میزگرد اولویت های توسعه در اجلاس کوآلالامپور

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اجلاس سران کشورهای اسلامی در کوالالامپور را آغازگر مرحله‌ای تازه از همکاری مشترک اسلامی برای نجات از زیر هژمونی قدرت آمریکا توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نشست امروز این شورا ابراز امیدواری کرد که اجلاس سران شماری از کشورهای اسلامی در کوالالامپور آغازگر مرحله تازه‌ای از گفت‌وگو و همکاری مشترک کشورهای اسلامی برای خروج از زیر هژمونی قدرت آمریکا باشد.

ببینید:

عکس/ مذاکرات چهار جانبه ایران ، مالزی ، ترکیه ، قطر

به نوشته وبگاه خبری المسیره یمن، «مهدی المشاط» بر اهمیت برگزاری این نشست به دعوت نخست وزیر مالزی در شرایط کنونی و به منظور موضع‌گیری کشورهای اسلامی در قبال مسائل مختلف جهان اسلام نظیر حمله به یمن، معامله قرن و اقلیت‌های اسلامی مستضعف در دنیا تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که اجلاس کوالالامپور به راه حل‌هایی عملی برای مسائل امت اسلامی دست یافته که موجب تحکیم وحدت و نجات آن از زیر سلطه اقتصادی و سیاسی آمریکا باشد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به ادامه حملات ائتلاف سعودی در جبهه‌های مختلف جنگ یمن هم تاکید کرد: «ارتش و کمیته‌های مردمی در اوج آمادگی و هوشیاری هستند و ائتلاف متجاوزان از پاسخ منحصر به فرد یمنی‌ها در برابر هر تجاوزگری تازه خود، شوکه خواهند شد.»

المشاط درباره نقشه ائتلاف سعودی برای تجزیه استان‌های یمن از طریق گسترش دایره کشمکش میان شبه نظامیان وابسته به آن در مناطق تحت اشغال هشدار داد  و از همه نیروهای ملی یمن خواست برای مقابله با این توطئه‌ها متحد شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    1 13
    کاش طرحی برای لغو روادید و ویزا بین کشورهای اسلامی بجز عربستان تروریست ارائه میشد.. کاش پول واحد کشورهای سازمان ارائه میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس