم سلیمانی در کشورمان داریم.

ترامپ منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد

سردار اشتری بیان کرد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا بداند که باید منتظر انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت باشد و قطعا راه سردار رشید اسلام سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت چون متعلق به مردم بود و همه ایشان را دوست داشتند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی دارای صفات بارزی بود، گفت: این سردار رشید اسلام به تمام معنا ولایت مدار بود و عشقش مقام معظم رهبری بود، هرجا نام سردار سلیمانی می آمد دشمن به لرزه می افتاد ولی هنگامی که خدمت مقام معظم رهبری می رسید یک سرباز بود که گوش به فرمان رهبری بود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: سردار سلیمانی فرمانده هوشمند و شجاع و قاطع بود، مردمی بودن از دیگر خصوصیات این شهید سرافراز بود و امروز فرزندان شهدا باز هم یتیم شدند.

سردار اشتری بیان کرد: شهادت برازنده شهید سلیمانی بود و هنگامی که مقام معظم رهبری مقام ذوالفقار را به ایشان دادند خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای گفت دعا کنید که شهید شوم و رهبری فرمودند که دعا می کنم ولی فعلا جمهوری اسلامی و همه مظلومین عالم به شما نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت حق شهید سلیمانی بود که از سوی شقی ترین مردمان عالم به شهادت رسید، باید در مسیر شهدا گام برداشته تا شرمنده شهیدان عزیز نباشیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس