قاسم سلیمانی نمایه حاج قاسم سلیمانی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس را تایید کرد.

به گزارش مشرق،سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله، ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی نیز به شهادت رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سردار سلیمانی را تایید کرد.

مشرق شهادت این سرباز رشید اسلام را به عموم ملت ایران تسلیت می‌گوید.

****

در ادامه، آخرین اخبار و واکنش ها درباره شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی منتشر خواهد شد

****

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یارانش بدین شرح است:

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

به استحضار امت اسلامی بویژه ملت شریف و قهرمان ایران می رساند بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد ، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز ، به شهادت رسید.

در این حمله جنایات بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشد العبی قهرمان عراق به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ـ( مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی ، اطلاعات و برنامه های مربوط به آئین های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

****

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ارواحنافداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود،

او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

سیدعلی خامنه‌ای
۱۳دیماه ۱۳۹۸

****

تروریست های آمریکایی مسوولیت ترور سردار سلیمانی را به عهده گرفتند

پس از شهادت سردار سلیمانی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس دستور رییس جمهوری [دونالد ترامپ] ارتش ایالات متحده اقدامی دفاعی قاطعی برای حفاظت از نیروهای آمریکایی در خارج با کشتن قاسم سلیمانی رئیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی ایالات متحده به عنوان سازمان تروریستی خارجی شناسایی شده، انجام داد.

پنتاگون در این بیانیه مدعی شد که ژنرال سلیمانی فعالانه در حال طراحی برنامه‌ای برای حمله به نیروها و دیپلمات‌های آمریکایی در عراق و سراسر منطقه بود. سلیمانی و نیروی قدس مسئول مرگ صدها آمریکایی و اعضای ائتلاف [ضد داعش] و مجروح ساختن هزاران تن دیگر بود.

****

واکنش وزارت امور خارجه به شهادت سردار سلیمانی

 دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بیانیه ای با اعلام انزجار و محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

دکتر ظریف در این بیانیه افزود: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 192
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 40
  • امین TR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    باید سریع جواب داده بشه تمام پایگاههای امریکا باید بمباران بشه
    • سید محمد IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      تصمیم گیری در این خصوص بعهده ما نیست. نظام را رهبری حکیم اداره می کند و لذا تا زمان واکنش ایشان صبور باشید. و اگر ایشان دستور دادند،آن وقت دنیا را برای آمریکایی ها جهنم خواهیم کرد.4289
    • LU ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      به قدری ناراحتم ک حد نداره. انتقام باید همین الان گرفته بشه نه بعدها. ترامپ باید ترور بشه
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      این حمله نشانه دیگری از نفوذ خائنین هست
    • حمید رضا حوری IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      68 82
      یا خدا یا خدا یا خدا _____ علمدار نیامد . *** انالله و انا الیه الراجعون شهادت هنر مردان خداست جدا از تصمیم نیروهای مسلح در مورد عوامل این فاجعه خباثت آمیز """ حسن روحانی و سیاست معلوم الحال پاسخگو خواهی بود حمیدرضا حوری .
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      56 23
      نفوذی ها خائن ها قیمتت چنده
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      خروج فوری از برجام اگه بمب هسته ای داشتیم یا حداقل استعدادشو آمریکا جرات میکرد فرمانده بزنه روحانی مچکریم زنده بادبرجام زنده
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      اعدام کنید کسی که حرف از مذاکره با آمریکا بزند
    • محمدعلی بخشی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      55 72
      سلام لعنت خداوندبرقاتلان سرداربزرگ.اسلام حاجی قاسم سلیمانی مردم ایران به پاخیزیدتاانتقام خنون سرداررشیدوعزیزمان راازتروریستهای امریکابگییریم ::یاحسین:::
    • س IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      73 17
      اگه جواب محکم ندیم شک نکنید نفر بعدی سید حسن نصر الله و خدای نکرده آقاست .
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      55 23
      سپهبد شهادتت مبارک تسلیت به خانواده ی بزرگوار ایشان وامام خامنه ای و حضرت ولی عصر عج
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      13 13
      ترامپ همراه با خانوادش باید ترور بشه. چطور ترور واسه اونا خوبه ولی به ما که برسه میشه بد و وحشی گری و جنایت و داعش و...!!! خودشون ترور میکنن فقط اومدن باکلاس ترش کردن و با پهپاد و از راه دور اینکارو میکنن و میگن چون با پهپاد بود اسمش ترور نیست! کلا دیگه واژگان مفهومشون رو از دست دادن. دنیا دنیای زور و زورگوییه
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    امان از دل زینب یا حسین کمک کن یاران امام زمان دارند شهید میشوند
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      61 18
      چقدر حقیری آمریکا که فقط از راه دور جرات حمله میکنی
    • حمیدرضا حوری IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      34 43
      یا خدا یا خدا یا خدا _____ علمدار نیامد . *** انالله و انا الیه الراجعون شهادت هنر مردان خداست جدا از تصمیم نیروهای مسلح در مورد عوامل این فاجعه خباثت آمیز """ حسن روحانی و سیاست معلوم الحال پاسخگو خواهی بود ..... به عزت و بزرگی قاسم سلیمانی هزاران بار قسم دیگر هیچ حرف و نظری در هیچ رسانه ای نخواهم نوشت *** اما منافق بدون در داخل روزگارت را سیاه خواهم کرد *** حمیدرضا حوری .
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      43 11
      سردار عزیز دلها شهادت گوارای تمام وجودت . آسوده باش که امام تنها نخواهد ماند ما همه ذوالفقار او هستیم ان شاالله.
  • TR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    سریعا باید سفارت امریکا و پایگاهشون تو بغداد و عراق بزنن
    • س IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      50 47
      معلوم میشه این خوکهای آمریکایی حسابی برای اعتراضات آبان برنامه باز کرده بوده اند و بعد از شکست اون پروژه همه کاراشون به آخر خط رسید و علنا وارد فاز نظامی شدن ، حاج قاسم دومین فرد قدرتمند ایران بود بعد از رهبری ، اگر امروز ایشون رو زده اند جواب محکمی داده نشه فردا که زبونم لال رهبر این کشور رو هم جرات می کنند بزنند چه برسه افراد عادی رو . انتقام حاج قاسم باید تخلیه منطقه از نظامیان آمریکایی و هشدار تحکم آمیز به همه کشورهایی باشه که پایگاه نظامی آمریکایی دارن برای تخلیه همه پایگاه ها . جدای از انتقام گرفتن از دولت آمریکا شخص ترامپ و فرماندهانی که دخیل بوده اند یه روزی باید قصاص بشن هر جایی که باشن .
  • TR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    باید جواب قاطع داده بشه ژنرال امریکایی تو عراق باید کشته بشه
  • احسان IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    53 14
    خدايا اي كاش دروغ باشه اي كاش يجور تاكتيك باشه اخه انقد ساده و امانور?!!!
    • محمد اسماعیل IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      16 26
      سلام. فراموش نکنید که عمر دست خداست و اگر این طور نمیشد جای دیگه دقیقا در همون زمان و ثانیه از دنیا می رفتند. این جانوران چیزی فراتر از اسباب نیستند و سالهاست در پی چنین حادثه ای هستن و مسئله اصلا ساده نیست.
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      7 2
      دولت تروریستی آمریکا اساسا دولت ترور است،دولت تزویر و نه مرد میدان ...این ترور مذبوحانه و بزدلانه فقط از دولت تروریستی آمریکا بر می آید...آخرش ونستن تو میدون جنگ حریف حاج قاسم بشن و هرگز هم حریف حاج قاسم ها نخواهند شد.ان شاءالله.
    • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      2 1
      کاش تما مشکلات یک خواب بود ...ای کاش تمام ماالان بدون بدبختی زندگی میکردیم
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    39 26
    امکان ندارد دروغ میگین
  • سید محمد IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    98 44
    آخرین جنگ جهانی حق آغاز شود!!!!!!! احمق ها بدانند که انتقام این شهادت،سخت،نابود کننده و ان شاءالله پیروزی اسلام با ظهور امام عصر(ارواحنا فدا) خواهد بود.ان شاءالله
  • حسین IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    79 5
    الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون...
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    51 5
    سردار عزیزم شهادتت مبارک آجرک الله یا صاحب الزمان
  • مهدی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    فقط از امروز صبح تا حالا بغض گلومه گرفته نمیدونم چکار کنم ! باور نمیتوان کرد که حاج قاسم دیگر بین ما نیست! روحت شاد ابر مرد تاریخ
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    49 5
    شهادت مبارک. خیلی دردناک و خیلی ناراحت کننده است.برای همیشه جوادانه شدی سردار
  • صادق NL ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    54 2
    نماد اصلی تروریسم آمریکای جنایتکار تاوان سختی بابت این حماقت آخر پس خواهی داد،منتظرباش
  • دکترای روابط بین الملل IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    54 14
    بنده یک سال پیش در همین مشرق گفتم امریکایها انتقام شکست برابر روسیه چین و کره شمالی رو به دلیل عدم اتمی بودن ایران از ایران خواهند گرفت ولی کسی از دوستان باور نکرد الان یا باید یک ژنرال امریکایی رو ترور کنیم که امکانش نیست یا رسما موشک قاره پیما تست کنیم و در هسته ای یک توسعه جدی واقعی بدیم
  • حسین IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    از این به بعد خون هر نظامی و سیاست مدار آمریکایی و هر آمریکا پرستی مباحه
    • محمد IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      20 14
      موافقم
    • علی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      12 7
      خداحافظ فرمانده سلام مارا به امام حسین برسان
  • مجید دلبندم IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    53 2
    شهادت هنر مردان خداست ۷۵۵۷ شهیدان لاله هایی سرفرازند شهیدان را شهیدان میشناسند
  • یاسر IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    49 8
    ان شا الله سر سفره اباعبدالله دارای جایگاه بزرگی قرار بگیرد. شهادت نصیب هرکس نمی شود.
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    71 2
    انا لله و انا الیه راجعون ... قلبم جوری گرفت که جز با انتقامی سخت از خوک های امریکایی ارام نمیگیره به شرافتمون نمیزاریم خون هیچ شهیدی ازمون پایمال بشه
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    49 3
    پاسدار واقعی بود.افتخار ایران بود.سردار شهادتت مبارک
  • مرگ بر امریکا SG ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    52 14
    چرا کسی جواب نمیده چرا ناو هواپیمای امریکایی رو نزدن تا الان چرا صفارت امریکا تو بغداد هنوز وجود داره مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا
  • امیر IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    70 2
    خدایا جواب شهادت سردار دلها رو ظهور آقا قرار بده
  • سینا US ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    59 32
    تو رو به هر کسی که میپرستید الان دیگه وقتشه نباید گذاشت یک آمریکایی در منطقه زنده بمونه تورو خدا تک تک پایگاه هاشون رو بمب باران کنید
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    49 9
    یا بقیه الله
  • سینا US ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    48 10
    تک تک سفارت هاشون رو منفجر کنید تورو خدا نشینید ۲ ۲ تا ۴ تا کنید شروع کنید باید به درک بفرستیم تک تکشون رو
  • حسین IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    46 45
    کشتن ترامپ و دادن کوشت نجسش به سگ به کمتر از این دلم راضی نمیشه
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      1 0
      آمریکای لعنتی رذل مرده شور ببرتت شهدا زنده هستن اونی که مرده در حقیقت ماییم
  • CA ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    30 21
    اگر ايران جواب سخت نده بازنده آينده هست. روحت شاد سردار، جات هميشه خاليه!!
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    25 2
    انا الله و انا الیه راجعون سردار شهادت گوارای وجودت
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    26 3
    شهادت هنر مردان خداست......
  • JP ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    23 18
    هر چه سریعتر یک ژنرال هم درجه امریکایی با ایشان باید کشته شود. ما منتظر دستور هستیم تا وارد عمل بشویم. سفر سلامت حاج قاسم عزیز.
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    38 3
    إنا لله وإنا إليه راجعون عراق را به گورستان سربازان آمريكايي تبديل كنيد
  • علی GB ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    21 3
    شهادت مبارک باد انشالا با آقا سید الشهدا مهشور بشی و امریکا و نوکرانش بدانند آرزوی ما شهادت هست.
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    29 5
    گور خودت کنی آمریکا
  • مهدی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    25 3
    فقط فقط و فقط باید سریع جواب دندان شکن و محکم داد خیلی پررو شدن
  • فقط خدا IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    43 4
    سکوت دیگر نرمش قهرمانانه نیست، ذلتی است خفت بار به خاطر جاه و مقام دنیا.
  • LU ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    15 4
    از صبح ک خبرو خوندم همش به خودم میگفتم انشاءالله که دروغ باشه اما نبود. چطوری اینقدر ساده اومدن سردار ما رو کشتن. ترامپ باید بمیرهههه
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 0
      ان شاءالله
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    18 17
    آقا جان بیاااااااااا عظم البلا
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    33 4
    یا صاحب زمان
  • سعید IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    20 3
    انتقام .اگر انتقام نگیریم به گستاخی شان ادامه میدن انتقام . خدا کجایی امام زمان کجایی که کفار دارند پیروانت را به شهادت میرسانند
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    25 3
    لیاقت ایشان فقط شهادت بود ایشان مشتاق شهادت بود قطعا انتقام سختی از آمریکایی‌ها میگیریم
  • دیده بان IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    15 3
    انالله واناالیه راجعون شهادت هنرمردان خداست.
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    22 3
    تبریک به امام زمان،واینکه بزودی آمریکا واسراییل نابود میشن به امیدخذا
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    19 3
    مرگ بر امریکا بهترین افراد به بوسیله پلیدترین افراد به شهادت رسید مرگ بر امریکا
  • حسين DE ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    18 7
    شهيد دلاور تو در دل ملتهاى مظلوم تا ابد زنده اى . مرگ بر آمريكا
  • صائب IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    23 3
    پاسخ سریع انتظار میره. این یک عملیات ساده نبود و یکی از سران نظامی کشور ترور شده و جز پاسخ کوبنده و غرق کردن یک ناو یا زدن پایگاه های آمریکایی در منظقه نباید جواب دیگه ای بگیره
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    82 3
    باورم نمبشه کاش دروغ باشه هرچند لیاقتش شهادت بود
  • سلیم IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    23 4
    خدا لعنت کنه کسانی رو که برای آمریکا دم تکون دادن مخصوصا
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    18 6
    انا لله و انا الیه راجعون
  • جواد IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    28 2
    اول صبی بغض گلوم گرفت خدا لعنتشون کنه بی شرف های ترسو
  • اریا IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    9 6
    خداکنه دروغ باشه،یاخدا
  • ناشناس IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    18 6
    گوش به فرمان رهبریم وباید صبور باشیم .شهادتت مبارک سردار
  • US ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    13 5
    شهادت مبارکش باشه انشااله
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 0
      ان شاءالله
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    17 5
    امیدوارم این حرکت شنیع پایان ترامپ و آمریکا بشه
  • زینب IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 10
    خدا لعنتشون کنه انتقام خون سردار رشید فوری باید گرفته شه با ای خبر بد بی قراریم
  • مسلم IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    33 7
    من هم اکنون آماده ریختن خون آمریکایی هستم‌. یا علی. بسم الله.
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    15 5
    وای وای حسینم وای وای حسینم
  • سیدحامد IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    21 5
    بایدپا یگا های امریکاراهمین امروزباخاک یکسان کرد
  • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    25 8
    اگر تا الان کسی جلوی من حرف از مزاکره میزد و من چیزی نمیگفتم از این به بعد بی تعارف میزنم تو دهنش چون تا انقام خون این شهید رو نگیرم اروم نمیشم
  • DE ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    27 5
    کمترین واکنش بایدخروج‌فوری ازبرجام باشه
  • هادی IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 5
    بسم رب الشهدا و الصدیقین آسیاب به نوبت فرمانده تروریستهای سنتکام به امید خدا
  • امید IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 6
    بدترین خبر ممکن،تسلیت رهبر عزیرم،تسلیت ایرانم
  • س محمد IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 5
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم... فقط انتقام... باید ترامپ بزدل رو زد باید امریکا را با خاک یکسان کرد باید تمام جهان رو برای امریکا و ترامپ شهوتران ناامن کرد باید هر مقام بزدل امریکایی هر جا میره بزنمیش باید نابودشون کرد ... مرگ بر امریکا مرگ بر ترامپ بزدل پست فطرت
  • DE ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    28 13
    تکمیل میکنم گفته هام رو، کمترین واکنش بایدخروج فوری ازبرجام NPT باشه، ازاین لحظه به بعدیک لحظه دربرجام و حتی NPT ماندن معناومفهومی ندارد
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    14 12
    سردار راهت را تا آخر عمر و تا آخرین نفس ادامه می دهیم دیگر نمی توانند جایی در اینجا داشته باشند
  • ایدا IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    27 17
    دیگه بسه هرچی بی عرضه بازی در اوردین بزنید پایگاهاشونو
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 5
    الله و اکبر امریکا شیطان الاکبر همان قدر که سردار سلیمانی عزت داشت باید به شیطان سیلی محکم بخورد
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 7
    شهادت هنر مردان خدا است. مثل مولاش امیرالمونین علی علیه السلام در شصت وسه سالگی به شهادت رسید و در صبح روز جمعه چه سعادتی بالاتر از این انشالله ما هم شفاعت کن سردار سلام ماهم رو به آقامون اباعبدالله الحسین برسون
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    28 8
    شهادت مبارکت باشه سردار دلها خدایادستمان رابگیر وتا لایق باشیم راه شهدا را زنده نگه داریم. امریکا واسراییل در انتظار انتقام سخت ما باشند
  • حسن GB ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    27 33
    این اعلام جنگ عیله ایرانه.اینایی که سردار بزرگ ایران رو شهید کردن هیچ باکی از ترور رهبر ایران نخواهند داشت.باید بلایی سر آمریکا بیاریم که از این تاریخ به عنوان ننگ بارترین تاریخ آمریکا یاد بشه که یک احمق رئیس جمهورش شد و همچین بلایی سر آمریکا آورد.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 4
    حالا هی بگویند با امریکا باید صلح کرد درسی باید سپاه به این بیشرفا بده که بشه عبرت براشون انتقام سفارتشون بیشرفا از ما گرفتن پیرسگ ترامپ شادی نکن ابلهه!! شادیت به عزا تبدیل می کنیم خرفت دیوانه!!
  • Mohammad Reza US ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    31 2
    دولت و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و الخصوص یاران وفادار حاج قاسم و حاج مهندس در سپاه قدس و سپاه حشد الشعبی غیرت ندارند اگر وارد جنگ با امریکای ها نشوند امروز روز سرنوشت ساز برای نیروهای مقاومت و کل منطقه است برخیزید که خدا یاریتان کند،
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 4
    مرگ بر امریکا
  • صلاح الدین IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    13 2
    ما رأیت الا جمیلا یک لحظه چشماتونو ببندید. تصور کنید خون پاک این دو مجاهد عالیقدر با هم آمیخته شده و رسول خدا و ائمه معصومین علیهم السلام اومدن به استقبالشون. یک دست جام باده و یک دست زلف یار رقصی چنین میانه میدانم آرزوست با چشمی اشکبار و سینه ای پر غصه حاج قاسم شهادتت مبارک
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 2
    السلام علیک یا ابا عبدالله.خداوند با شهدای کربلا مهشورت کند سردار عزیز.امیدوارم رهبر عزیزم هرچه سریعتر دستور جنگ بدهد همه اماده ایم برای جنگ رهبر جان فقط دستورشو صادر کن
  • آرین IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    16 2
    به جرات میتوان گفت تنها شخص و مقام و مسئول مورد محبوبیت همه ملت ایران باهمه گرایشات و عدم گرایشات سیاسی رففففت!!!!!!!!،حتی مورد محبوبیت به قول بعضی ها فتنه گران.....
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      دیگه تنها شخص نبود
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 2
    اسرائیل روبایدازروزمین محوکنید این جواب شهادته
  • میثم IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 2
    باید با تمام قدرت به ادلب حمله کنیم و ماموریت شهید حاج قاسم رو تکمیل کنیم.
  • 313 IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 4
    باید انتقاممون رو از امریکایی های تروریست بگیرم الان زمانش رسیده که بند های پوتینمان را ببندیم
  • سرباز کوچک رهبر IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    13 3
    روح بلندت حاج قاسم برای آسمانی شدن پرواز کرد و در بهشت به دوستان شهیدت حاج احمد و حاج حسین و حاج عماد رسید...سلام و درود خدا بر مالک اشتر انقلاب و خونت درخت مقاومت را پرثمر خواهد کرد
  • مهدی IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    12 2
    انا لله و انا الیه راجعون صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را ک دگر مادر گیتی چو تو فرزند نزاید بغض نمی ذاره در شان مقامت حرفی بزنم
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 2
    فقط بیانیه و شعار میدید بس کنید این کثافتارو بزنید ـ الله اکبر الله اکبر
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      حرف الکی نزن
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 5
    آقا خیلی ناراحت شدم به خدا. اشکم در اومد. امیدوارم سپاه انتقام سختی از این آمریکایی ها بگیره. حیف شد حیف
  • حافظ IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    16 8
    من مخالف با سپاه و کلا خط و مشی اصولگرایی هستم ولی سپاه انتقام بگیرد،سلیمانی جزو معدود افرادمورد رضایت و محبوبیت همه مردم بود،بفهمید خواهشا.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    27 7
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 31
    تا خون سردار سلیمانی بر زمین است باید جواب داده شود. هرچه زمان بگذرد بنفع دشمن است. حالا که رژیم کثافت و جلاد امریکا شمشیر را از رو بسته باید: 1- نتنیاهوی بی همه چیز باید با اصابت موشک کشته شود. 2- ترامپ رئیس جمهور کثافت آمریکا باید کشته شود. 3- هواپیمای پمپئو باید منفجر شود. 4- برایان خوک باید تکه تکه شود. 5- مارک اسپیر وزیر جنگ امریکا باید کشته شود. 6-مقر آلبانی منافقین باید با خاک یکسان شود 7- مقر منافقین در حومه پاریس باید با موشک منهدم شود. 8-شبکه های حرامزاده من و تو و ایران اینترنشنال و بی بی سی کثافت در خاک انگلیس باید با موشک منهدم شوند. 9- بن سلمان در هرکجا که هست باید کشته شود. 10-حاکم امارات در هر جا که هست باید کشته شود. 11- سفارت امریکا در عراق که مقر هدایت تروریستهاست باید با خاک یکسان شود. 12- تک تک پایگاههای آمریکا در عراق و سوریه باید منهدم شوند. 13-یک ناو آمریکا در خلیج فارس باید غرق شود. به پادوها و کثافت های طرفدار آمریکا توصیه می کنم این روزها خفه خون بگیرند و در شبکه های اجتماعی مزخرف نگویند چون مردم پیدایتان می کنند و به جرم همدستی با رژیم جلاد آمریکا دهان یاوه گویتان را خرد می کنند.
    • مهدی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      2 1
      بخدا قسم همه این کارا هم در انتقام سردار سلیمانی کمه.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 2
    نشانه ضعف ايران است اگر جواب قاطعي داده نشود
  • لیلی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    28 2
    من اصلا تو خط فکری شما نیستم ولی خدایی خیلی حالم گرفته شد. خدا بیامرزدشون
  • مجتبی GB ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 2
    ایرانم تسلیت، کشته شدن فرمانده سنتکام برای انتقام خیلی کمه.
  • سید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 2
    فقط پاسخ دندان شکن. یکی از ارکان نظام رو شهید کردند اگه جواب داده نشه فردا همه رو.میکشن. اگه جنگ هم بشه شده دیگه چه الان چه دو ماه دیگه.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    9 2
    شهادت مبارک سردار دلها
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    46 2
    تمام مسلمین این هشتگ را بسازند و منتشر کنند. من قاسم سلیمانی هستم آن قاسم سلیمانی I AM GHAASEM SOLEYMANI
  • حسین IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    11 2
    به خودم تاسف میخورم که مثل او نیستم؛ منتظریم تا سپاه سلیمانی های پشت صحنه را رو کنه تا امریکا بدونه از هر سلیمانی چقدر داریم
  • سید داود IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    6 2
    باید انتقام بسیار سخت در ابعاد بزرگ ،پشیمان کننده ،نابود کننده داده شود.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    18 1
    با عرض تبریک و تسلیت به ملت ایران دوستان میدانم که همه از این خبر شوکه هستیم و بسیار ناراحت؛ولی نباید شتابزده تصمیم گرفت.ترور حاج قاسم ، قطعا و قطعا محصول یک کار اطلاعاتی بسیار دقیق بوده.هفته پیش که یک مقام اسراییلی از آغاز جنگ محدود سخن گفت.مشخص بود که حاج قاسم لحظه به لحظه در رصد اطلاعاتیست.اولین کار شناسایی عامل لو دادن حاج قاسم است.تا زمانی که این نفوذیها شناسایی نشوند،کار درست پیش نمیرود.اول کار اطلاعاتی و بعد عملیاتی
  • امير IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 3
    شهادتت مبارك برايمان دعا كن سردار رشيد اسلام مي دانم كه هميشه زنده هستي
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    26 1
    به امید خدای جبار ، عراق گورستان سربازانتان خواهد شد... مرگ بر امریکا
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 11
    «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» لطفاً ظریف اعلام انزجار نکن برو عکس یادگاری بگیر و تو خیابون قدم بزن با قاتلین سردار منتظر انتقام سید حسن هستیم تنها دلیری که از هیچ چیز و هیچ کس نمیترسد
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    14 2
    مثل حاج قاسم ، هر چی حضرت آقا بگه .
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    21 14
    اعدام کنید کسی رو که حرف از مذاکره با آمریکا بزنه
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 2
    منتظر فرمان رهبری هستیم
  • نرگس IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    11 2
    انتقام زود زود گر چه هیچ انتقامی خون سردار را پاک نخواهد حتی اگر همه سران آمریکا اسراییل سعودی وامارات کشته شوند
  • میرپورفرد ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    12 3
    مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا(احزاب /23) مؤمنان با خدا عهد بستند که در برخورد با دشمنان از صحنه کارزار نگریزند. از میان آنان مردانى بودند که به آنچه با خدا بر سر آن پیمان بستند صادقانه وفا کردند. پس برخى از آنان با مردن یا کشته شدن در راه خدا، اجل خود را به پایان بردند و برخى از آنان این را انتظار مى برند و در پیمان و مواضع خود هیچ تغییر و تبدیلى ایجاد نکرده اند. انا لله و انا الیه الراجعون شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی را به امام عصر ،حجت حق مهدی موعود روحی له الفدا و نائب برحقش امام خامنه ای و تمام حق جویان جهان تسلیت باد. سردار سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی عمری در راه جهاد با نمادهای شیطان در جهان امروز سپری نمود و هر چند ضایعه فقدان وجود ایشان برای سپاه اسلام و جبهه ی مقاومت سنگین بوده و خواهد بود ولی شهادت این سردار اسلام بدست خبیث ترین بازوان شیطان در جهان کنونی؛ به حق ، مزد سالها جهاد ایشان بود و سپاه شیطان سرانجام این سردار رشید سپاه اسلام را نه در صحنه ی جنگ بلکه در عملیاتی مضبوحانه و بزدلانه در شهر بغداد ترور کرد. در پایان امیدواریم مزدوران داخلی سپاه شیطان در ایران اسلامی که 6 سال از بهترین فرصت های ایران اسلامی را در امیدِ حل مشکلات در مذاکره با شیطان و ترساندن مردم از قدرت پوشالی رژیم آمریکا مصروف نموده اند پس از شهادت سردار رشید اسلام سردار سلیمانی از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند اجرو مزدِ مقابله با نمایندگان شیطان در جهان امروز پیروزی و شهادت خواهد بود و سرانجامِ مزدوران شیطان سرانجامی جز صدام، پهلوی،مبارک و...نخواهد بود. والسلام
  • مهدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    9 2
    منتظر تو دهنی محکم سپاه به آمریکا هستیم
    • یاسر IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      6 2
      انشالله به حول قوه اللهی انتقام سختی از امریکا خواهم گرفتم
  • یک دلسوز انقلاب IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 16
    حال علی بی مالک اشتر چه کند؟؟؟ حال در ازای خون مالک،خون معاویه و یزید چقدر میارزد؟؟؟
  • فرهاد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    17 1
    دوران بزن در رو تمام شده ،خوب کو ؟؟؟نشون بدید دیگه ؟؟؟!!!!!!طرف زد تموم شد رفت،اینا فقط تهدید میکنن،واکنش عملی نشون بدید ،۱۰۰۰ ران کیلومتر اون ورتر اومدن اینجا ،دارن حکمرانی میکنن !واقعا این ذلت نیست چییه ،اقتدار ما در گرو واکنش ماست ،واکنش نشون بدید !!!
  • یاسر IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    14 2
    سردار شهادتت مبارک روحت با امام حسین محشور بگردد
  • رزمنده اسلام CA ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    9 7
    مرگ بر ترامپ پدر سوخته احمق نادان
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 11
    پرچم امید به آینده به زمین افتاد
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    5 7
    روحشان شاد تا ابد درقلبها باقی خواهند ماند راهشان ادامه دارد مزدوران وخیانتکاران وجنایتکاران خبیث تابوت امریکایی ها ومزدورانشان را اماده کنند باقدرت پاسخ داده خواهد شد
  • علی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    4 2
    فرزندان و تربیت شدگان حاج قاسم کم نیستند خدایش بجز شهادت کلمه ی دیگری پایان عمر شریف وپربرکت ایشان متصورنیست هرچند تحملش واقعا خیلی سخت است
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    16 2
    باقدرت منتظر پاسخیم بتازید دشمن خصم رانابود کنید.امریکایی ها تابوت هایشان رااماده کنند
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    6 16
    اصلاح طلبان( همان داعشی های وطنی) روز جشن شان است
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
      13 7
      نه اینجور نگو. راه سرداد راه اتحاد ایران بود
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    11 17
    سپهبد شهادتت مبارک تسلیت به خانواده ی بزرگوار ایشان وامام خامنه ای و حضرت ولی عصر عج
  • سلطانی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    37 7
    دورود رحمت الهی بر ابر مردتاریخ شهید راه مقاومت سردار سر افزار مالک اشتر مکتب اهل بیت سردار دلسوز جهان اسلام شهید الحاج قاسم سلیمانی خیلی دعا کردم خبر دروغ باشد ولی نبود این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان و همه ملل مظلوم پا برهنه جهان تسلیت عرض می‌نمایم
  • قاسم سلیمانی ام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    13 6
    امام خمینی : اگر در پشت بامهای آمریکا اذان دادند باور نکنید و مرگ بر آمریکا را کنار نگذارید که شیطان بزرگ است.
  • محمد واحدی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 3
    اولین اقدام سامانه موشکی را فعال و چندتا نخود به اسراییل بفرستید کشتی های آمریکا در خلیج فارس را نابود کنید منتظر دستورات فرمانده کل قوا هستیم فردا دیر است همین امروز اقدام کنید
  • سرباز حاج قاسم IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    14 2
    باور کردنی نیست سردار شما زنده ای باور نمیکنم
  • علی US ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    30 0
    از طریق سازمان ملل و شورای امنیت !!!! پیگیری میکنیم خخخخخخخ واقعا چه دل خوشی داره ظریف
  • بهروز IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    17 2
    شهادتش مبارک کمترین واکنش موشک به اسرائیل نوکر امریکاست لعنت خدا برامریکا ونوکران جیره خوارش
  • ایران IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 2
    ایام فاطمیه نزدیک،چند روز پیش تولد بانوی بزرگوار حضرت زینب بود،هدیه حضرت زهرا برای تولد حضرت زینب،حاج قاسم،بود چرا که ایشان هم از این شهادت به خود میبالد،شهادتت تهنییت باد ،راهت ادامه دارد مادران ایرانی قاسم ها پرورش خواند داد ان شاالله
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 2
    آمریکایی ها با کمک عوامل خود ده روز مانده به اربعین جاده های کربلا را بسته بودند و از طریق عامل خود مقتدا صدر که دو بار به ایران آمد پیام فرستاده بودند که قصد دارند کربلا را تصرف کنند اما ایران تا زمان بمباران مقر حشد مرتب عوامل اغتشاشگر امریکایی را مردم و از ارتش می خواست که آنها را اسکورت کنند حتی مرجعیت عراق در بیانیه های خود آنها را معترضین معمولی معرفی نمود حالا می بینید عدم دشمن شناسی
  • عباس IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    2 4
    مرگ بر آمریکا و حامیانش
  • نا شناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 2
    راهت ادامه داره و پرچمت برافراشته تر میشه مالک اشتر زمان تو به آرزوت رسیدی و ما در آرزوی انتقام ..... آسمانی شدنت مبارک سردار ایران
  • شهروند IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 2
    چرا ایران اینقدر راحت بهترین و قدرتمندترین فرد کشورش را از دست داد،چرا به خوبی از سردار سلیمانی محافظت نشد،چرا اینقدر راحت عزا دار شدیم
  • آذربایجانی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    12 9
    از تمام ایرانیان مقیم امریکا میخوام ارزهای خودشونو از امریکا خارج کنند تا حدی که میتوانند خریدهای خودشونو از ایران و یا اروپا انجام دهند
  • مهدی رحیمی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 2
    آمرکا بدونه ما انتتقام می گیریم و اون هیچ غلطی نمی تونه بکنه
  • خواهرشهید IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    10 3
    من خواهرشهیدجنگ تحمیلی ام.بخدا وقتی شهادت سرداربزرگ ایران سلیمانی روشنیدم احساس کردم برادرم تازه شهیدشد.دنیاسرم خراب شد.ایشان درقلب ماجای داشت.الان بهترین زمان است که به پایگاه امریکای خبیث واسرائیل حمله کنیم...سردارآدم کمی نبود،ایشان یادگارشهدای جنگ تحمیلی بود،بوسه رهبری،آقامون برپیشانیش نشانه بود...همه دشمنان بدانندماهمه قاسم سلیمانی خواهیم شدوخواری بر چشمان دین ووطن خواهیم بود...
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 8
    سردار عزیزم، شهادتت مبارک. اگه اقا فرمان بدن انتقامت رو میگیریم
  • حسین اقا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    28 3
    به نام خدا. .............. شهادت هنر مردان خداست.. شهید سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ..در دیدار با امام خامنه ای از ایشان درخواست کرده بود که دعا فرمایند ایشان شهید شود... هم اینک سردار به ارزوی دیرینه خود رسید و مهمان همرزمان شهید خود در زمان جنگ ها و رشادتهای دوران دفاع مقدس میباشد.. سردار شهید سلیمانی مزد یک عمر مجاهدت خود را دریافت کرد... خداوند مرگ همه ما را شهادت قرار دهد... امین
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    11 2
    سردار بزرگ شهادتت مبارک باد
  • محمد علی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    9 2
    ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران ، همین الان باید سگهای وحشی آمریکایهایی را از آسیا خارج کنیم و کثیف ترین موجود دنیا یعنی ترامپ را سقط کرد.
  • ابوالفضل IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 2
    لعنه الله علی القوم الظالمین لعنت بر عاملین شهادت شهید سرافرازمون شهید حاج قاسم سلیمانی درود بر این شهید بزرگوار سلام خدا بر این شهید بزرگوار ان شاءالله هرچه زودتر شاهد نابودی تمامی دشمنان اسلام باشیم الهی آمین
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 4
    بکشید مارا ملت ما بیدارتر میشود
  • مجید شفیعی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    9 2
    سردار قاسم سلیمانی جام بلا نوشید تا حسینی شود ماندگار تا انقلاب را باز زنده نگاه دارد اون که اسمانی شد وای بحال ما زمینیها
    • فرزاد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      0 0
      ۲
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    4 8
    الهی ترامپ نابود بشی الهی امین
  • سرباز حسین(ع) IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    7 0
    اگر با خون من دین محمد(ص)کامل می شود پس ای شمشیرها مرا در برگیرید شهادتت مبارک سردار
  • حسین IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    3 0
    بعد از شش سال تنش زایی.... و با مذاکره سایه جنگ برداشته شد.... و باز مذا کره با امریکا....... به خدا امریکا راه نیست چاهه. اینو یکی به دوستان اعتدال بگه.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    با سلام بهترین و فوری ترین اقدام پیگیری ایران برای تصویب قانون خروج آمریکا از عراق در پارلمان عراق است این چه حاکمیتی برای عراق است؟ این یعنی دولت بی اراده و بی حاکمیت عراق که حتی نمی تواند حاکم آسمان بغداد پایتخت خود باشد لذا شاید اولین و سریعترین اقدام بدون خونریزی تصویب اخراج امریکایی ها از عراق در پارلمان عراق که رییس جمهور در خواست تشکیل آنرا کرده است باشد چون بعد از آن پایگاه های عراق غیر قانونی خواهند بود و امکان پاکسازی آنها برای حشدالشعبی میسر است و اگر نروند خلاف قوانین بین المللی است و هر اقدام نظامی علیه انها راحت میسر و قانونی است
  • محمد حسین احمدزاده IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    2 11
    با سلام درود خداوند بر او هم رزمانش باد با فداکاری ها وایثارگریهایشان .روحش شاد قرین رحمت الهی..یادت همیشه در خاطرمان خواهد سردار عزیز دوستت داریم
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    یاد و نام و خلوص و سادگی و خدمت 40 او در میدانهای جهاد و شهادت نام این شهید سرافراز را در تاریخ جاودانه خواهد کرد.
  • هاشیم رسولی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    افغانستان
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 2
    سالها پیش گفتیم وای اگر خمینی حکم جهادم دهد/امروز هم درادمه می گوییم وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد!!ترامپ بیشرف دل 80 میلیون را به درد وچشمانشان را گریان کردی!!
  • حمید IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    علمدار انقلاب رفت اما علم بر زمین نمی ماند به خدایی که جانم در کف قدرت اوست تا زمانی که جان داریم این علم را برافراشته نگه خواهیم داشت
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    2 0
    سردار رفتنت یه داغی به دلمون گذاشت که خدا میدونه، سلام ما رو به ارباب برسون
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    زمانی که یازده سپتامبر اتفاق افتاد.آمریکائیها به زور ایران را وادار به همکاری اطلاعاتی کردند.این امر بر طالبان و القاعده مشتبه آمد و تصمصم گرفتند بریزند سر شیعیان.اینها را آمریکائیها نمی گویند اما مدام ملت ما را تحقیر می کنند.
  • جمیله صالحی رابر کرمان IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 0
    سلام شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی به خانواده محترم ومردم جهان تسلیت میگم ازطرف تمام مردم میگم خطاب به سپاه وقتی سر شهید حججی رابریدن فقط یک چیز اروممون کرد ان حرف حاج قاسم بود تا 3ماه دیگر داعش برچیده می شود شما سپاهیان عزیز مرهمی شوید بر دل داغدیده مان فقط وفقط انتقام سردار بگیرین تا ما قلبمون ارام بشه
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 2
    وای وای...من جوان ایرانی قلبم به درداومده ازرفتن این بزرگ مرد.لعنت به شماشیاطین که به حقارت خوداضافه کردین مرگ برشما
  • عرفان IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    3 8
    ما انتقام خود را خواهیم کرفت
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    شهادت مبارک سردار
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    سننتقم
  • محمد حسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 1
    مرگ بر آمریکا مرگ بر این خاءن آدم کش ما باید با یک جواب سر سخت دهان اونارو به خاک بمالیم
  • مهدی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 2
    مطالب خوبی رو عراعه داد این سایت
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 2
    دیگه وقتشه بریم با آمریکا دست دوستی بدیم و باهم دوست شیم. ما باید به آمریکا خیلی نزدیک بشیم. خیلییی خییلییییی باید نزدیک بشیم. بعدش سر فرصت...زهرمون رو میریزیم و آمریکا رو نابود میکنیم. آمریکا خودش به خیلی ها خیانت کرده. باید همزمان طعم نابودی و خیانت رو بهش بچشونیم تا دل خیلی ها رو هم خنک کنیم. هرچند چیزی که گفتم در عمل قرار نیست اتفاق بیفته ولی خوب میشد اگه میشد. دلم میخواد آمریکا اینطوری ضربه ببینه. از جایی که اصلا فکرش رو نمیکنه. از جایی که بهش اعتماد داره
  • 2970424576 IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    3 0
    به نظر من سردار سلیمانی خیلی پر افتخار ترین سردار بود
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    3 0
    همان طور که خون سیدالشهدا خون ما رو به جوش آورد خون سیدالشهدای مقاومت هم خون ما رو به جوش می اره
  • مهشید IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 0
    واقعا و حقا زبان قاصر از توصیف این چنین انسانهایی است. درود خاصه خداوند و اولیای خدا بر چنین انسانهای فداکار. خداوند با امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل محشور فرمایید. انتقام خواهیم گرفت
  • یاشار NL ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 1
    باید هرچه سریع جواب امریکا را داد
  • Alitofighiyan150@gmail.coming IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    2 0
    از همین حالا فکر مرگ خود باش سردارم گرفتی جانت میگیرم فقظ منتظر فرمان اربابم هستم ولی مسلمین جانم فدای هر دوی شما سید حسن نصرالله و سید علی بزرگوار فقط سگ زرد امریکایی باید کشت همین و بس
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    4 0
    سلام خدمت سردار دلها سردار خستگی ناپذیر اسلام شهادت مبارک
  • امیر CA ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    6 2
    هر روز که پا میشم میگم کاش شهادت حاج قاسم یه خواب بود ما شیر مردی از دست دادیم که جهان تا به امروز به خود ندیده نمیدانم چرا بیشتر مواظبش نبودیم من از زمانی که سردار همدانی شهید شد همش نگران حاج قاسم بودم
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    لعنت بر کسی که حرف از مذاکره بزند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس