کد خبر 1026388
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
حسین شریعتمداری نمایه

شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای بزرگوار صبح جمعه به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند و به قول حضرت آقا «شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه» آنان بوده است.

به گزارش مشرق، «حسین شریعتمداری» در یادداشت روزنامه «کیهان» نوشت:

ژنرال پترائوس، فرمانده پیشین نیروهای آمریکا در عراق و رئیس ‌اسبق سازمان «سیا» با ابراز نگرانی آمیخته به وحشت از واکنش ایران در مقابل ترور منجر به شهادت سردار سلیمانی به دولت آمریکا هشدار داده است که؛ ایران هرگز از ترور سردار سلیمانی چشم نمی‌پوشد و از آمریکا به سختی انتقام خواهد گرفت. پترائوس تاکید کرده است که؛ «این انتقام بسیار خطرناک خواهد بود و به نظامیان و منافع آمریکا در منطقه محدود نمی‌شود بلکه می‌تواند در سوریه، عراق، خلیج‌فارس و یا هر نقطه دیگر باشد» و شموئیل کاردیلو، مشاور ارشد موساد خطاب به ترامپ گفته است:«ایرانی‌ها بسیار هوشمند هستند و اقداماتشان خطرناک و همراه با ضربه‌های استراتژیک است. آنها (ایرانی‌ها) از جایی ضربه می‌زنند که حتی تصور آن نیز ناممکن است».


 امام راحل ما -رضوان‌الله‌تعالی‌علیه- می‌فرمود؛ «دشمن را آرام نگذارید که آرامتان نمی‌گذارد» و حضرت آقا در پیام دیروز خود به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی تاکید فرمودند: «شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود. با رفتن او به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند».


 در این باره گفتنی‌ها، اگرچه بسیارند ولی سه نکته از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است؛


۱- آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن در اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند و از همه سو آسیب‌پذیرند. از این روی به جرأت و با اطمینان می‌توان گفت که تمامی مقدمات و زمینه‌ها برای انتقام سخت از آمریکای تروریست آماده است و تاخیر در انتقام می‌تواند به انتظار مردم خدشه وارد کند. احضار سفیر سوئیس و اعتراض به جنایت آمریکا، اگرچه در عرف دیپلماتیک، اقدامی بایسته و شایسته است ولی سخنگوی محترم وزارت خارجه از دوبار احضار سفیر سوئیس خبر می‌دهد که بار دوم برای پاسخ به پیام آمریکا بوده است! این رفت و آمدها و پیام دادن و پیام گرفتن‌ها نگران‌کننده است و می‌تواند ترفند آمریکا برای به سردی کشاندن ماجرا و رهایی از انتقام سخت باشد!


در بیانیه شورای عالی امنیت ملی نیز عبارت «این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبه‌رو خواهند شد»! می‌توانست نباشد چرا که جمله «زمان و مکان مناسب» در عرف دیپلماتیک رنگ و بوی قاطعیت ندارد!


۲- انتقام خون پاک سردار سرافراز قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای صبح جمعه نباید به یک بار و دو بار و چند بار محدود باشد، چرا که دشمن نیز جنایات خود را محدود به یک بار و دو بار و چند بار نکرده است. به قول برادر و همکار عزیزم آقای محمد ایمانی «مگر گرفتن انتقام خون ابا عبدالله الحسین‌(ع) فقط با قیام و انتقام مختار ثقفی از ابن‌زیاد و شمر و حرمله و عمر سعد تمام شده است»؟! دشمن همچنان به تخاصم ایستاده و نباید خواب آرام داشته باشد.


۳- شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای بزرگوار صبح جمعه به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند و به قول حضرت آقا «شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه» آنان بوده است. آنچه در این میان گفتنی است آنکه سردار قاسم سلیمانی و سایر شهدای صبح جمعه با شهادت خود معبر تازه‌ای به اردوگاه دشمن گشوده‌اند. خدای منان بر درجات شهید آوینی بیفزاید که می‌گفت؛ ما شهدا را از دست نداده‌ایم بلکه آنان را به دست آورده‌ایم. از این روی بازهم به قول حضرت آقا؛ «فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد».


و بالاخره این بیت از سروده ایوب پرندآور، شاعر متعهد کشورمان خطاب به آمریکا را که همین دیروز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی سروده است، وصف‌الحال می‌دانیم؛


کربلای دیگری را هم اگر بر پا کنی بیست میلیون قاسم آماده است، آمریکا ببین!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    4 11
    "زمان و مکان مناسب" در ادبیات نظامی دفاعی ایران (حداقل آن چیزی که این چند سال اخیر دیدیم) مثل ادبیات دیپلماتیک نیست! و من مطمئن هستم همین روزها خبر انتقام سخت را خواهیم شنید. خدا نذر من نماز شکر برای انتقام سخت و کوبنده.
  • US ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    19 7
    خب شما برو جلو ما پشت سرت یم.
  • علی IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    10 19
    خدا به حاج حسین شریعتمداری خیر بده که حرف دل مارو زد. باید هر چه سریعتر واکنش قاطع نشون داد. تا تسلای دل داغ دیده مردم بشه تمام مردم ایران از زن مرد پیر و جوان اماده هستند تا در صف اول گرفتن این انتقام باشند. ما که لیاقت جنگیدن در رکاب حاج قاسم عزیز را نداشتیم خداوند توفیق بده تو صف منتقمین خون پاک باشیم لبیک یا خامنه ای
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      4 3
      تورو قرآن کارو دست روحانی و تیمش نسپارید که معلوم نیست الان اینام ناراحتن یا خوشحال...آخه مگه میشه کسی که با امریکاییهای جنایتکار بگنو بخندن بیان انتقام سخت بگیرند؟؟! سپاه خودت کارو تمام کن
    • کارشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      1 0
      راه باز است پیشقدم شوید
  • رضا IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 12
    بيست مليون قاسم ؟! از اون حرفهاست ! بهتر بود ميگفتى بيست مليون استشهادى ؛ نه مثل قاسم ! چون يقين دارم طرفداران عمليات استشهادى اين روزها فراوانند ! اما همانند آنها ؟! هرگز ! اگر ميتونستيم جاى يكى از شهدا قبلى را پر ميكرديم !
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    5 19
    آقای شریعتمداری 3 میلیارد مسلمان آماده انتقام از قماربازهای کثیف آمریکائی هستند
  • احمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    جناب آقای شریعت مداری گرامی سلیمانی پیرو مکتب ابااعبدالله در عمل بود با سوار شدن در بنز در پی عافیت دنیا نبود و جهادش خالص بود و طرف معامله اش خداوند بود! خدایی که خودش وعده انتقام از کشندگان مومنین را داده است. پس شما نگران نباش اگر چه ما وظیفه داریم که همراهی کنیم و سکوت نکنیم ولی براساس حرف کسانی پیش میرویم که بر زر و قدرت دنیا پشت کرده اند. چون اینان همان دستان خداوند قهارن...
  • کیهان IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 0
    لبیک یا حسین ،سلام بر سردار ایران زمین درود و سلام بر پیروان ابا عبدالله(ع) درود و سلام بر شهدای مقاومت . انتقامی سخت لازم است تا پوزه دولت تروریستی آمریکا به خاک مالیده شود ،مرگ بر آل سعود
  • مهدیه IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    یاالله ..شهادت پاداش تلاش بی وقفه سردار سلیمانی بود.. از قطره ،قطره خون سردارمان نخواهیم گذشت ،امریکارا زیر گامهایمان له خواهیم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس