حاج قاسم و روحانی

رئیس جمهور با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد: بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه وی ، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ »

شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، به دست امریکای متجاوز و جنایت‌پیشه، قلوب همه ملت ایران و ملت‌های منطقه را جریحه‌دار کرد و عزم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی، دوچندان کرد.

بی‌تردید این اقدام خباثت‌بار و بزدلانه، نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی امریکا در منطقه و احساس انزجار از سوی ملت‌های منطقه نسبت به این رژیم متجاوز است که با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل با غیرانسانی‌ترین سبُعیّت، لکه ننگ دیگری را بر صفحات نکبت‌بار این کشور، ثبت کرد.

یقین دارم پرچم عزت و پایداری این شهید والامقام به دست خیل عظیم سربازان اسلام بر افراشته خواهد ماند و مسیر پر افتخار ایثار و مقاومت با قوت بیشتر تداوم خواهد یافت. بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و پاسداشت خدمات درخشان، کم‌نظیر و ماندگار این دلاور سرافراز تاریخ ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرای در منطقه، این فاجعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا، احاد ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم‌رزمان و دوستداران، و به‌ویژه خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و علو درجات این شهید گرانقدر و همراهانش را از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 23
  • محققی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    81 15
    اقای روحانی خیالت راحت شد حالا باخیال راحت بنشین پای میز مزاکره
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      50 5
      منتظر حرکت رسانه های خائن افساد طلب در روزهای آینده باشید...
    • DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      2 0
      در حقیقت این ترور بسیار سنجیده از طرف آمریکا بود که یک کاندید شاخص و بسیار قابل را از ملت و انقلاب بگیرد.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    56 5
    چه پیام بی روح و سردی داده
  • سعید IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 52
    من از طرفداران اصلاح طلب هستم. دوبار هم به روحانی رای دادم. صبح خبر شهادت سردار را شنیدم. اشک بی خیالم نمی‌شود. سردار یک شخصیت فراملی هست. لطفا با تحلیل های سیاسی کام ملت رو تلخ نکنید. باید متحد بمانیم و مسائل جناحی بی ارزش رو وسط کار نیاریم. فقط باید حس انتقام رو تقویت کنیم. وحدت در انتقام
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      23 6
      اونها ترسشون اتمی شدن ایران هست باید اتمی شد..
    • محمدی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      5 6
      سعید جان اگر ملی و فراملی را میشناسی اگر کام ملت را تلخ نمیخواهی اگر کامت با این خبر تلخ شد و اشکت رهایت نمیکند اگر به اتحاد ملی اعتقاد داری حتی اگر به روحانی رای داده باشی و شب روزت با خاتمی باشد تو اصلاح طلب نیستی تو یک ایرانی با نظری متفاوتی... اصلاح طلبان به اینها که گفتی اعتقادی ندارند و اگر با این اندیشه ها در آن خیمه ایستاده ای اشتباهی رخ داده...
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    17 6
    شهادت برازنده سردار سلیمانی بود، اما مهمترین نکته علت شهادت حاج قاسم در این مقطع زمانی هست؟ چرا شهیدش کردن؟ چی شد که آمریکا جرات پیدا کرد؟
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    19 9
    بی تردید ملت انتقام خواهد گرفت. و تو چه میکنی اقای دولت؟
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      7 3
      ...خوري زيادي نكن از طرف ملت حرف نزن تو چكاره ملتي ؟
  • DE ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 0
    خوب یک سروری به من بگه گام پنجم چی شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس