کد خبر 1145018
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
رضوی

دکتر فرامرز رضوی جانباز جنگ تحمیلی و پیشکسوت دفاع مقدس، حین انجام مأموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به کاروان شهدای انقلاب اسلامی پیوست.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی از پیشکسوتان انقلاب و جهاد در دفاع مقدس که بارها تا پای شهادت نیز پیش رفته بود، اما تقدیر الهی بر آن بود که این «هادی سیاسی ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر» در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی، حضور داشته باشد، دوشنبه حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به دیدار معبود بشتابد و به خیل کاروان شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.

به مناسبت شهادت این پیشکسوت جهاد و حماسه، معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت او را تسلیت گفت. متن کامل پیام این معاونت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

شهادت جانباز هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار دکتر فرامرز رضوی را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم ایشان و همه دوستان و هم سنگران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

شهید رضوی از پیشکسوتان انقلاب و جهاد در دفاع مقدس بود که بارها تا پای شهادت نیز پیش رفته بود، اما تقدیر الهی بر آن بود که این «هادی سیاسی ولایتمدار و خستگی ناپذیر» در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت افزایی و در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به دیدار معبود بشتابد و به خیل کاروان شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.

شهید رضوی چه در دوران جنگ هشت ساله و چه در مقطع پس از آن هیچ گاه سنگر دفاع از انقلاب و اسلام را رها نکرد و با دلسوزی و مجاهدت بی وقفه، صیانت و پاسداری از ارزش‌ها را وظیفه خود می‌دانست. هم اینک ما برادر عزیز و پرتلاشی را از دست داده ایم که یاد و نام او همواره در دل‌ها باقی خواهد ماند. این حادثه تالم آمیز سکینه و آرامش نمی یابد مگر اینکه خدای متعال مرهمی از صبر و الطاف بی کرانش را به خانواده معظم ایشان و سایر همسنگران ایشان مرحمت نماید که حتما چنین خواهد شد و رب العالمین تفضلات و مراحم خاصه خودش را شامل حال بازماندگان شهید رضوی خواهد نمود.

معاونت سیاسی سپاه پاسداران این واقعه غمبار را به همسر و فرزندان شهید رضوی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم، علو درجات و هم نشینی با عبادالله الصالحین را برای آن فقید سعید مسئلت می‌نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

معاونت سیاسی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیده بان IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 0
    انالله واناالیه راجعون
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 0
    سلام خدا بر شهيدان.
  • دشتروم ایل من IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَابْتَغُواْ إِلَیهِ الْوَسِیلَةَ وَجَاهِدُواْ فِی سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» شهادت مرد خستگی ناپذیر ایل را خدمت همه همشهری های عزیز تسلیت عرض می کنم. خدواند روحش را با شهدای صد اسلام حشور بفرمایید.
  • 110 IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
  • مرد ایل IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 0
    وَ لاَ تَحْسَبَنَ‌ الَّذِينَ‌ قُتِلُوا فِي‌ سَبِيلِ‌ اللَّهِ‌ أَمْوَاتاً بَلْ‌ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ‌ يُرْزَقُونَ‌
  • دشتی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    وَ لاَ تَحْسَبَنَ‌ الَّذِينَ‌ قُتِلُوا فِي‌ سَبِيلِ‌ اللَّهِ‌ أَمْوَاتاً بَلْ‌ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ‌ يُرْزَقُونَ‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس