گرشاسبی

حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان به شایعه انتقال مهاجم تیم فوتبال این باشگاه به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی که برای تماشای دیدار پیکان - تراکتورسازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس حاضر شده بود بعد از شکست 3 بر 2 خودروسازان در این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: در مورد وضعیت باشگاه توضیحات لازم را آقای شیعی، مدیریت باشگاه داد. من تازه به هیئت مدیره اضافه شده‌ام. ما به دنبال این هستیم تا در فرصت مناسب برای بهبود وضعیت باشگاه برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی تراکتور برابر پیکان با درخشش شجاعی

وی در واکنش به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو از او کمک گرفته است، خاطرنشان کرد: نه، چنین خبری واقعیت ندارد. قرار نیست در این مورد هیئت مدیره باشگاه تصمیم‌گیرنده باشد. مسلماً در مسائل فنی کادرفنی تیم است که تشخیص می‌دهد کدام بازیکن به کارش می‌آید و چه نفراتی باید جذب شوند. معمولاً مرسوم است که هیئت مدیره در مسائل این‌چنینی دخالت نکند، چرا که در آن صورت باید پاسخگوی نتایج تیم هم باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان راجع به اینکه تصمیمی برای برکنار حسین فرکی دارند یا نه، خاطرنشان کرد: نه، تا این لحظه فقط تصمیم به تقویت تیم داریم. به خصوص در مورد مسائل روحی و روانی که امیدواریم شرایطی پیش بیاید که نتایج برای نیم‌فصل دوم بهتر شود.

گرشاسبی در ارتباط با حضورش در باشگاه پیکان که در خطر سقوط قرار دارد در حالی که او مدیرعامل تیمی بود که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد،گفت: اولاً اصلاً نباید این دو باشگاه را مقایسه کرد. ضمن اینکه وقتی من در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شدم این تیم در رده شانزدهم جدول بود. بدون شک کارهایی انجام شد که به آن موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کرد. مهم‌تر از همه اینکه پرسپولیس از حمایت میلیون‌ها هوادار برخوردار است که در سخت‌ترین شرایط هم مثل کوه پشت تیم‌شان بوده و هستند. در هر صورت باشگاه پیکان هم از حمایت ایران خودرو برخودار است و ان‌شاءالله که بتوانیم اقدامات مثبتی در این باشگاه انجام دهیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه محمدحسن انصاری‌فرد مدام از مشکلات مالی در پرسپولیس حرف می‌زند، عنوان کرد: من الان پیکان سوار هستم و نباید به این مسائل جواب بدهم!

عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان درباره اینکه در روزهای آخر مدیریت او در باشگاه پرسپولیس مسائل مالی زیادی حل شده بود، تصریح کرد: من قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ام. زمانی که قرار بود پاداش فینالیت شدن‌مان در آسیا به باشگاه برسد از من خواستند ترک پست کنم، دقیقاً زمانی که ما سربالایی‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته‌ بودیم و تازه در سراشیبی و اتوبان قرار گرفتیم. جدا از پاداش آسیایی، طلبی هم از اسپانسر داشتیم که به شکلی آنها دبه کرده بودند، اما قابل حل بود. در هر صورت اعتقاد من این است افرادی که قانون بازنشستگی را در ورزش لحاظ کردند، بزرگ‌ترین خیانت را به ورزش کردند که باید در تاریخ ثبت شود.

گرشاسبی ادامه داد: همین قانون باعث شد که یکسری از بیرون بیایند و یک شبه صاحب پست‌های مهم و حیاتی شوند. البته به کسی برنخورد، چرا که افرادی هم بودند که از بیرون آمدند، اما در کارشان هم موفق بودند. حرف من این است که در ورزش باید عملکرد مدیران مورد ارزیابی قرار گیرد برای ادامه کارشان یا باعث در نظر گرفتن پست‌های مهم برای آنها شود که متأسفانه این‌طور نیست. باید دید در وزارت نفت، بیمارستان‌ها و ارگان‌های دیگر هم یک شبه یکی از بیرون آمده و پست‌های کلان می‌گیرد یا فقط در ورزش این کار را می‌کنند. امیدوارم در آینده طوری برنامه‌ریزی شود که به این شکل ورزش قربانی تصمیمات غلط نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس